Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 551.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1839096

Dat is wel echt extreem. :7

Wij hebben van die Peugeotjes 207 omdat die dingen goed verkopen, maar een klant kwam met 60.000km op de teller weer terug omdat de druklager van de bak alweer de geest had gegeven.

Grote beurt doen aan een Renault Scenic blijft ook een leuke klus zeg. :7 Welke stronken ontwerper heeft die motorruimte ingericht. :7

Wij hadden een passat waarvan de versnellingsbak stuk was gegaan bij 140.000 km( staat veel pagina's terug volgens mij in dit topic). Is VW nu slecht? Nee! elk merk heeft wel eens rotte appels er tussen zitten.

Ehm.. Er zit een verschil tussen 60k en 140k...

Weet niet hoor, maar als een motor/bak bij 60k kapot gaat dan is of de motor gewoon slecht in elkaar gezet(wat me heel onwaarschijnlijk lijkt) of de motor/bak is met een serie mindere kwaliteit onderdelen in elkaar gezet(b.v. in dit geval een hele serie bakken die slechte druklagers hadden, dat soort dingen gebeuren wel vaker), of er zit een fout in het ontwerp... Ik gok op dat tweede... Gek he, dat zoiets toch minder voor lijkt te komen bij Duitse en Zweedse auto's? En toch iets meer bij Franse wagentjes... Als je ziet dat er zo veel Peugeootjes 205 zijn die geen roest hebben, en ook een heleboel die helemaal door en door verrot zijn, ga je je toch afvragen of er een serie is gemaakt met metaal dat van mindere kwaliteit was... Daarentegen, om te laten zien dat het ook bij Duitse auto's voorkomt: De Golf 3 heeft het ook... En dan heb ik het niet over zink-baden die pas halverwege de productietijd zijn geïntroduceerd, maar over auto's die allemaal een zinkbad hebben gehad...

EDIT: Kijk maar naar de Toyota`s die teruggeroepen werden vanwege een slechte serie die problemen had met de remmen :)

Maar als een motor/versnellingsbak bij 140k kapot gaat zal er wel gewoon véél te ruw mee gereden zijn, vaak slecht geschakelt/in verkeerde versnelling en je bak is zo verrot. Lijkt me sterk dat zoiets aan de kwaliteit ligt, aangezien Passat`s volgens mij over het algemeen erg betrouwbaar zijn...

Mijn bak is gelukkig nog perfect, zelfs na 210k, al pakt de koppeling wel wat later dan andere auto's waar ik in heb gereden, maar dat kan zo horen, kan alle versnellingen nog perfect voelen, niet alsof ik in een pan soep zit te roeren... Ook een VW-motor en bak :)

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1839132

En Myth, heb je al een vervolger voor de Ibiza in gedachte? Of is die nog lang niet uitgereden? :puh:

Ik zit te kijken voor een Daihatsu Charade GTI, volgens mij zijn die dingen hartstikke snel.. alleen vaak al kapot gereden door die neppe tuners met hun kits, sportuitlaatje, versterkers in de achterbak.. enzovoort. :{

Geplaatst:
comment_1839147

@ Commando, er zijn genoeg BMW's voor onder de 1500 euro. 'T is maar net of je er een hebt die niet rot is :puh: Voor 3000 euro heb je al een redelijke E28 525i of een mooie E30 320i. En met sommige E30's van 1987 kan je het geluk hebben dat ze toch stiekem in 1986 geproduceerd zijn, en dus belastingvrij zijn. Dit kan je checken bij BMW, dan gaan ze het bij BMW vragen, maar je kan het ook bij RealOEM.com kijken. En vervolgens een vrijstellingsonderzoek doen

tja, dat is het juist... voor 3000 euro kom je niet verder dan 1999 dan kom je dus bij het oude ( jaren 90 ) model

m1fyhd3b6ncm_800.jpg

of het nieuwere model ( 2000 model ) met enorm veel kilometers ( 250.000 + )

m1fyhdrb5jm0_800.jpg

en tja, als ik dat zo bekijk dan ga ik met mn Citroen C2 1.4 VTR uit 2001 er op achteruit ( ik zei vorige keer 1.6, maar dat was een foutje ik heb de 1.4 VTR :puh: ) ... dan houd ik liever de auto die ik al heb ( al wordt het wel dokken bij de volgende apk denk ik :7 ).

ik denk dat ik nog ff wacht met het verkopen...pas in september ofzo) ( in eind november apk d8 ik ).

Geplaatst:
comment_1839163

Die C2 VTR's zijn leuke auto's, ondanks dat het geen strepen trekkers zijn zien ze er wel leuk uit

Over die motoren, slechte auto's enz enz

Zoals eerder werd gezegt heeft elk merk wel rotte appels

Zo zijn bij VW de automaten volslagen ruk, nu de DSG's eindelijk eens power aankunnen is het wat

De automaten die in de T5 bussen zitten, gaan steeds kapot

Vriend van me heeft met de T5, 3 versnellingbakken versleten in 120.000 km, nu is er een T6 voor terug gekomen met een hand geschakelde

Opzich doet de automaat in onze VW Tiguan het prima, alleen is dat ding zo dom dat hij zijn eerste versnelling niet gebruikt, zelfs niet met 1600 kilo schoon aan de trekhaak :schater:

Achjah, en wat maakt het ook eigenlijk uit, iedereen heeft zo zijn merk

Nou vind ik het alleen een beetje onnodig dat het merendeel de andere merken dan meteen gaat afkraken

Owjah, en Nick, ook jij hebt te maken met rotte apeels, lees dit maar eens :

Autoblog - Peugeot 207

Geplaatst:
comment_1839225

Autoblog - Peugeot 207

Ja dat is ook. Alle auto's hebben wel iets en geen 1 merk is perfect. Hoewel de bestuurder ook meestal wel de schuld kan krijgen.

Ik zit te denken om mijn 1.4 blokje uit de Golf te halen en er een wat nieuwere 1.8 turbo motor (volkswagen motor dan) in proberen te bouwen met nog iemand. Lijkt me wel vet als er 1.4 achterop de Golf staat en dan veel sneller is dan mensen denken. :puh:

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:
comment_1839228

Autoblog - Peugeot 207

Ja dat is ook. Alle auto's hebben wel iets en geen 1 merk is perfect. Hoewel de bestuurder ook meestal wel de schuld kan krijgen.

Ik zit te denken om mijn 1.4 blokje uit de Golf te halen en er een wat nieuwere 1.8 turbo motor (volkswagen motor dan) in proberen te bouwen met nog iemand. Lijkt me wel vet als er 1.4 achterop de Golf staat en dan veel sneller is dan mensen denken. :puh:

20 kleppertje?

Dan moet je eigenlijk wel je auto laten omkeuren he, als je geen gezeik wilt met de wouten en/of verzekering ;)

Maar dat is wel leuk ja, lopen ook goed :Y

Geplaatst:
comment_1839240

Die 1.8T blokken zijn heerlijk!

Maar er komt wel meer bij kijken als het ene blokje eruit en een andere erin, denk daarbij ook aan de kabelboom etc etc die vervangen moet worden

Mocht je het echt willen doen, willen we uiteraard foto's

Vriend van me heeft een Golf GTI, dus ook de 1,8T

Hij draait nu op 220 pk, maar over een tijdje op 300 - 350 pk :tu:

Enig nadeel blijft, al dat vermogen gaat naar de voorwielen

Geplaatst:
comment_1839269

Die 1.8T blokken zijn heerlijk!

Maar er komt wel meer bij kijken als het ene blokje eruit en een andere erin, denk daarbij ook aan de kabelboom etc etc die vervangen moet worden

Mocht je het echt willen doen, willen we uiteraard foto's

Vriend van me heeft een Golf GTI, dus ook de 1,8T

Hij draait nu op 220 pk, maar over een tijdje op 300 - 350 pk :tu:

Enig nadeel blijft, al dat vermogen gaat naar de voorwielen

Je kan het ombouwen naar 4 motion, passat heeft namelijk een 1.8T 4motion bak, en dan is het evt. R32 diffs eronder, denk dat die wel plug and play zijn of aangepaste aandrijfassen+diffs van een Passat.

Geplaatst:
comment_1839414

Het is allemaal in theorie makkelijker dan in praktijk

Maar inderdaad, hij heeft eraan zitten te denken een schade R32 te kopen, en dan hem om te bouwen

Och ik zie wel, het is niet mijn auto en mijn geld :puh:

Geplaatst:
comment_1839507

Het is een ideetje he. :puh: Lijkt me wel vet als het echt lukt. En ja de kabelboom en waarschijnlijk ook de aandrijfassen + bak zullen ook moeten denk ik. :puh:

Het kost wel een hoop geld en werk maar als het toch gedaan is, is het wel echt vet. :D

Geplaatst:
comment_1839586

Maar inderdaad, hij heeft eraan zitten te denken een schade R32 te kopen, en dan hem om te bouwen

Wat voor Golf is dat? Welk jaar?

Geplaatst:
comment_1839593

Wat voor Golf is dat? Welk jaar?

Golf IV, bj 1998 geloof ik

Dat ding ziet er nog wel als nieuw uit!

Geplaatst:
comment_1840048

Gooi er een paar eieren in die radiator en hij doet t weer als n zonnetje :7. Nee als het een kleine beschadigingen gaat, kan deze methode wel, tijdelijk om thuis te komen. Maar niet voor elke dag gebruik.

Dit is getest, weet alleen niet meer ff op welk programma XD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.