Hallo mensen. Ik ga samen met mijn vader binnenkort een nieuwe eigen pc maken. Dat houd in dat we een nieuwe kast gaan kopen nieuwe hardeschijf Windows Vista etc. Maar ik heb een paar vragen erover.
Welke hardeschijf kan ik het beste kopen? Ik wil veel geheugen hebben minimaal 250 GB.
Welke Windows Vista kan ik het beste kopen?
Welke kast kan ik het beste kopen?
Ik heb nu een goede video kaart Nvidia Geforce 6200 256 MB. En ik heb 1 GB systeemgeheugen. Waar ik 2 GB van gaat maken. Ik heb nu 2 kaartjes van 512 MB. En past in elke nieuwe pc 4 van die kaartjes. Dus kan ik het gemakkelijk uitbreiden. Alvast bedankt voor de moeite.
Hallo mensen.
Ik ga samen met mijn vader binnenkort een nieuwe eigen pc maken. Dat houd in dat we een nieuwe kast gaan kopen nieuwe hardeschijf Windows Vista etc. Maar ik heb een paar vragen erover.
Welke hardeschijf kan ik het beste kopen? Ik wil veel geheugen hebben minimaal 250 GB.
Welke Windows Vista kan ik het beste kopen?
Welke kast kan ik het beste kopen?
Ik heb nu een goede video kaart Nvidia Geforce 6200 256 MB. En ik heb 1 GB systeemgeheugen. Waar ik 2 GB van gaat maken. Ik heb nu 2 kaartjes van 512 MB. En past in elke nieuwe pc 4 van die kaartjes. Dus kan ik het gemakkelijk uitbreiden. Alvast bedankt voor de moeite.