Geplaatst: 6 juni 200718 jaren comment_698867 Type: Signature Stijl: Bijpassend Grootte: 400x120 Afbeelding: Afbeelding Tekst: Mag Eminem en King Room op staan maar als het niet staat dan hoeft het niet. Rand: Mag je zelf weten Kleuren: Mag je ook zelf weten Render (optioneel): NVT Extra (optioneel): Klik Deze signature vind ik erg mooi misschien kan je dat doen met dit plaatje. Type: Signature Stijl: Bijpassend Grootte: 400x120 Afbeelding: Afbeelding Tekst: Mag Eminem en King Room op staan maar als het niet staat dan hoeft het niet. Rand: Mag je zelf weten Kleuren: Mag je ook zelf weten Render (optioneel): NVT Extra (optioneel): Klik Deze signature vind ik erg mooi misschien kan je dat doen met dit plaatje. Bewerkt: 7 juni 200718 jaren door King Room
Geplaatst: 18 juni 200717 jaren comment_709282 Ik zal kijken wat ik kan doen Ik weet niet of dat extratje kan
Geplaatst: 18 juni 200717 jaren comment_709316 Hier heb je hem: Ikzelf vind de sigs goed Hopelijk vind je de sigs mooi : : Bewerkt: 18 juni 200717 jaren door .Syfes
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren Auteur comment_709414 Ze zijn mooi Syfes maar je hebt een Witte border er omheen gedaan misschien als je een zwarte border er omheen doet dat het wat mooier is of een bij passende, de zelfde kleur als de kleur van de signature.
Geplaatst: 19 juni 200717 jaren comment_709531 Het spijt me King Room maar ik heb geen Border gebruikt. Maar als je wilt dan kan ik er een zwarte border rond doen
Geplaatst: 20 juni 200717 jaren Auteur comment_710181 Als je dat wil doen, maar wil je ook 1 met bijpassende border doen. (kleur van signature)
Type: Signature
Stijl: Bijpassend
Grootte: 400x120
Afbeelding: Afbeelding
Tekst: Mag Eminem en King Room op staan maar als het niet staat dan hoeft het niet.
Rand: Mag je zelf weten
Kleuren: Mag je ook zelf weten
Render (optioneel): NVT
Extra (optioneel): Klik Deze signature vind ik erg mooi misschien kan je dat doen met dit plaatje.
Type: Signature
Stijl: Bijpassend
Grootte: 400x120
Afbeelding: Afbeelding
Tekst: Mag Eminem en King Room op staan maar als het niet staat dan hoeft het niet.
Rand: Mag je zelf weten
Kleuren: Mag je ook zelf weten
Render (optioneel): NVT
Extra (optioneel): Klik Deze signature vind ik erg mooi misschien kan je dat doen met dit plaatje.
Bewerkt: door King Room