Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 546k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1834926

160 in een 1.4 Golf 3!? Wait.. what?

Dat is qua logica echt onmogelijk :clown: (niet dat ik je niet geloof of zo :puh:)

Waarom?

M`n Ibiza heeft voor zo ver ik weet dezelfde 1.4 als de Golf 3(of 2?), en m`n Ibiza gaat maar 150... Terwijl de Ibiza een HEEL stuk lichter is.... :clown:

Je moet eens proberen met een Tomtom erbij hoe hard hij volgens de Tomtom kan. Bij mijn Ibiza staat de snelheidsmeter ongeveer 10km/h te hoog afgesteld, en volgens die meter kan ik ook ongeveer 155/160, terwijl de Tomtom 145/150 zegt(150 was ook officiële topsnelheid toen hij nieuw was). Misschien dat dat bij jou ook zo is, anders snap ik er niets van... Tenzij de Golf 3 snufjes op de motor heeft die de Ibiza niet heeft gehad... Voor zo ver ik weet is het namelijk gewoon dezelfde motor. :cab:

Idd, jullie hebben wss allebei dezelfde motoren erin zitten(ABD).

Fabrikanten stellen graag hun kilometertellers iets te hoog af, en vooral hogere snelheden gaat ie steeds meer afwijken, voor te voorkomen dat mensen 50 rijden, terwijl ze eigenlijk bv. 53 rijden.

Wss rijdt die van hem ook +/- 150, al staat op wikipedia dat die vanaf fabriek zo'n 157km/u kunnen rijden.

Geplaatst:
comment_1834935

Misschien dat het aan de versnellingsbak ligt, al komt die volgens mij ook gewoon uit een Golf 2 of 3... Achja :puh:

Kan natuurlijk ook, of misschien is je omtrek van je wielen of van de zijne verschillend.

Geplaatst:
comment_1835108

Spuit 'm in het geel! Als je in een gele auto rijdt, dan wordt er gegarandeerd op elkaar geklopt door JOUW auto! :D

Wij hadden vroeger een gele Fiat Cinquecento. De sport versie.

1.1 en dat was goed voor een 70 - 80 Pk.

Man wat een zalig dingetje was dat.

4136035_1.jpg

Geplaatst:
comment_1835137

Geel op een 206 is geen porem

Overigens raak je de auto dan, als je hem wilt verkopen, dan aan de straat stenen niet kwijt :7

Ik zit zelf te denken aan:

Orginele kleur (zwart)

Blauw (van de 206 RC of Audi RS4)

Oranje (zéér kleine kans op)

Gunmetal

Wat voorbeeldjes:

Blauw:

audi-rs4.jpg

11665-1.jpg

Oranje(indicatie):

fred39_1135967203_206_orange.jpg

Gun-Metal (idicatie) :

25.JPG

Geplaatst:
comment_1835176

Ik zeg antraciet zwart/heel donkergrijs metallic. En anders gunmetal of gewoon zwart houden, vind dat zwart namelijk erg netjes. Zoek anders eens naar wat kleuren van de nieuwere 306'jes.

En zoek eens Topaz Blue en Copper op uit de oudere Seat kleuren, Topaz is een hele mooie kleur licht-blauw metallic, en Copper is een erg beschaafde bruin/oranje metallic, een oranje die helemaal niet zo opvallen is, maar toch ook niet zo bruin dat het lelijk wordt. Weet niet zeker of Copper op een 206 ook netjes staat, maar ik denk Topaz Blue in ieder geval wel.

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1835596

Ik zal ook nog even de foto's posten voordat ik het weer vergeet. :puh:

Trouwens de golf haalde echt 150 en bijna 160 dus rondde ik het naar boven af. :$ Met veel pijn en moeite en vooral een heeele lange weg was het toch gelukt. :7

30ubkba.jpg

2hhol1i.jpg

Er moet nog een hoop aan gedaan worden qua wat lelijke plekjes en krasjes, maar om me naar het werk te rijden vind ik het best. ^_^

Ongewassen zoals je kan zien, en btw de spiegels zijn wel dezelfde kleur als de lak ook al lijkt het opde foto van niet. Maar dat komt omdat de zon er precies opstaat denk ik.

Kenteken zit er trouwens niet meer op ivm met afgelopen verzekering. En het staat mooier, iig als de bumper schoon zou zijn. :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.