- Reacties 53
- Bezichtigingen 7.3k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Steel Dogg 6 posts
-
Rullez 5 posts
-
Tunix 4 posts
-
The GamerII 4 posts
PSP2 51 leden hebben gestemd
-
1. Wat vind je van de PSP2?
-
Stom, omdat ik nog niet zolang een PSP heb14
-
Gewoon stom9
-
Leuk, ik ben namelijk net van plan een PSP te kopen, dus ik koop gewoon een PSP25
-
Gewoon leuk22
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een tijd geleden verschenen er fake foto's van de zogenaamde 'PSP2'. Hierbij zei Sony dat er geen PSP2 zou komen. Vandaag keek ik op PSP-Media en daar stond dat er wel degelijk een PSP2 zou komen.
Quote PSP-Media, Info PSP2 (April-Mei 2006)
'Al een keer eerder had ik nieuws gepost over de PSP 2, maar nu is er dus weer wat info over de PSP 2. Als eerste word hij natuurlijk slanker, en een veel beter LCD beeld. Ook de batterij word aangepast. Deze zou wel tot 4 keer langer meegaan dan de huide batterij van de PSP (1). Ook zal de UMD Drive sneller werken. Verder kan er nog 8 GB flash geheugen in.
Ook word de PSP opgeknapt om te gamen. Zo word het D-pad aangepast en krijgt de PSP 2 waarschijnlijk de zelfde aflopende schouderknoppen als de Playstation 3 (het is nog niet duidelijk of de PSP 2 er 4 krijgt, of zoals de huidige versie er 2 houd. Na mijn weten worden het er 4).
Het is nog niet duidelijk of er nou een camera in komt. Sony is dit wel van plan, maar medewerkers van Sony zeggen, dat ze ook op de prijs moeten letten, en ze niet weten of de consument een ingebouwde camera in zijn PSP wil. Uit mijn bronnen blijkt dat het 2.0 megapixel camera word. En niet denken van: Op mijn mobieltje zit een 3,2 mp camera, dat maakt niet zoveel uit, het gaat (ook) om de lens!
En of Sony de DS nagaat doen met een tough-screen is nog niet duidelijk. Over de kleur is ook nog niet zo veel bekend, wel wilt Sony hem in het zwart uitbrengen en nog een paar andere kleuren, meteen bij de release dus, en niet zoals het nu is.
Of er ook homebrew mogelijk is op de PSP 2 is natuurlijk nog niet bekend. Ik zelf denk van wel aangezien de baas van Sony (VS), Phil Harisson het goed vind dat er homebrew voor de PSP is. Als hij dit ook vind van de PSP 2, dat is nog afwachten. En over het spelen van backups op de PSP 2 is nog niets bekend.
Natuurlijk is er nog geen echte prijs te zeggen maar Sony wil de PSP 2 gaan verkopen onder de $170. Net iets minder dan €150 dus, wat ik een heel erg mooi prijsje vind, maar ik me dan ookwel afvraag of de PSP 2 dan wel zo veel beter is dan de PSP (1) aangezien de PSP (1) twee keer zo duur was (het is natuurlijk hoe je het bekijkt, baspack, gigapack en de PSP kost NU minder dan €200).
De PSP 2 zal dit jaar nog bij de E3 worden getoond, en kunnen we dus de eerste foto's verwachten! Er zullen veel 'dummies' op het internet zijn, dus let daar goed op! Sony verwacht dat in Augustus de PSP 2 in de winkels ligt, maar, het bedrijf heet niets voor niets Sony dus maak er maar gerust Oktober van!
Zodra we meer weten over de PSP 2, dan krijg je natuurlijk het nieuws als eerste op PSP-Media te zien. Genoeg getypt voor vandaag'
Quote PSP-Media, nieuwere info (13 juni 2007)
'Ik bezig maar een vast rubriek met de titel 'Meer informatie over de PSP2'. Er is nu dus weer meer informatie over de PSP2! Zo zou de PSP2 (ondanks is de naam nog niet bekend) bluetooth hebben en is het beeldscherm LCD ipv. LED. De hardware veranderd niet echt, de snelheid van de PSP zal niet erg verbeteren. Ook heb ik uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat er ook een tweede analoge stick bijzit, wat natuurlijk heel erg handig is voor het gamen.
De UMD's zullen blijven, maar er zal geen UMD klep zijn, maar de UMD kan je erin schuiven, beetje hetzelfde als bij de DS.
Het beeldscherm blijft even groot (/klein) als de PSP (1).
Ook zullen er andere toetsen inkomen. Zo komt er onderaan de PSP knopjes dat je bijvoorbeeld muziek of movies kan kiezen.
Zodra we (nog) meer informatie weten krijg je dat te lezen op PSP-Media!'
In de informatie zie ik niks over nieuwe games voor de PSP2. Dan ga ik me wel afvragen hoe ze dat willen doen met een 2e analoge stick, omdat dat niet bij de PSP zit..
Graag je mening
Mijn antwoord op de Poll: Stom, omdat ik nog niet zolang een PSP heb (5/6 maanden)
Bewerkt: door The GamerII