Geplaatst: 10 juni 200717 jaren comment_702360 Beste Mensen Ik zit met een probleem mijn muis doet het niet met gta san andreas ik heb al bij opities gekeken daar ligt het niet aan Volgens mij wie kan me helpen Mail naar >>> Door Dutchy3010: E-mailadres verwijderd. Dit is niet toegestaan op het forum, en daarbij ook onnodig. <<< of stuur me een pm Alvast bedankt alemaal
Geplaatst: 10 juni 200717 jaren comment_702362 Beste MensenIk zit met een probleem mijn muis doet het niet met gta san andreas ik heb al bij opities gekeken daar ligt het niet aan Volgens mij wie kan me helpen Mail naar xxx of stuur me een pm Alvast bedankt alemaal E-mailadressen zijn verboden op dit forum. Werkt je muis anders wel? En is het een draadloze muis? Anders kan het daar misschien aan liggen? En welkom op ons forum!
Geplaatst: 10 juni 200717 jaren comment_702365 Hallotjes! Tsja, probeer eens op pauze te drukken en weer verder te gaan tot het lukt. Bij mij heb ik dat ook soms.
Geplaatst: 10 juni 200717 jaren comment_702691 Zoals hoerboven druk op pauze en druk op resume beweeg met je met en ga zo verder tot het lukt als het daarna nog altijd niet werkt check of je niet op joystick ingesteld staat. Tom
Geplaatst: 10 juni 200717 jaren comment_702709 ik heb soms ook dit probleem. Als je eens op esc drukt en dan het spel weer hervat zou het weer moeten werken.
Beste Mensen
Ik zit met een probleem mijn muis doet het niet met gta san andreas
ik heb al bij opities gekeken daar ligt het niet aan Volgens mij wie kan me helpen
Mail naar >>> Door Dutchy3010: E-mailadres verwijderd. Dit is niet toegestaan op het forum, en daarbij ook onnodig.
<<<
of stuur me een pm
Alvast bedankt alemaal