Ik ben wel een persoon van records. Ik houd mij daar vaak mee bezig en vind het ook erg leuk om er over te lezen.
Daarom leek het mij wel leuk om hier te vertellen wat het hardst is wat je ooit hebt gereden.
Ik weet dat de meerderheid geen scooter of auto heeft. Maar je hebt vast wel eens bij iemand stiekem op een scooter gereden. En anders vertel je gewoon hoe hard je ooit hebt gehaald met je fiets.
Mijn topsnelheid is zelf 205 km/h met mijn eigen auto.
@--RTS: Ik ben inderdaad naar Duitsland geweest. Vorige week zondag zelfs. En in Nederland heb ik 185 km/h gehaald een keer.
Maar ik bedoelde eigenlijk wat JIJ hebt gehaald. Niet dat je bij iemand in de auto hebt ingezeten.
@--RTS nog een keer: Dan vertel je beide. Dat is nog beter jah.
Ik ben wel een persoon van records. Ik houd mij daar vaak mee bezig en vind het ook erg leuk om er over te lezen.
Daarom leek het mij wel leuk om hier te vertellen wat het hardst is wat je ooit hebt gereden.
Ik weet dat de meerderheid geen scooter of auto heeft. Maar je hebt vast wel eens bij iemand stiekem op een scooter gereden. En anders vertel je gewoon hoe hard je ooit hebt gehaald met je fiets.
Mijn topsnelheid is zelf 205 km/h met mijn eigen auto.
@--RTS: Ik ben inderdaad naar Duitsland geweest.
Vorige week zondag zelfs. En in Nederland heb ik 185 km/h gehaald een keer.
Maar ik bedoelde eigenlijk wat JIJ hebt gehaald. Niet dat je bij iemand in de auto hebt ingezeten.
@--RTS nog een keer: Dan vertel je beide. Dat is nog beter jah.
Bewerkt: door Mazzeltje