( Sorry van de Titel maar ik wil snel antwoord krijgen want het is nogal irritant !!! )
Hoi,
Gisteren zat ik op mijn laptop en ik krijg ineens op msn hetvolgende van een vriendin van me:
" HOLY SHIT ! " Have You seen this ? www. ( een internetsite , ik weet niet meer welke )/10008/cedricvanoosterwyck04 (at) hotmail DOT com "
Ik dacht dus van : What The F*ck ? En ik klik op die link. Er komt niets ...
Dan dacht ik van : Nouja boeie. En toen ben ik gewoon verder gaan computeren.
Nu vanmorge kwam ik op mijn computer en ik was aan het chatten op MSN en ineens sprongen er 20 kadertjes ofzo open met " HOLY SHIT ! Have You seen this ? www. (weer die internetsite) en dan hun emailadres erachter ... en waneer zij hier op klikken hebben zij die virus ook ..
Wat is het en wat kan je ertegen doen ? want om de 2 minuten openen die kadertjes en mensen hebben nu die virus door mij Antwoord snel !!! WAT MOET IK DOEN ?!
( Sorry van de Titel maar ik wil snel antwoord krijgen want het is nogal irritant !!! )
Hoi,
Gisteren zat ik op mijn laptop en ik krijg ineens op msn hetvolgende van een vriendin van me:
" HOLY SHIT ! " Have You seen this ? www. ( een internetsite , ik weet niet meer welke )/10008/cedricvanoosterwyck04 (at) hotmail DOT com "
Ik dacht dus van : What The F*ck ? En ik klik op die link. Er komt niets ...
Dan dacht ik van : Nouja boeie. En toen ben ik gewoon verder gaan computeren.
Nu vanmorge kwam ik op mijn computer en ik was aan het chatten op MSN en ineens sprongen er 20 kadertjes ofzo open met " HOLY SHIT ! Have You seen this ? www. (weer die internetsite) en dan hun emailadres erachter ... en waneer zij hier op klikken hebben zij die virus ook ..
Wat is het en wat kan je ertegen doen ? want om de 2 minuten openen die kadertjes en mensen hebben nu die virus door mij
Antwoord snel !!! WAT MOET IK DOEN ?!