Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1825799

Morgen kan ik mijn nieuw bestelde wagen gaan halen(we weten weer waarvoor we de laatste tijd zijn gaan werken 8)

Opel insignia OPC 2.8 V6 Turbo 325pk.

Leuk! Moet je straks maar eens een echte foto posten!

Geplaatst:
comment_1826004

YEAHH, m'n auto is eindelijk zo goed als klaar

Vandaag zijn de spoorverbreders er tussen gekomen, en jawel, de zomerbanden/velgen passen weer :dans:

Overigens ook de audio afgemaakt, laatste bekabeling weg gewerkt waaronder:

• 2x RCA Kabels
  • 2x Remote Kabels
  • 2x Remote Controllers
  • 2x Voedingskabels
  • 2x Massakabels
  • 4x Speakerkabel 1,5 mm2

Dit zijn overigens alleen de kabels die naar de kofferbak gaan, voor de audio

Enne,

@Myth

In je natste dromen nog niet dat je 80 euro setupje, harder en beter klinkt als deze setup

Geloof mij, als je in de auto zit hoor je echt een groot verschil, zuivere hoge tonen, midden tonen en een lekker diepe zware bass uit de subwoofer :):dans:

Maargoed, dit setupje is ook een tikkie duurder :$ (*uche uche*, 1000 *uche* euro :$ )

To do next:

Dak laten spuiten, auto helemaal laten polijsten en laten taxeren ^_^

Taxeren is mede voor de verzekering nodig :)

Owjah, en naar de Nurburgring :D

Geplaatst:
comment_1826093

Vandaag rustig begonnen met strippen van me Golf: Bumpers, gril en achterlichten eruit gehaald en maandag misschien even mijn moterkap en achterklep eruit halen. Hoop maandag me V6 lippen binnen te hebben dan kan ik de V6 uitlaatjes pas maken. Nu nog even wachten op mijn embleemloze gril, dan ga ik volgend weekend de bumper plastic lassen en de moterkap doolassen. Verder het een plaatje metaal gemaakt voor het logo in de achterklep die zal ook strak worden gemaakt. Volgende week ook nog even R32 spoiler passen op de achterklep en voor de rest heel veel schuren en plamuren.

Vond het niet echt een foto waardige update aangezien de auto er nu vrij somber bij staat. Zal van de week als er weer een beetje progress is foto's maken :D

Geplaatst:
comment_1826271

Vandaag rustig begonnen met strippen van me Golf: Bumpers, gril en achterlichten eruit gehaald en maandag misschien even mijn moterkap en achterklep eruit halen. Hoop maandag me V6 lippen binnen te hebben dan kan ik de V6 uitlaatjes pas maken. Nu nog even wachten op mijn embleemloze gril, dan ga ik volgend weekend de bumper plastic lassen en de moterkap doolassen. Verder het een plaatje metaal gemaakt voor het logo in de achterklep die zal ook strak worden gemaakt. Volgende week ook nog even R32 spoiler passen op de achterklep en voor de rest heel veel schuren en plamuren.

Vond het niet echt een foto waardige update aangezien de auto er nu vrij somber bij staat. Zal van de week als er weer een beetje progress is foto's maken :D

Ga je nu echt alle VW-emblemen eraf halen? Wat is de meerwaarde dan?

Geplaatst:
comment_1826298

Ga je nu echt alle VW-emblemen eraf halen? Wat is de meerwaarde dan?

Clean look ;)

Persoonlijk had ik wel een zwart logo gehouden voor, maar ik ben gewoon gek op een VW logo :D

Geplaatst:
comment_1826564

Hmm nog een kleine week voor men praktijk examen. Ik hoop zo hard dat ik er van de eerste keer door ben! ö

Ik hoop het ook voor je ;)

Heb je btw al pics van je Fiat?

Btw Rusty, verlaging in combinatie met zijn velgen staat hem best wel goed :Y

Geplaatst:
comment_1826622

Hmm nog een kleine week voor men praktijk examen. Ik hoop zo hard dat ik er van de eerste keer door ben! ö

Leuk! Ik wou dat het bij mij al zover was...

Met wat voor auto heb je eigenlijk leren rijden?

Geplaatst:
comment_1826652

Ik hoop het ook voor je ;)

Heb je btw al pics van je Fiat?

Btw Rusty, verlaging in combinatie met zijn velgen staat hem best wel goed :Y

Nee, die komen pas als ie van mij is en afgewassen is :puh:. Dan post ik pics met de huidige bekleding en wieldoppen en nieuwe bekleding en wieldoppen.

De Fiat Punto en een Chevrolet Epica. Ook eens met een Fiat Panda gereden.

Geplaatst:
comment_1826766

En is het dan niet moeilijk om te veranderen van auto?

Verschillen zijn misschien wel niet zo groot als tussen Trabi en Golf, maar toch..

Geplaatst:
comment_1826771

En is het dan niet moeilijk om te veranderen van auto?

Verschillen zijn misschien wel niet zo groot als tussen Trabi en Golf, maar toch..

Die Epica is een Automatic. Maar die panda en fiat zijn zo wat hetzelfde buiten dat de panda iets jonger is en wat hoger zit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.