Geplaatst: 11 juni 200717 jaren comment_703343 Gisteren ging ik wat oude games op mijn computer installeren en de leukste was swat 3 Maar toen hij klaar was ging ik swat 3 spelen En toen kwam er dit DirectX Error DDERR_GENERIC Ik heb zowat alles geprobeerd Ik heb directX geinstalleerd Opnieuw ik heb swat 3 als 4 keer opnieuw geinstalleerd Gewoon op internet me zelf rot gezocht IK wil heel graag swat 3 spelen Weet iemand wat die error is EN kan iemand me helpen Wie me helpt ben ik zeer dankbaar
Geplaatst: 11 juni 200717 jaren comment_703366 Gisteren ging ik wat oude games op mijn computer installerenen de leukste was swat 3 Maar toen hij klaar was ging ik swat 3 spelen En toen kwam er dit DirectX Error DDERR_GENERIC Ik heb zowat alles geprobeerd Ik heb directX geinstalleerd Opnieuw ik heb swat 3 als 4 keer opnieuw geinstalleerd Gewoon op internet me zelf rot gezocht IK wil heel graag swat 3 spelen Weet iemand wat die error is EN kan iemand me helpen Wie me helpt ben ik zeer dankbaar Ik heb ergens gelezen dat je dan de verkeerde codec hebt om de introfilmpjes af te spelen, daarom moet je even proberen deze te downloaden.
Geplaatst: 11 juni 200717 jaren Auteur comment_703374 Gisteren ging ik wat oude games op mijn computer installerenen de leukste was swat 3 Maar toen hij klaar was ging ik swat 3 spelen En toen kwam er dit DirectX Error DDERR_GENERIC Ik heb zowat alles geprobeerd Ik heb directX geinstalleerd Opnieuw ik heb swat 3 als 4 keer opnieuw geinstalleerd Gewoon op internet me zelf rot gezocht IK wil heel graag swat 3 spelen Weet iemand wat die error is EN kan iemand me helpen Wie me helpt ben ik zeer dankbaar Ik heb ergens gelezen dat je dan de verkeerde codec hebt om de introfilmpjes af te spelen, daarom moet je even proberen deze te downloaden. Die heb ik ook al geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet
Gisteren ging ik wat oude games op mijn computer installeren
en de leukste was swat 3
Maar toen hij klaar was ging ik swat 3 spelen
En toen kwam er dit
DirectX Error DDERR_GENERIC
Ik heb zowat alles geprobeerd
Ik heb directX geinstalleerd Opnieuw
ik heb swat 3 als 4 keer opnieuw geinstalleerd
Gewoon op internet me zelf rot gezocht
IK wil heel graag swat 3 spelen
Weet iemand wat die error is
EN kan iemand me helpen