Jump to content
Geplaatst:
comment_700742

Hey mensen!

Vinden jullie het(als echte Nederlanders) ook niet véél te véél geld voor die Limited Edition? Nou, misschien maken ze die wel goedkoper als we die limited edition met z'n allen lekker gaan boycotten! Want hij is gewoon 30 euro goedkoper als in Amerika, hoe durfen ze het? Ik zou zeggen: Nederlander, Europeaan, laat ons de handen in elkaar slaan en hopen op een betere(en goedkopere) toekomst!

Ik heb gezegd, Clowntje_93

• Reacties 51
  • Bezichtigingen 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_702831

wat heb je eraan, alleen een opbergkissie en een boekje, jaaa dan speelt ie egt beter en dan is hij egt zijn geld waard. ja als er nou een hele storyline bijzat of gewoon meer voertuigen bij, dan zou ik hem nemen, maar vanwege een kist en een dom boekje, kom op zeg, ik ben toch niet gek!!

Geplaatst:
comment_703860
dom

dat het in amerika maar de helft kost van in europa!!

aan de andere kant wel begrijpelijk

hoe kom je daar nou weer bij? :puh: dan zou het in amerika 60 dollar ofzo worden voor de se, en de gewone versie is daar al 60 dolar. hier word hij trouwens waarschijnlijk gewoon 90 euro hoor en niet 100 zoals die ene achterlijke site meldde.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.