Hier worden alle feiten die over Splinter Cell 5 gepost.
Gelieve niet te posten aangezien het ook niet nodig is...
Enige feiten die je kwijt moet wil ik graag over --->PB<--- zodat ik de 1ste post weer kan updaten.
Ook even voor de duidelijkheid: Die lieve Dutchy3010 heeft mij toestemming gegeven om te dubbelposten dankje
Onze Crew bestaat uit:
Administrator GTAForum.nl Splinter Cell Crew: Anton
Sidekick & Medewerker GTAForum.nl Splinter Cell Crew: Nick
Medewerker GTAForum.nl Splinter Cell Crew: Joel
Medewerker GTAForum.nl Splinter Cell Crew: Rick
Wil je erbij? Ik hoor het via -->PB<-- je ondergaat een test. uiteindelijk is de GTAFSCC Admin degene die bepaald of je erin mag.. Al deze medewerkers posten via de accountnaam Verrity. Waarom? Daarom!
Nieuwe medewerkers mogen wel gewoon posten (Omdat je niet dicht bij onze kring zit en we jou het wachtwoord niet toevertrouwen ) NA de goedkeuring van de GTAFSCC Admin
Vragen? -->PB<--
M.v.G
Anton
Feitjes:
- Splinter Cell Conviction gaat alleen uitkomen voor XBOX 360.
- De leeftijdsrating staat nu op 18+
- Het is mogelijk kasten te verschuiven voor deuren om de mensen die naar je op zoek zijn ervan te weerhouden.
- Het spel bestaat uit 60 chapters & 3 delen.
- Iedere chapter duurt (als je het foutloos doet) 15 minuten.
- In chapter 1 zie je hoe Sam in conflict raakt met de NSA (wist je al vanaf het eind van SCDA).
- In chapter 2 moet Sam vluchten voor iedereen die hem op de hielen zit (langste chapter).
- In chapter 3 neemt Sam wraak op degene die op hem uit waren.
- De releasedatum is nog niet helemaal zeker, het kan ook zo zijn dat SC 5 het daglicht pas in 2008 ziet.
Door: Anton
Hier worden alle feiten die over Splinter Cell 5 gepost.
Gelieve niet te posten aangezien het ook niet nodig is...
Enige feiten die je kwijt moet wil ik graag over --->PB<--- zodat ik de 1ste post weer kan updaten.
Ook even voor de duidelijkheid: Die lieve Dutchy3010
heeft mij toestemming gegeven om te dubbelposten dankje 

Onze Crew bestaat uit:
Administrator GTAForum.nl Splinter Cell Crew: Anton
Sidekick & Medewerker GTAForum.nl Splinter Cell Crew: Nick
Medewerker GTAForum.nl Splinter Cell Crew: Joel
Medewerker GTAForum.nl Splinter Cell Crew: Rick
Wil je erbij? Ik hoor het via -->PB<-- je ondergaat een test. uiteindelijk is de GTAFSCC Admin degene die bepaald of je erin mag.. Al deze medewerkers posten via de accountnaam Verrity. Waarom? Daarom!
Nieuwe medewerkers mogen wel gewoon posten (Omdat je niet dicht bij onze kring zit en we jou het wachtwoord niet toevertrouwen
) NA de goedkeuring van de GTAFSCC Admin 
Vragen? -->PB<--
M.v.G
Anton
Feitjes:
- Splinter Cell Conviction gaat alleen uitkomen voor XBOX 360.
- De leeftijdsrating staat nu op 18+
- Het is mogelijk kasten te verschuiven voor deuren om de mensen die naar je op zoek zijn ervan te weerhouden.
- Het spel bestaat uit 60 chapters & 3 delen.
- Iedere chapter duurt (als je het foutloos doet) 15 minuten.
- In chapter 1 zie je hoe Sam in conflict raakt met de NSA (wist je al vanaf het eind van SCDA).
- In chapter 2 moet Sam vluchten voor iedereen die hem op de hielen zit (langste chapter).
- In chapter 3 neemt Sam wraak op degene die op hem uit waren.
- De releasedatum is nog niet helemaal zeker, het kan ook zo zijn dat SC 5 het daglicht pas in 2008 ziet.
Tot die tijd doet GTA IV dan wel het meeste werk
Bron: PU & insidegamer.nl
(Updates are pending)
GTAForum.nl Splinter Cell Crew.
Bewerkt: door Verrity