Geplaatst: 21 maart 200421 jaren comment_3351 Ik heb 100 Taxi Missions gedaan en kreeg een berichtje over de borgnine taxi, er word gezegd dat hij in Harwood is, maar als ik naar Harwood rijd, zie ik helemaal niks! Waar staat deze taxi?? :blink: :blink:
Geplaatst: 22 maart 200421 jaren comment_3374 Bij Luigi's club moet je de hele tijd rechtdoor gaan naar de Hepburn Heights, als je de rechterbocht neemt moet je gelijk weer rechts, nu zie je hem!
Geplaatst: 22 maart 200421 jaren Auteur comment_3378 Bij Luigi's club moet je de hele tijd rechtdoor gaan naar de Hepburn Heights, als je de rechterbocht neemt moet je gelijk weer rechts, nu zie je hem! Ik heb hem! Het is een soort rode Cabbie Ik heb ermee gereden enzo, maar wat kan ik er verder mee?? Ik las ergens op internet; The fares you collect are yours to keep :blink: Ik kan er wel "Taxi Driver" mee doen, maar er is verder niks veranderd :huh:
Geplaatst: 22 maart 200421 jaren comment_3404 Hij is rood en heet Borgine, je ziet stekels met bloed aan de voor en achterkant, voor de rest kan je er niks mee doen, alleen taximissies ja.
Geplaatst: 22 maart 200421 jaren Auteur comment_3419 Hij is rood en heet Borgine, je ziet stekels met bloed aan de voor en achterkant, voor de rest kan je er niks mee doen, alleen taximissies ja. Ohh das minder.. Jammer... Maar wat betekent dan: All fares you collect are yours to keep?? :huh:
Geplaatst: 26 maart 200421 jaren comment_3755 Ik weet het niet, ik denk: alle mensen kun je snel wegbrengen maar dat zal wel niet waar zijn Plaatje Borgine:
Geplaatst: 4 juli 200420 jaren comment_12547 dus eigenlijk volkomen nutteloos... wat wel cool zou zijn is dat er een logo van kauffman opstaat als hint voor vice city ofzo Bewerkt: 4 juli 200420 jaren door ironfist99
Geplaatst: 12 juli 200420 jaren comment_14335 Uhm hoe wisten ze toen ze GTA 3 maakte dat Kaufman Cabs in Vice City kwam? Postaldude
Ik heb 100 Taxi Missions gedaan en kreeg een berichtje over de borgnine taxi, er word gezegd dat hij in Harwood is, maar als ik naar Harwood rijd, zie ik helemaal niks!
Waar staat deze taxi?? :blink: :blink: