Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1826894

Vandaag rustig begonnen met strippen van me Golf: Bumpers, gril en achterlichten eruit gehaald en maandag misschien even mijn moterkap en achterklep eruit halen. Hoop maandag me V6 lippen binnen te hebben dan kan ik de V6 uitlaatjes pas maken. Nu nog even wachten op mijn embleemloze gril, dan ga ik volgend weekend de bumper plastic lassen en de moterkap doolassen. Verder het een plaatje metaal gemaakt voor het logo in de achterklep die zal ook strak worden gemaakt. Volgende week ook nog even R32 spoiler passen op de achterklep en voor de rest heel veel schuren en plamuren.

Vond het niet echt een foto waardige update aangezien de auto er nu vrij somber bij staat. Zal van de week als er weer een beetje progress is foto's maken :D

Ga je nu echt alle VW-emblemen eraf halen? Wat is de meerwaarde dan?

Clean look ;)

Persoonlijk had ik wel een zwart logo gehouden voor, maar ik ben gewoon gek op een VW logo :D

Alle logo's gaan er inderdaad af, meerwaarde? Weet ik veel ik vind het mooi staan. Wil laag breed en strak gaan. ;) Vandaag me V6 lippen opgehaald straks V6 uitlaatjes eronder lassen. :D

Geplaatst:
comment_1826918

Alle logo's gaan er inderdaad af, meerwaarde? Weet ik veel ik vind het mooi staan. Wil laag breed en strak gaan. ;) Vandaag me V6 lippen opgehaald straks V6 uitlaatjes eronder lassen. :D

Moet je maar doen als je het mooi vind. Persoonlijk zie ik auto's liefst zo origineel mogelijk.

Als ik (hopelijk) tegen dat ik mijn rijbewijs heb een Golf 2 heb, maak ik hem gewoon volledig origineel. Behalve misschien GT-velgen of ATS-velgen eronder als ik genoeg gespaard heb.

@moechy: automatic is makkelijk he :puh: . Moet je wel geen examen mee doen, dan mag je niet met handgeschakelde rijden.. Bij mij gaat het wat moeilijker worden met afwisselen (aan stuur schakelen en gewoon schakelen).

Geplaatst:
comment_1827098

Wel leuk die uitlaatsierstukken, gelukkig niet te opvallend en/of te groot. Zie soms welleens van die mongolen rijden met uitlaten waar ik m'n hoofd in zou kunnen steken. En dan onder een sullig Civic'je.. :N

Ben helaas niet helemaal weg van die wielen, vorige staan 'm veel beter, maar wel even een ander kapje voor zoeken ^_^ Over kapjes gesproken, voor de cabrio zoek ik nog een paar kleine BMW kapjes, maar ik heb geen idee waarvan ik de maat moet meten. :S

Zoektoch naar mooie E30 loopt nog steeds door, vanmiddag even wezen kijken bij dealer in de buurt en even 'gebabbeld', Stond dus zo'n E30 323i 2 deurs in het grijs/zwart. Heeft hem dus ergens in een tropisch land gekocht voor 3 en verkocht hem hier binnen 2 uur nadat hij op marktplaats stond voor 6.

Geplaatst:
comment_1827160

Moet je maar doen als je het mooi vind. Persoonlijk zie ik auto's liefst zo origineel mogelijk.

Als ik (hopelijk) tegen dat ik mijn rijbewijs heb een Golf 2 heb, maak ik hem gewoon volledig origineel. Behalve misschien GT-velgen of ATS-velgen eronder als ik genoeg gespaard heb.

@moechy: automatic is makkelijk he :puh: . Moet je wel geen examen mee doen, dan mag je niet met handgeschakelde rijden.. Bij mij gaat het wat moeilijker worden met afwisselen (aan stuur schakelen en gewoon schakelen).

Tuurlek doe ik dat met die Punto. Dat word tenslotte ook mijn auto.

Geplaatst:
comment_1827285

Wel leuk die uitlaatsierstukken, gelukkig niet te opvallend en/of te groot. Zie soms welleens van die mongolen rijden met uitlaten waar ik m'n hoofd in zou kunnen steken. En dan onder een sullig Civic'je.. :N

Ben helaas niet helemaal weg van die wielen, vorige staan 'm veel beter, maar wel even een ander kapje voor zoeken ^_^ Over kapjes gesproken, voor de cabrio zoek ik nog een paar kleine BMW kapjes, maar ik heb geen idee waarvan ik de maat moet meten. :S

Zoektoch naar mooie E30 loopt nog steeds door, vanmiddag even wezen kijken bij dealer in de buurt en even 'gebabbeld', Stond dus zo'n E30 323i 2 deurs in het grijs/zwart. Heeft hem dus ergens in een tropisch land gekocht voor 3 en verkocht hem hier binnen 2 uur nadat hij op marktplaats stond voor 6.

Haha denk dat deze velgen er wel onder komen, wel is waar antreciet gespoten en met plattere bandjes, Vandaag V6 Stabistang gekocht dan kan ik echt laag gaan met me auto :D

Geplaatst:
comment_1827484

Haha denk dat deze velgen er wel onder komen, wel is waar antreciet gespoten en met plattere bandjes, Vandaag V6 Stabistang gekocht dan kan ik echt laag gaan met me auto :D

Jammer, houd je de andere velgen? En hoe laag wil je je auto wel niet hebben? Wil je gewoon kunnen voelen als je over een sigaret rijd of het een Marlboro is of een Camel? :7

Geplaatst:
comment_1827495

Jammer, houd je de andere velgen? En hoe laag wil je je auto wel niet hebben? Wil je gewoon kunnen voelen als je over een sigaret rijd of het een Marlboro is of een Camel? :7

Joh, hij wilt geen truck gaan besturen, dus omlaag met dat ding tot ie zijn carter aan gort rijdt :sigaar:

Geplaatst:
comment_1827513

Joh, hij wilt geen truck gaan besturen, dus omlaag met dat ding tot ie zijn carter aan gort rijdt :sigaar:

Precies jij snapt met tenminste :D

Andere velgen houd ik.

Geplaatst:
comment_1827519

Ik hoop voor jou dat je niet al teveel verkeersdrempels tegenkomt met je verlaagde auto, dan mag je afremmen tot 10 km/h of zelfs minder om zonder blikschade zo'n ding te passeren..:puh:

Geplaatst:
comment_1827529

Ik hoop voor jou dat je niet al teveel verkeersdrempels tegenkomt met je verlaagde auto, dan mag je afremmen tot 10 km/h of zelfs minder om zonder blikschade zo'n ding te passeren..:puh:

Zo snel blikschade rij je niet hoor, het begint met je carterpan en uitlaat, daarna je bodem en je subframe, dat zijn de meeste lage punten van je auto ;)

Geplaatst:
comment_1827531

Zo snel blikschade rij je niet hoor, het begint met je carterpan en uitlaat, daarna je bodem en je subframe, dat zijn de meeste lage punten van je auto ;)

En als je je carterpan wat verstevigd met een traanplaat heb je daar ook al een minpunt minder.

Geplaatst:
comment_1827533

En als je je carterpan wat verstevigd met een traanplaat heb je daar ook al een minpunt minder.

Of je rijdt gewoon zonder carterpan :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.