Ik was toenstrax voor de grap eens de Los Santos politie-garage binnengelopen. Was wel vet wat ik daar allemaal zag: Politie die een neger onder schot hielden, een paar kletsende polities, een auto met de motorklep open ... en ga zo maar door ... maar toen ging ik het hoekje om en toen stonden daar ineens twee hydra's!! Ik zweer het!! Ik lieg niet!! Ik wilde er een screenshot van maken maar één hydra zat echter voor een deel in de grond en ontplofde toen. Ik dacht: nu geloven ze me al helemaal niet meerals ik nu een screenshot maak.
Maar nogmaals: de hydra's stonden perfect geparkeerd op een parkeerplaatsje met de neus naar je toe. (Naja eentje zat dus deels in de grond dus was niet perfect geparkeerd )
Dit wilde ik eigenlijk even melden
Is dit algemeen bekend, of zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Tell me
(Zou wa zijn als die er ook stonden als je het spel begon niet dat je ze dan fatsoenlijk uit de garage gelootst krijgt maar toch )
Hee gasten,
Ik was toenstrax voor de grap eens de Los Santos politie-garage binnengelopen. Was wel vet wat ik daar allemaal zag: Politie die een neger onder schot hielden, een paar kletsende polities, een auto met de motorklep open ... en ga zo maar door ... maar toen ging ik het hoekje om en toen stonden daar ineens twee hydra's!! Ik zweer het!! Ik lieg niet!! Ik wilde er een screenshot van maken maar één hydra zat echter voor een deel in de grond en ontplofde toen. Ik dacht: nu geloven ze me al helemaal niet meerals ik nu een screenshot maak.
Maar nogmaals: de hydra's stonden perfect geparkeerd op een parkeerplaatsje met de neus naar je toe. (Naja eentje zat dus deels in de grond dus was niet perfect geparkeerd
)
Dit wilde ik eigenlijk even melden
Is dit algemeen bekend, of zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Tell me
(Zou wa zijn als die er ook stonden als je het spel begon
niet dat je ze dan fatsoenlijk uit de garage gelootst krijgt maar toch
)