Jump to content
Geplaatst:
comment_699673

Hmm, ik weet niet of deze wens al eerder is uitgesproken anders mag er meteen een :slotje: op, maar zou het niet hemels zijn als RockStar eindelijk het verkeer eens wat normaler rond laat rijden? Waarschijnlijk is dit heel moeilijk maar het brengt zoveel frustraties met zich mee!!

Voorbeelden:

*Auto's die ineens van links naar rechts (en andersom) 'vliegen' zodat jij er met volle snelheid tegenaan knalt

*Auto's die op de snelweg plotseling een afslag nemen (vanuit de rechterbaan, een rechter afslag ofzo)

*Auto's die constant moterrijders om rijden (zodat jij met je auto weer over de moter heen 'struikelt')

*Ziekenwagens en Brandweerwagens die als een zieke geest op je af komen karren en je vervolgens plat rijden (en in de ergste gevallen boven op je blijven staan! *spreekt uit ervaring*)

*Auto's die plotseling de weg op komen rijden (ja oke, dit kan ook aan de stoplichten liggen omdat jij door rood rijdt maar ik heb ook welles gehad dat ze zomaar (zonder stoplichten, bijv. op een kruistpunt) gewoon de weg op rijden en vervolgens een opstopping veroorzaken)

Vul aan zou ik zeggen! Ik denk dat het verkeer wel mijn #1 frustratie is in GTA San Andreas! :bonk:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_716546

Ik ben momenteel bezig met het vervolledigen van GTA III.

En wat me momenteel ook tegen steekt is dat voetgangers gewoon onder je wagen springen als je wat te dicht rijdt.

Dat ze weglopen al hoe en wel maar dat ze constant onder je voertuig springen vind ik toch vervelend.

Ik kan me niet herinneren of het in de ander GTA's ook zo was.

Ik hoop dat in GTA IV het in iedere geval niet zo is.

Geplaatst:
comment_716548
Ik ben momenteel bezig met het vervolledigen van GTA III.

En wat me momenteel ook tegen steekt is dat voetgangers gewoon onder je wagen springen als je wat te dicht rijdt.

Dat ze weglopen al hoe en wel maar dat ze constant onder je voertuig springen vind ik toch vervelend.

Ik kan me niet herinneren of het in de ander GTA's ook zo was.

Ik hoop dat in GTA IV het in iedere geval niet zo is.

ja zeg dat en dat als er toevalig een agent net jou kant op kijk dat je dan gelijk politie achter je aan krijg terwijl die voetganger het zelf deed

Geplaatst:
comment_716565

Nu ik dit topic nog eens zie, ben ik van mening dat dit onderwerp eigenlijk al wel besproken wordt in dit topic. Om ervoor te zorgen dat we door de bomen het bos nog wel kunnen zien, sluit ik dit topic. :)

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.