Geplaatst: 9 juni 200718 jaren comment_702106 Ik wil een gilera runner mod in SA zetten maar dat werkt niet. Want hij blijft hangen of ik krijg een foutmelding. Wie kan mij helpe?
Geplaatst: 9 juni 200718 jaren comment_702109 Ik wil een gilera runner mod in SA zetten maar dat werkt niet. Want hij blijft hangen of ik krijg een foutmelding. Wie kan mij helpe? Dan heb je een verkeerde versie. In dit geval heb jij V2, maar je moet V1 hebben om te kunnen modden. Als je even deze patch installeert wordt hij gedeeltelijk gedowngraded naar V1, waardoor de mogelijk tot modden tevoorschijn komt. Succes met je scooter verder en rijdt voorzichtig.
Geplaatst: 9 juni 200718 jaren Auteur comment_702177 Ik wil een gilera runner mod in SA zetten maar dat werkt niet. Want hij blijft hangen of ik krijg een foutmelding. Wie kan mij helpe? Dan heb je een verkeerde versie. In dit geval heb jij V2, maar je moet V1 hebben om te kunnen modden. Als je even deze patch installeert wordt hij gedeeltelijk gedowngraded naar V1, waardoor de mogelijk tot modden tevoorschijn komt. Succes met je scooter verder en rijdt voorzichtig. Als ik hem wil downgraden met die patch dan zegt tie : unknown version :S
Geplaatst: 10 juni 200718 jaren comment_702318 Dan heb je de No-CD .exe ( een crack waarmee je zonder cd kan spelen) Klopt dat ?
Geplaatst: 10 juni 200718 jaren comment_702483 Dan heb je de No-CD .exe ( een crack waarmee je zonder cd kan spelen)Klopt dat ? Zou misschien kunnen dat hij dat heeft, maar dan zou hij geen problemen moeten hebben met mods. Ik heb namelijk volgens mij ook zo'n crack[/font], en ik heb geen enkele problemen met het installeren van mods. Waarschijnlijk heb je de mod niet helemaal goed geïnstalleerd of is de mod zelf gewoon niet goed. Waar heb je de mod vandaan, Warrior? Misschien dat op die mirror niet het volledige bestand staat??? Of je hebt de readme niet goed doorgelezen en je bent iets vergeten...
Geplaatst: 10 juni 200718 jaren comment_702539 Ik heb de crack namelijk ook omdat ik te lui ben om m'n cd steeds bij m'n broertje te gaan halen, ik heb de GTA: San Andreas v1.0 [ALL] No-CD/Fixed EXE en als ik hierop de dongrade patch wil gebruiken zegt hij ook "unknown version" dit komt omdat het een gecrackte exe is. Dus misschien heb je de foute crack of het ligt aan iets anders en is de versie goed. >>> Door Wazuup: Nu genoeg over cracks en andere Warez zooi.<<<
Geplaatst: 10 juni 200718 jaren Auteur comment_702723 bedankt voor jullie hulp maar een vriend van me had het ergens gelezen en nu staat de scoota er in maar nu blijft het spel weer heel de tijd hangen
Geplaatst: 10 juni 200718 jaren comment_702743 bedankt voor jullie hulp maar een vriend van me had het ergens gelezen en nu staat de scoota er in maar nu blijft het spel weer heel de tijd hangen Ik hoop dat je dan back-up's hebt gemaakt van die bestanden, anders kun je hem ook niet direct verwijderen. Je spel opnieuw installeren is gewoon een optie, maar het kan ook makkelijker. Als je weet welke bestanden je vervangen hebt, dan kun je in dit topic de originele bestanden weer aanvragen. Als je hem overigens met SAMI hebt geïnstalleerd, dan worden er geloof ik automatisch back-up's gemaakt.
Geplaatst: 10 juni 200718 jaren comment_702769 dan worden er geloof ik automatisch back-up's gemaakt. Als je dit aankruist ja maar anders niet. Tom
Geplaatst: 13 juni 200718 jaren comment_704943 Scooters kan je niet installeren met SAMI. Je moet het handmatig doen.
Geplaatst: 26 juni 200718 jaren comment_716324 Waar kan ik die mod downloaden ? hier kun je de Gilera Runner downloaden. hier kun je SAMI downloaden. edit: waarom zet ik de link van SAMI er eigenlijk ook bij als dit niet werkt??? Bewerkt: 26 juni 200718 jaren door K.O.
Ik wil een gilera runner mod in SA zetten maar dat werkt niet. Want hij blijft hangen of ik krijg een foutmelding. Wie kan mij helpe?