June 6, 200719 yr uh misschien een klein detail in het spel maar heb je in vice city hydraulics (zou wel tof zijn )
June 6, 200719 yr Ja, in Vice City heb je hydraulics. Dit is namelijk bij de Voodoo, de gangcar van de Haitans. Je kan hiermee op en neer gaan door op de shift-toets te gebruiken. En met de cijfers 9, 6, 4, 2 van het numpad (hangt af hoe je het hebt ingestelt) kan je één wiel omhoog laten gaan. Dit is niet bij een ander voertuig te verkrijgen, want je hebt ook geen Tuning garages in Vice City. Misschien wel met een mod, maar ik weet niets van mods... Edit @ -Matthijs-: Voor de taxi zijn dat geen hydraulics, dat is een turbo boost, dat je kan springen met je taxi. Dat maakt je taxi geen lowrider. Edited June 6, 200719 yr by Hanneswasco
June 6, 200719 yr uh misschien een klein detail in het spel maar heb je in vice city hydraulics (zou wel tof zijn ) Volgens mij heb je geen hydraulics zoals in San Andreas, waar je ze ook echt kan kopen. Je hebt wel een voertuig waarvan ik gehoord heb dat er hydraulics opzitten, dat is de Voodoo. Of dat waar is weet ik niet, dat moet je zelf maar eens uitzoeken. Overigens krijgen de taxi's hydraulics zodra je 100 passagiers hebt vervoerd.
uh misschien een klein detail in het spel maar heb je in vice city hydraulics
(zou wel tof zijn
)