Jump to content

Hoofdpersoon verwisselt? Niko legt vrij snel het loodje?

Geplaatst:
comment_704140

ik heb nieuwe info voor jullie over de hoofdpersonage(s) van GTA IV. ik citeer :

...' zo gaat er inmiddels een gerucht rond over het verdere spelverloop de ronde. Niko Bellic zou NIET het finale hoofdpersonage van GTA IV zijn, maar vrij snel de loodjes leggen. Vanaf dan agat de controle over naar Niko's neef, Roman Petronov. Hij beseft dat hij als kleine garnaal waarschijnlijk dichter bij de dood staat dan hij zelf denkt, dus probeert hij zich op te werken in het milieu. De grote vernieuwin zou zijn dat je ditmaal zelf bepaalt welke misdaad bende je betreedt. Afhankelijk van die keuze( er zijn 3 bendes waaruit je kan kiezen) zal je dus ook een andere versie van het verhaal te zien krijgen. Diezelde bron had ook meer informatie over het achtergrond verhaal. Zo zou Niko gevlucht zijn uit ESTONIA om te ontsnappen aan een soort paramilitaire maffiabende. Dat zou ook gelinkt worden aan de rest van het verhaal, wat draait rond ruzie tussen Russische en Italiaanse maffia in Liberty City. Rockstar liet ons weten niet te reageren op de geruchten, waar of niet waar, time will tell...

BRON: OPM Juni 2007 #68 blz 33 bovenaan.

Bewerkt: door _niickk

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_704303
Maar wie de demo heeft gespeeld speelde ook met Niko dus ik geloof er niks van!

Het zou van mij niet moeten!

niemand, behalve personen van rockstar, heeft de demo gespeeld. de journalisten enzo mochten alleen toekijken.

maarja inderdaad in demo werd ook gewoon met niko gespeeld en over roman word altijd gepraat als je neef die je heeft voorgelogen..dus niet echt iets voor rockstar om je na het begin met hem te laten spelen.

Geplaatst:
comment_704466

Stop gewoon met speculeren en wacht af totdat de nieuwe trailer uitkomt. Het is zo dat we relatief weinig informatie hebben over GTA IV. Dat R* de spanning erin wil houden, is voor iedereen duidelijk.

Of Niko nu sterft, en dat je met een ander personage verder moet, maakt mij weining uit. Ik hoop alleen dat GTA IV een topper wordt, en hierin heb ik vertrouwen ! :bier:

Geplaatst:
comment_704470

Ik hoop en denk eigenlijk niet dat het gebreurt, maar als het wel gebeurt zal R* ons op zo'n manier verassen dat niemand het meer erg vindt. Er waren ook veel mensen die hoopte dat het niet op NYC gebaseerd zou zijn, en nou dat wel het geval blijkt kan het ze niet zoveel meer schelen nu ze de prachtige trailer hebben gezien. Dus ik heb het volste vertrouwen in R* :bier:

Geplaatst:
comment_704537
Maar wie de demo heeft gespeeld speelde ook met Niko dus ik geloof er niks van!

Het zou van mij niet moeten!

Als ze dat bericht ontkennen, dat Niko dood zou gaan, laten ze tijdens de demoecht niet zien hoe je Roman bestuurt. En het zou een goed begin zijn voor een verhaal. Roman die schrikt van de moordactie op zijn neef en zo in het criminele circuit beland en zich wel op MOET opwerken wil hij ook niet vermoord worden. En als je dan toch zo hoog zit dan kan je gelijk vraak nemen op de daders en laten zien dat ie meer waard is als een taxibedrijfje.

kan al niet meer wagten tot ie uit is :D

Geplaatst:
comment_704567
Ik hoop eerlijk gezegd dat je met 1 personage speelt.

In dit (normale) geval : Nico Bellic.

Omwisselen van karakter lijkt me niet realistich meer.

Nico bellic is voor mij goed hoor.

niet realistisch maakt niet zo veel uit , je bent gewoon iemand anders , toch zou ik het wel irritant vinden :duh:

Geplaatst:
comment_704729
Waar heb je die informatie vandaan?

van OPM

Welke OPM? (editie/pagina nummer of anders een URL naar het online-artikel.)

Dit verhaal doet al zolang de ronde, iemand heeft het ooit eens verzonnen en iedereen praat elkaar na. Er is bij mij weten nog nooit een reactie van Rockstar op gekomen en het is ook nog nooit als vaststaand feit door een gerenommeerd tijdschrift gepubliceerd.

Tot die tijd is het niets meer en minder dan een fantasie, voor een gerucht is wel iets meer nodig dan dit.

Geplaatst:
comment_704786

Ik geloof er niks van is er is nog nooit een personage verwisselt in de sirie gta. Dat gel*l En Bron?

En als je het verwisselt dat maak je het spel ook een beetje in de war!

-ScOrp1 :sigaar:

Geplaatst:
comment_704797

tja zolang we niks over de missies weten, is het gissen naar wat we allemaal zouden kunnen doen.

R* had het al over GTA IV dat het verschillend is dan de andere GTA's.

Dus moet ge niet afkomen met te zeggen dat het niet in GTA IV zal zitten omdat het nooit in andere GTA's heeft gezeten.

@-ScOrp1 : je hebt gelijk als ge zegt dat het verwarrend is als er geen bronmelding is. Daarom dat ik ook alles wat hier gezegd wordt zonder bronvermelding met een korreltje zout neem.

Bewerkt: door gta-mike

Geplaatst:
comment_704802

Het zou iig niet cliché zijn als de hoofdpersoon in het begin wordt neergeknalt...Misschien dat het verhaal dan verder draait rond Niko (die dood is) ..... hmm w8 ... dat slaat ook nergens op :puh:

Laat maar, doe maar gewoon het hele spel Niko

En wat dat gang kiezen betreft ... lijkt me sterk ... dan zou het spel veel te huge worden met veel te veel missies etc.

Bewerkt: door Rensch

Geplaatst:
  • Auteur
comment_704822

van OPM

Dit verhaal doet al zolang de ronde, iemand heeft het ooit eens verzonnen en iedereen praat elkaar na. Er is bij mij weten nog nooit een reactie van Rockstar op gekomen en het is ook nog nooit als vaststaand feit door een gerenommeerd tijdschrift gepubliceerd.

Tot die tijd is het niets meer en minder dan een fantasie, voor een gerucht is wel iets meer nodig dan dit.

van OPM editie Juni 2007 #68 bladzijde nr 33 bovenaan. het maakt mij verder ook weinig uit of het nu waar is ofniet, van persoon verwisselen is natuurlijk wel iets nieuws, wat dan ook nieuw zou zijn is dat de hoofdpersoon daadwerkelijk sterft. maar dat zou dan weer niet realistisch zijn aan de opvolger( in dit geval Roman) want die zal ook meerdere keren worden neergeschoten etc. zonder dat hij dood gaat dus ik twijfel of het waar is.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_704829

van OPM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.