Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 546k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1832364

Ik heb een vraagje over Golf MK2. Weet iemand de originele kenmerken van een GTD? Dus grill, stuur, striping...

Als iemand een (online) foldertje weet te vinden is ook heel interessant.

Geplaatst:
comment_1832612

Dit had ik al gevonden, toch bedankt.

Verder heb ik ook al het één en ander gevonden door wat surfwerk.

Nu vraag ik me nog af of er vooraan een GTD logo hoort en of er vooraan een rode rand rond de grill hoort?

Geplaatst:
comment_1832617

Dit had ik al gevonden, toch bedankt.

Verder heb ik ook al het één en ander gevonden door wat surfwerk.

Nu vraag ik me nog af of er vooraan een GTD logo hoort en of er vooraan een rode rand rond de grill hoort?

Dit is idd een goeie, denk dat het een keuze was vanaf fabriek omdat je sommige GTD's zonder logo ziet en/of zonder bies.

Maarja, hoe groot is de kans dat je een (goede/echte) GTD vindt, toch wel klein eigenlijk.

Dit zou best nog wel eens een echte GTD kunnen zijn, hij heeft iig wel veel trekjes van een GTD.

Zonde dat vele een MK2 diesel als GTD bestempelen, sommige hebben niet eens een toerenteller :bonk:

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1832682

Dit is idd een goeie, denk dat het een keuze was vanaf fabriek omdat je sommige GTD's zonder logo ziet en/of zonder bies.

Maarja, hoe groot is de kans dat je een (goede/echte) GTD vindt, toch wel klein eigenlijk.

Dit zou best nog wel eens een echte GTD kunnen zijn, hij heeft iig wel veel trekjes van een GTD.

Zonde dat vele een MK2 diesel als GTD bestempelen, sommige hebben niet eens een toerenteller :bonk:

De kans om een goede/echte GTD te vinden is inderdaad bijzonder klein. Ik ben er in mijn zoektocht ook maar weinigen tegengekomen en daarbij wist ik nog niet eens of het echte waren.

Maar het zit zo: we weten eentje die we kunnen kopen die niet op het internet staat, maar waarbij de motor stuk is. Deze is in vrij goede staat en ook interieur is zeer netjes zonder scheuren.

Ik weet bijna zeker dat het een echte GTD is omdat:

1) striping op koffer is in 1 stuk en waarschijnlijk dus niet achteraf geplakt

2) spoiler op koffer is juist

3) motor klopt

4) interieur klopt zoals ik zag in folder van GTD

5) toerenteller is aanwezig

Ze vragen 500E, is dit veel?

Geplaatst:
comment_1832699

De kans om een goede/echte GTD te vinden is inderdaad bijzonder klein. Ik ben er in mijn zoektocht ook maar weinigen tegengekomen en daarbij wist ik nog niet eens of het echte waren.

Maar het zit zo: we weten eentje die we kunnen kopen die niet op het internet staat, maar waarbij de motor stuk is. Deze is in vrij goede staat en ook interieur is zeer netjes zonder scheuren.

Ik weet bijna zeker dat het een echte GTD is omdat:

1) striping op koffer is in 1 stuk en waarschijnlijk dus niet achteraf geplakt

2) spoiler op koffer is juist

3) motor klopt

4) interieur klopt zoals ik zag in folder van GTD

5) toerenteller is aanwezig

Ze vragen 500E, is dit veel?

Een kant is dit wel een leuke kans, omdat de motor nogal veel kwaaltjes kunnen hebben, door de leeftijd bv.

Namelijk de koppakking dacht ik zijn vaak gaar, daardoor is je koelvloeistof pot zwart en kan er druk op de oliepeilstokgat staan.

Van de andere kant, hoe snel vindt je een goede/verse SB(bv.) motor?

Maar wat wel is, als je een losse motor hebt, kun je hem makkelijk pakkingen verversen en de motor controleren op gebreken.

Dus het is een beetje een 50-50 kans ;)

Als je er een budget project van wilt maken, kun je beter iets anders zoeken vrees ik.

Geplaatst:
comment_1832706

Is het eigenlijk moeilijk om een motor te vervangen bij een golf 2?

We hebben een gewone golf die heel goed reed met td en dezelfde motorcode als beschreven gtd. Deze is per total.

Geplaatst:
comment_1832727

We hebben een gewone golf die heel goed reed met td en dezelfde motorcode als beschreven gtd. Deze is per total.

Motorswap is goed te doen, ken iemand, die heeft bij zijn MK3 dat gewoon op straat gedaan :puh:

Wel goed gereedschap hebben, motortakel en evt. luchtgreedschap.

Geplaatst:
comment_1832728

Motorswap is goed te doen, ken iemand, die heeft bij zijn MK3 dat gewoon op straat gedaan :puh:

Wat is dat precies?

Geplaatst:
comment_1832735

Wat is dat precies?

Gereedschap dat op lucht gaat, dmv een compressor, dan spreek ik voornamelijk over een luchthamer en een luchtschroevendraaier ;)

Geplaatst:
comment_1832740

Wat is dat precies?

Gereedschap dat op lucht gaat, dmv een compressor, dan spreek ik voornamelijk over een luchthamer en een luchtschroevendraaier ;)

Een bolleneur dus :puh:.

Geplaatst:
comment_1832790

Wat is dat precies?

En voor wat precies heb je dat nodig?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.