Geplaatst: 10 juni 200717 jaren comment_702310 Ik speel nog wel 's NFS Hot pursuit2 en ken een site met downloads, zo heb ik dus een andere baan geruild Ook heb ik mijn Lotus Elise Omgeruild in een Monster truck... Nou leek het me leuk om zelf ook stoere racebakken ov racebanen te maken maar een probleem... ik zou geen flauw benul weten met welk prog ik het snelst ben of met welke prog ik het beste mee om kan gaan en ik weet de texture's niet! Zou iemand kunnen helpen, ? B.V.D.
Geplaatst: 10 juni 200915 jaren comment_1379198 Ik speel nog wel 's NFS Hot pursuit2 en ken een site met downloads, zo heb ik dus een andere baan geruildOok heb ik mijn Lotus Elise Omgeruild in een Monster truck... Nou leek het me leuk om zelf ook stoere racebakken ov racebanen te maken maar een probleem... ik zou geen flauw benul weten met welk prog ik het snelst ben of met welke prog ik het beste mee om kan gaan en ik weet de texture's niet! Zou iemand kunnen helpen, ? B.V.D. hoi kun je mij zegen hoe je auto's ruilt? want ik heb ook nfs hot pursuit 2 mvg, daniel
Ik speel nog wel 's NFS Hot pursuit2 en ken een site met downloads, zo heb ik dus een andere baan geruild
Ook heb ik mijn Lotus Elise Omgeruild in een Monster truck...
Nou leek het me leuk om zelf ook stoere racebakken ov racebanen te maken maar een probleem...
ik zou geen flauw benul weten met welk prog ik het snelst ben of met welke prog ik het beste mee om kan gaan en ik weet de texture's niet!
Zou iemand kunnen helpen, ? B.V.D.