Jump to content
Geplaatst:
comment_700988

Ik ben wel een persoon van records. Ik houd mij daar vaak mee bezig en vind het ook erg leuk om er over te lezen.

Daarom leek het mij wel leuk om hier te vertellen wat het hardst is wat je ooit hebt gereden.

Ik weet dat de meerderheid geen scooter of auto heeft. Maar je hebt vast wel eens bij iemand stiekem op een scooter gereden. En anders vertel je gewoon hoe hard je ooit hebt gehaald met je fiets. :sigaar:

Mijn topsnelheid is zelf 205 km/h met mijn eigen auto. ^_^

@--RTS: Ik ben inderdaad naar Duitsland geweest. :engel: Vorige week zondag zelfs. En in Nederland heb ik 185 km/h gehaald een keer.

Maar ik bedoelde eigenlijk wat JIJ hebt gehaald. Niet dat je bij iemand in de auto hebt ingezeten. :puh:

@--RTS nog een keer: Dan vertel je beide. Dat is nog beter jah. :bier:

Bewerkt: door Mazzeltje

• Reacties 248
  • Bezichtigingen 15.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_701274

Hier komt mijn lijstje:

Yamaha Aerox van een vriend : 120

Naast mijn broer in een Ambulance (Hij werkt bij Mercedes Benz) Het zijn sprinters, dus 250 gereden.

Naast mijn broer in de oude BMW van mijn moeder 210. Dus 5 km\ph sneller dan Mazzel ^_^

En in mijn broers auto, Renault Megane Coupé, 170 pk. 240.

:dans::sigaar::dans:

Geplaatst:
comment_701280

75 km/h op de fiets lol. Op de openbare weg aan mn maat zijn arm vasthouden die op de brommer zat.

Met de auto is het hoogste 140 km/h ofzo. Met onze 12 jaar oude Transporter, best nog hard voor zo'n oude bak. :puh:

Geplaatst:
comment_701577

Het busje van mij vader (meerijden): 165km/u

Kart (zelf): 70km/u

Fiets, van een lange, heel lange helling af :puh: (ook zelf): 60km/u

Brommer van een vriend (ook zelf gereden): 50 km/u

Geplaatst:
comment_701578

Mijn hoogste snelheid wat ik ooit heb meegemaakt was zo'n 180 KM per uur, ik zat toen met me vader in de auto, op de A7, en me vader wou even snel scheuren met onze Chrysler Stratus :)

Bewerkt: door Wesley_GTA

Geplaatst:
comment_702020

uhm denk rond de 100 km/h op me fiets in luxemburg. was wel vet alleen remmen duurde zo lang en ik kon mn remblokken vervangen :puh: en ik verloog nog mn mobiel die konden we bijelkaar rapen op de weg en hij deed het nog :D

Geplaatst:
comment_702022

Ik denk dat ik in het vliegtuig ook wel een redelijk snelheidje heb gehaald. Hoe hard gaan die dingen? In ieder geval harder dan een opgevoerde scooter.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.