Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_702572

Mij lijkt het wel vet als de snelweg in het spel heel goed uitgewerkt is..klein voorbeeld: als je bijvoorbeeld op de snelweg op de linkerrijbaan een andere auto nadert, dat diegene naar van rijbaan verwisseld zodat jij kan passeren. (Ook het begruik van knipperlicht enz!) Lijkt me ook wel grappig als andere auto's JOU inhalen

de snelweg bij SA was klote.. de auto's haperde behoorlijk en wisselden om de 10 sec. van rijbaan..?! erg irritant, ik probeerde de snelweg altijd te vermijden.xD

wat vinden jullie?

• Reacties 90
  • Bezichtigingen 6.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_706859

Zou leuk zijn net als in SA als er zoon redneck met ze tractor weg opkomt dat die aan kant word gezet en in elkaar gebeukt door politie en ja zoals het al gezicht word autos die is verschrikkelijk hard rijde en ik niet XD

Geplaatst:
comment_706883

Lijkt me wel leuk ja maar het is al aangegeven dat er geen uitgerekte stukken land zullen zijn dus dan lijkt me niet dat er heel erge grote snelwegen zullen komen ookal is het New York daar zullen in de stad wel grote rijbanen zijn lijkt mij. :D

Geplaatst:
comment_708713

Ja maar ook dat mensen kwaad wordne middelvinger op steken enz :puh: en je achtervolgen als je ze aan hebt gereden of op je gaan schieten :puh: Maar ook meer verkeer en verschillende autos zoul leuk zijn en niet dat je je omdraait en alle autos wegzijn..... daar heb ik helemaal een hekel aan

Ik hoop ook dat mensen gaan oversteken over de zebra en als je ze aanrijdt dat ze dan door de lucht vliegen enzo en dat er een hele plas bloed komt en dat je kan stoppen en de politie bellen en dan komt de politie daarna de ambulance en die neemt er mee dat zou wel vet zijn

Bewerkt: door Killzone@NL

Geplaatst:
comment_711743
Ja maar ook dat mensen kwaad wordne middelvinger op steken enz :puh: en je achtervolgen als je ze aan hebt gereden of op je gaan schieten :puh: Maar ook meer verkeer en verschillende autos zoul leuk zijn en niet dat je je omdraait en alle autos wegzijn..... daar heb ik helemaal een hekel aan

Ik hoop ook dat mensen gaan oversteken over de zebra en als je ze aanrijdt dat ze dan door de lucht vliegen enzo en dat er een hele plas bloed komt en dat je kan stoppen en de politie bellen en dan komt de politie daarna de ambulance en die neemt er mee dat zou wel vet zijn

zou zalig zijn en dat je dan een nachtje in de cel door brengt omdat je iemand hebt aangereden of rap wegrijd nadat je iemand hebt overreden.

Geplaatst:
comment_711752

zou zalig zijn en dat je dan een nachtje in de cel door brengt omdat je iemand hebt aangereden of rap wegrijd nadat je iemand hebt overreden.

een nachtje cel voor iemand doodrijden? :puh: en zo leuk is t niet om naar niko in een cel te kijken voor iets van 10 minuten lang :puh:

Geplaatst:
comment_712254

:tu: hellemaal mee eens dat de mensen rieeler zijn op de snelweg als je dan langsrijd dat ze niet opeens joun kant oprijden en dat ze een knipperligt aangeven en dat je je ligt aan en uit kan zetten en dat je kan tanken langs de snelweg en uiteraard dat niet alle autos altijd hetzelfde uitzien in sanandreas zie je bijna nooit een deuk in de andere auto en geen krassen etcetra

en dat je je moter uitkanschakelen

dit was een van mijn korte lijstjes :*D

Geplaatst:
comment_712698

voor mij mag er een in (moet zelfs) maar dan niet zoals in SA als je daar op die snelweg op reed botsten ze allemaal op je en dan natuurlijk een kettingreactie :duh:

met knipperlichten is ook wel graaf!!

maar dan moeten ze wel wat langer dan 10 of 5 sec. op hetzelfde rijvak rijden!!

maar hopen maar dat het goed komt :tu::D

trouwens leuke topic!! _O_:tu::dans::Y^_^

:cya::cya:

Geplaatst:
comment_712887

Hopelijk heeft R* eruit gehaald dat je op de snelweg rijd met een Turismo of een Bullet en dat je opeens door een Walton of taxi ingehaald word :duh:

Het zou me ook vet lijken als je op de vluchtstrook een auto ziet staan en als je er te hardvoorbij rijd dat je een flits vanachter de vooruit zie omdat het politie is

Geplaatst:
comment_715639

Ik vond de snelweg in San Andreas ook zwaar irritant. Het liep gewoon niet soepel.. autos die opeens vol gas achterop je knalle als jij 10 km langzamer gaat rijden. ze wisselde soms zo snel van baan dat het leek da ze aant slingere waren. Ik hoop ook op een goede snelweg en da er gewoon autos zijn die zich aan de regels houde en een paar snelheidsduivels ertusse :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.