Geplaatst: 11 juni 200717 jaren comment_703239 Weet er iemand een gratis programa wat bijna net zoveel al fireworks kan Bewerkt: 11 juni 200717 jaren door Joriz titel van topic verbeterd. Maak in de toekomst betere topic titels anders begrijpt niemand waar je topic over gaat!
Geplaatst: 11 juni 200717 jaren comment_703241 Weet er iemand een gratis programa wat bijna net zoveel al fireworks kan Ik snap je zin niet helemaal alhoewel ik het denk te kunnen ontcijferen. Volgens mij bedoel je dit: "Weet er iemand een gratis programma wat bijna net zoveel als Firefox kan". Je zoekt dus een internetbrowser die ongeveer qua mogelijkheden gelijk staat aan Firefox. Er zijn genoeg internetbrowsers, je kunt bijvoorbeeld Opera eens proberen. Ook kun je TheWorld Browser proberen. Twee goede browsers voor niets.
Geplaatst: 11 juni 200717 jaren Auteur comment_703242 Weet er iemand een gratis programa wat bijna net zoveel al fireworks kan Ik snap je zin niet helemaal alhoewel ik het denk te kunnen ontcijferen. Volgens mij bedoel je dit: "Weet er iemand een gratis programma wat bijna net zoveel als Firefox kan". Je zoekt dus een internetbrowser die ongeveer qua mogelijkheden gelijk staat aan Firefox. Er zijn genoeg internetbrowsers, je kunt bijvoorbeeld Opera eens proberen. Ook kun je TheWorld Browser proberen. Twee goede browsers voor niets. Ik bedoel Fireworks daar kan je foto's afbeeldingen mee veranderen geen internet browser ofzo
Geplaatst: 11 juni 200717 jaren comment_703262 Weet er iemand een gratis programa wat bijna net zoveel al fireworks kan Ik snap je zin niet helemaal alhoewel ik het denk te kunnen ontcijferen. Volgens mij bedoel je dit: "Weet er iemand een gratis programma wat bijna net zoveel als Firefox kan". Je zoekt dus een internetbrowser die ongeveer qua mogelijkheden gelijk staat aan Firefox. Er zijn genoeg internetbrowsers, je kunt bijvoorbeeld Opera eens proberen. Ook kun je TheWorld Browser proberen. Twee goede browsers voor niets. Ik bedoel Fireworks daar kan je foto's afbeeldingen mee veranderen geen internet browser ofzo Wat dacht je van The GIMP?
Weet er iemand een gratis programa wat bijna net zoveel al fireworks kan
Bewerkt: door Joriz
titel van topic verbeterd. Maak in de toekomst betere topic titels anders begrijpt niemand waar je topic over gaat!