Geplaatst: 11 juni 200718 jaren comment_703817 Hej ik was vandaag mta sanandreas aan het spelen en toen joinde ik een server en kreeg dit opeens. Kon gewoon schieten met een sigaret op de motor deze foto is echt niet bewerkt.
Geplaatst: 12 juni 200718 jaren comment_704375 Hej ik was vandaag mta sanandreas aan het spelen en toen joinde ik een server en kreeg dit opeens. Kon gewoon schieten met een sigaret op de motor deze foto is echt niet bewerkt. Vet man.. gebruik je niet een trainer?? Want er is een stukje af??
Geplaatst: 20 juni 200717 jaren comment_710174 Hej ik was vandaag mta sanandreas aan het spelen en toen joinde ik een server en kreeg dit opeens. Kon gewoon schieten met een sigaret op de motor deze foto is echt niet bewerkt. Vet man.. gebruik je niet een trainer?? Want er is een stukje af?? mod sobiet xD ik denk de toets F4 of F3
Geplaatst: 1 december 200717 jaren comment_833878 Nee gaat niet met sobeit.Ofwel heb ik het nog niet ontdekt
Geplaatst: 7 december 200717 jaren comment_837835 Nee gaat niet met sobeit.Ofwel heb ik het nog niet ontdekt Beetje late reactie hé Het gaat hier om MOD sobeit wat Masterkey en ik aan het testen waren, hij kwam erachter dat je dat kon met sobeit in MTA.
Hej ik was vandaag mta sanandreas aan het spelen en toen joinde ik een server en kreeg dit opeens.
Kon gewoon schieten met een sigaret op de motor deze foto is echt niet bewerkt.