Geplaatst: 11 juni 200717 jaren comment_703508 Hoe kom ik aan de WEP sleutel van het draadloos netwerk? Ik wil namelijk met m'n PSP op internet, maar dan moet ik de WEP sleutel ingeven. Dus, hoe vind ik die?
Geplaatst: 11 juni 200717 jaren comment_703599 Hoe kom ik aan de WEP sleutel van het draadloos netwerk? Ik wil namelijk met m'n PSP op internet, maar dan moet ik de WEP sleutel ingeven. Dus, hoe vind ik die? Ik neem aan dat je toestemming hebt om die key te achterhalen. Zo ja is het uiteraard legaal. Dus hier een linkje voor een programma die dat doet: klik OF kijk gwn op je acces point of log op je acces point in en kijk daar Bewerkt: 11 juni 200717 jaren door timmieboy12
Geplaatst: 13 juni 200717 jaren Auteur comment_704859 Natuurlijk heb ik daar toestemming voor! Het SSID staat hier in huis en is eigendom van m'n vader.
Geplaatst: 13 juni 200717 jaren comment_704866 Natuurlijk heb ik daar toestemming voor! Het SSID staat hier in huis en is eigendom van m'n vader. Dan zal je het gewoon aan je vader moeten vragen he!
Geplaatst: 13 juni 200717 jaren comment_704980 Er zijn duizenden manieren om een WEP key te hacken/weten te komen. Google alleen al geeft miljoenen resultaten als je 'hack WEP' intyped. Gewoon wat creatief wezen. Misschien is de wepkey gewoon jullie achternaam. http://www.securityfocus.com/infocus/1814 Lees dat eens door...
Geplaatst: 14 juni 200717 jaren comment_705410 Het kan alleen je achternaam zijn, als je de WEP-sleutel hebt verandert. Een WEP-sleutel is namelijk altijd cijfers en letters Overigens zitten de programma's op Securityfocus vol met virussen, dus niet downloaden Bewerkt: 14 juni 200717 jaren door The GamerII
Geplaatst: 14 juni 200717 jaren comment_705460 Altijd? Zou ik niet zeggen. Onze WEP sleutel thuis is ook gewoon onze achternaam en dat kan overal zo zijn. De fabrieksinstellingen van zo'n access point heeft standaard niet eens een beveiliging ingesteld, dus dat moet je sowiso verandert. En programma's van securifocus bevatten geen virussen, simpel omdat ze niets hosten!
Geplaatst: 14 juni 200717 jaren comment_705494 Toch vind ik die securityfocus beetje illegaal.. >>> Door Preddy: Ok, kunnen we nu weer ontopic<<<
Geplaatst: 14 juni 200717 jaren Auteur comment_706017 Dan zal je het gewoon aan je vader moeten vragen he! Hij weet het zelf ook niet, en als hij het wist zou hij hem toch niet geven. Trouwens, die tooltjes werken niet. Alle computers (behalve de laptop van m'n pa, waar ik niet op mag) zijn met kabels via een router van US Robotics met het internet verbonden. En als ik m'n achternaam ingeef zegt hij: "De door u ingevoerde sleutel is ongeldig. Voer een sleutel in van 10 of 26 tekens in bij gebruik van hexadecimale tekens, of een sleutel van 5 of 13 tekens bij gebruik van ASCII-tekens." Bewerkt: 14 juni 200717 jaren door Big Boss
Hoe kom ik aan de WEP sleutel van het draadloos netwerk? Ik wil namelijk met m'n PSP op internet, maar dan moet ik de WEP sleutel ingeven. Dus, hoe vind ik die?