Jump to content
Geplaatst:
comment_61499

Ik heb dit op het web gevonden, en heb het even vertaald:

Proberen basketbal te spelen met een Jetpack

Gevolg: Spel loopt vast

Voor een Tram of Trein gaan staan

Gevolg: Je sterft langzaam

Proberen 12 maaltijden achter elkaar te eten

Gevolg: Je verliest al het vet dat je zojuist binnenkreeg

Kleren kopen die Groen zijn

Gevolg: Over de balk gesmeten geld

Vriendin vermoorden

Gevolg: Je kan haar niet meer daten

Meer dan 4 auto's in een garage zetten

Gevolg: Vergroot de kans dat je ze allemaal kwijtraakt

Mensen neerslaan/schieten in een bar

Gevolg: Kan de Bar Glitch veroorzaken, die ervoorzorgt dat je niet meer kan poolen.

Je game in Mad Dogg's Mansion saven

Gevolg: Je krijgt de Basketbal Glitch, je kan het niet meer spelen (dit heb ik zelf dus ook)

• Reacties 115
  • Bezichtigingen 11.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_186767

Ik snap het niet groen,rood,blauw,geel,roze;oranje,zwart,grijs,bruin,purper,wit(voorbeelden) kost allemaal hetzelfde.

f***ck kan niet meer basketten of poolen en ook niet mer inbreken(weet niet hoe dit komt).

Geplaatst:
comment_186770
Ik snap het niet groen,rood,blauw,geel,roze;oranje,zwart,grijs,bruin,purper,wit(voorbeelden) kost allemaal hetzelfde.

f***ck kan niet meer basketten of poolen en ook niet mer inbreken(weet niet hoe dit komt).

als je op de eerste bladzijde van deze topic had gekeken wist je het wel...

Gevolg: Je krijgt de Basketbal Glitch, je kan het niet meer spelen (dit heb ik zelf dus ook)

Greetz jowx ;)

Geplaatst:
comment_186829

Even ter aanvulling op Jowx. Poolen kan je waarschijnlijk niet meer omdat je mensen hebt neergeslagen/neergeschoten in de bar. Zie Se7en's zijn eerste bericht:

Gevolg: Kan de Bar Glitch veroorzaken, die ervoorzorgt dat je niet meer kan poolen.

Geplaatst:
comment_186835

als je op de eerste bladzijde van deze topic had gekeken wist je het wel...

Greetz jowx ;)

Ik bedoel wel(en ik heb op alle pagina's ik doe dat altijd) het kost evenveel het geeft misschien geen respect maar het kost niet meer hé dus het maakt niet uit of je groen ofzo neemt in die missie moet je gewoon kleren kopen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_196693

groene kleding koop ik zowiezo,

want dat ziet er beter uit ipv iedereen loopt in groen en jij loopt in paars,

dan hoor je der niet echt bij vind ik...

Maja,

ik loop nu in zwart > Didier Sachs

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_211290
ik heb in madog's krib gesaved en kan wel baskitballen en heb ook in de bar mensen neer geslagen kan toch wel poolen

Dan heb jij het zeker op de pc?

Daar is zijn bugs weg.

• 1 maand later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_245072
Kleren kopen die Groen zijn

Gevolg: Over de balk gesmeten geld

Ik heb perongelijk ook gesaved in Madd Dogg mansion maar ik vind het wel jammer.. Ik had eigenlijk nog vragen!!

1. Wat is poolen?

2. Wat verstaan jullie onder een bar? bijv. zo'n pizza zaakje? Hamburger zaakje?

Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.