Jump to content

welke GTA vind jij het leukst 27 leden hebben gestemd

1. 1. welke GTA vind jij het leukst

• GTA 1
      1
    • GTA 2
      0
    • GTA 3
      8
    • GTA San Andreas
      15
    • GTA Vice City
      4
    • GTA Londen
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_3681
Ik vind GTA 3 heel leuk, leuker als Vice City om eerlijk te zijn, mischien is san andreas wel leuker. hee baskio, er staat cice city, maar je bedoelt zeker vice city? :puh:

Ja weet ik maar ik kon het niet meer veranderen toen ik erachter kwam

Geplaatst:
  • Auteur
comment_3684
Vice City is de mooiste, en ook de leukste!

Ik speel meer GTA3 omdat ik Vice City niet heb thuis...

Wat bedoel je met GTA (onderaan)??

Le Freak wat bedoel je met GTA ONDERAAN!!!!!

• 8 maanden later...
Geplaatst:
comment_66565

Ik vind Vice City de beste, of GTA1, als je zag wat een verbetering GTA1 vergeleken bij de spellen die op dát moment uit waren. Dat had eigenlijk ook in de Poll moeten staan: Welke GTA vind jij het beste als je ze vergelijkt met de spellen die in de tijd dat ze uitkwamen uitgekomen zijn. Natuurlijk is SA of VC de mooiste, maar als je de beste moet kiezen neem ik GTA1 (heb op VC gestemd) dat was DE stap in de goede richting die uiteindelijk leidde tot de totstandkoming van alle andere GTA's.

Geplaatst:
comment_66969

gta san andreas is de allerleukste en 2de gta3 vice city heeft te overdrijven felle kleuren verblindend van te worden en gta3 gezellig donker en vaak onweren i like that :rolleyes:

san andreas kun je heel veel dingen doen maarja ik blijf voor gta san andreas en gta3 spelen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.