Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 546k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1845513

Opel Corsa's rijden ook altijd langzaam, reed net nog met m'n pa achter een Corsa OPC.. niet voor uit te branden, meteen op de rotonde maar de buitenbocht genomen en er vol langs geaccelereerd... :bonk: Helaas wou hij niet meegaan. :-(

Misschien wou diegene eerst zijn motor warm draaien, of dacht hij, f*ck it, ik ga niet steeds trappen

Corsa OPC - 7,2 seconden

Mazda 6 - 8,4 seconden (en dan heb ik de snelste gepakt, die jullie niet hebben)

Dus ik trek jullie er nog uit met mijn auto, die overigens op de 7,9 seconden op de 100 zit

Ik ga ook niet elke keer volgas wegrijden hoor

Het wordt tijd dat jullie uberhaupt eens auto gaan rijden... :ch:

Dan ga je vanzelf snel genoeg ophouden met dat door blijven janken met die gebakjes... ;)

Geplaatst:
comment_1845520

Opel Corsa's rijden ook altijd langzaam, reed net nog met m'n pa achter een Corsa OPC.. niet voor uit te branden, meteen op de rotonde maar de buitenbocht genomen en er vol langs geaccelereerd... :bonk: Helaas wou hij niet meegaan. :-(

Ik snap die mensen niet die een OPC kopen en dan als opa's gaan rijden :7

Je kan toch ook een snelle auto kopen voor de looks?

Ik zou bijvoorbeeld later toch graag een Golf 1 of 2 GTI of GTD kopen, deze zijn ook gemaakt om snel mee te rijden en toch zal ik dat niet doen.

Geplaatst:
comment_1845626

Ik zou bijvoorbeeld later toch graag een Golf 1 of 2 GTI of GTD kopen, deze zijn ook gemaakt om snel mee te rijden en toch zal ik dat niet doen.

Dus je wilt zeggen dat je hem nooit op zijn staart trapt en dus 40 gaat rijden waar je 50 mag?

Geplaatst:
comment_1845678

Dus je wilt zeggen dat je hem nooit op zijn staart trapt en dus 40 gaat rijden waar je 50 mag?

Ik trap over het algemeen de punto niet op zijn staart :7.

Weet niet of de Koppakking dat wel overleefd.

Geplaatst:
comment_1845680

Maar een 1.2 Punto kun je bv. niet vergelijken met een 1.8 GTI, een auto die gemaakt is voor wat sneller rijgedrag.

En een Punto is niet gebouwd om sneller mee te rijden, tenzij je de GT Turbo hebt.

Geplaatst:
comment_1845687

Maar een 1.2 Punto kun je bv. niet vergelijken met een 1.8 GTI, een auto die gemaakt is voor wat sneller rijgedrag.

En een Punto is niet gebouwd om sneller mee te rijden, tenzij je de GT Turbo hebt.

True. Alhoewel ie toch wel de 170Km/h haalt :7. In zen gloriejaren kon je tot 5500 toeren :D. xD

Overigens is het de "rabbit" versie. (kuipachtige zetels, nog een paar dingetjes)

Geplaatst:
comment_1845794

Eigenlijk wel ja, maar wel af en toe eens gas geven op autostrade, verder gewoon rustig rijden.

Geplaatst:
comment_1846039

Misschien wou diegene eerst zijn motor warm draaien, of dacht hij, f*ck it, ik ga niet steeds trappen

Corsa OPC - 7,2 seconden

Mazda 6 - 8,4 seconden (en dan heb ik de snelste gepakt, die jullie niet hebben)

Dus ik trek jullie er nog uit met mijn auto, die overigens op de 7,9 seconden op de 100 zit

Ik ga ook niet elke keer volgas wegrijden hoor

Het wordt tijd dat jullie uberhaupt eens auto gaan rijden... :ch:

Dan ga je vanzelf snel genoeg ophouden met dat door blijven janken met die gebakjes... ;)

Ja want jij doet dat nooit, ook al zeg je wel dat jij hem er uit trekt met jouw auto, en natuurlijk moet je er toch nog even bijvertellen dat jou auto binnen maar 7.9 seconden op de 100 zit... Maar nee, jij houd er niet van om door te trekken hoor, echt niet...

Mag ik je een tip geven? Dat jouw auto volgens fabrieksspecs binnen 7.9 op de 100 zit(en ik neem aan dat het fabrieksspecs zijn aangezien jij met een stopwatch zoiets niet op een tiende nauwkeurig kunt meten vanwege reactietijd), dat wil nog niet zeggen dat JIJ dat ook kan. Zulke cijfers van een fabriek worden meestal gedaan door iemand die dat echt kan, en niet door een of ander gastje die z`n auto wat opleukt(zoals wij allemaal) en denkt dat hij perfect kan rijden of zo... Oja, en als/dat je auto gechipt is en volgens die cijfers binnen 7.9 op de honderd zit, wat dan waarschijnlijk op de dyno getest is, wil nog niet zeggen dat hij dat met windweerstand ook nog kan...

En zelfs dan kan het dat degene die in de Mazda rijdt sneller reageert dan jij, beter kan schakelen dan jij, enzovoort... Dus je kunt wel zeggen dat "jij hem er uit trekt", maar dat hoeft niet zo te zijn ;) Als je een beetje pech hebt en schakelt één keer verkeerd kan zelfs een Prius je nog inhalen...

Plus, ik own je dik met m`n 1.4 die wel 150 kan(was fabrieksopgave die lager was dan realiteit om de Cupra`s beter te laten lijken, maar hij doet het nog steeds) :clown: Wacht maar! Wacht maar tot ik een 20vt/vr6/1.8l 16v heb... :cry:

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1846118

@Mythbuster

Wat loop je nou toch weer je janken man, heeft je moeder je koekjes afgepakt ofzo :7

Anyway, die 7,9 seconden zijn geen fabrieks opgave hoor

Overigens lukt dat nu niet op mijn zomervelgen, die zijn te zwaar

Als je nou een leert lezen, dan lees je dat ik ook niet ELKE keer volgas wegrij, oftewel, ik doe het niet altijd, maar wel af en toe, als het mogelijk is...

Aangezien ik hier vaak als 2e of 3e auto sta, heeft het toch geen donder zin, aangezien ik moeilijk door mijn voorganger kan

Maar zeg maar jochie, wat zit je dwars? :duh:

Als je moet kakken, moet je dat niet ophouden, maar dan moet je gewoon eens even lekker gaan zitten kleien

Geplaatst:
comment_1846168

Heren, hou het leuk alsjeblieft. Een welles-nietes-spelletje heeft geen zin, dus dat gaan we niet doen. Mensen die auto mogen rijden zijn 18 jaar of ouder, dan verwacht ik geen kinderachtig gedrag.

Geplaatst:
comment_1846276

Heren, hou het leuk alsjeblieft. Een welles-nietes-spelletje heeft geen zin, dus dat gaan we niet doen. Mensen die auto mogen rijden zijn 18 jaar of ouder, dan verwacht ik geen kinderachtig gedrag.

Er posten hier ook genoeg mensen onder de 18 maar okee, back on topic.

Vandaag ga ik lekker naar de autosloop kijken voor leuke hebben dingetjes en zodra ik thuis ben ga ik mijn V6 eind pijpjes erop lassen. Voorkant is helemaal strak alleen me achterklep nog. Als dat gebeurd is veel nat schuren.

Ik heb overigens gisteren mijn US Running Lights binnen gekregen waardoor mijn knipperlichten altijd blijven branden. Deze komt er na de APK keuring in samen met nog wat andere updates aan mijn koplamp, maar dat houd ik nog even voor mezelf. :engel:

Vanavond waarschijnlijk wel een paar foto's van mijn kant.

Geplaatst:
comment_1846297

@Mythbuster

Wat loop je nou toch weer je janken man, heeft je moeder je koekjes afgepakt ofzo :7

Anyway, die 7,9 seconden zijn geen fabrieks opgave hoor

Overigens lukt dat nu niet op mijn zomervelgen, die zijn te zwaar

Als je nou een leert lezen, dan lees je dat ik ook niet ELKE keer volgas wegrij, oftewel, ik doe het niet altijd, maar wel af en toe, als het mogelijk is...

Aangezien ik hier vaak als 2e of 3e auto sta, heeft het toch geen donder zin, aangezien ik moeilijk door mijn voorganger kan

Maar zeg maar jochie, wat zit je dwars? :duh:

Als je moet kakken, moet je dat niet ophouden, maar dan moet je gewoon eens even lekker gaan zitten kleien

Wat me dwars zat was dat je eerst net deed alsof Golf_Mk1 en de rest elke keer hun auto aftrappen, en vervolgens zelf gaat zeggen dat je precies weet hoe snel jouw auto op de 100 zit, op een tiende nauwkeurig. (zucht, jij kan vast zo nauwkeurig tellen ja..., en een stopwatch kan vast zo nauwkeurig aan en uit gezet worden...).

Persoonlijk heb ik `m maar één keer van nul naar 100 snel door getrokken, en dan nog niet eens tot het rood(overigens 10 à 11 seconden)... Maar zoals Nandro zegt, doe wat je wil, ik vind het zonde van m`n motor, of ie nou zo nieuw is als die van jou of zo oud als die van mij.

Overigens.... Random pics for the win! (Jep, dat is mijn oude deur in die container :puh:)

Foto1528.jpg

Foto1509.jpg

Foto1531.jpg

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1846301

Thanks! :D Mja netjes is een groot woord, met een deuk in allebei de achterpanelen :/ Hoop snel die US running lights te zien op je Golf, en ik wil weten wat voor autosloop jij zoal bezoekt. Hier in Breda zit er ook een ("autosloperij 't Haasje" :-( ) maar daar staan bijna nooit Ibiza's, en zeker niets nuttigs...

Overigens, als je nou mistlampen ziet van een Cordoba of Caddy/Seat Inca bus of Polo Classic. Met Polo kan het ook zijn met van die smooth bumpers, die zijn daarop hetzelfde... Mistlampen van een gefacelifte Ibiza zijn weer anders en die passen helaas niet :(...

Als je ze ziet.... Meenemen voor mij als het niet te duur is :D! En dat is een serieuze vraag, want ik wil echt graag mistlampen, kan ze alleen nergens voor redelijke prijs vinden!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.