Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 546.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1853706

Overigens ga ik echt geen nieuwe velgen steken op een auto van 9jaar oud ;). [...] Wel ik vind het verspild geld. Misschien als ik ergens een goedkoop setje vind met de juiste steek dat ik het wel doe, maar heb er op deze moment geen plannen voor.

Velgen kun je naderhand altijd weer los verkopen, hè.. Als je je oude velgen erbij houdt en deze er bij een eventuele verkoop van de auto er weer onder plaatst, dan kun je de andere velgen weer doorverkopen. De leeftijd van een auto heeft daar dus niets mee te maken.

Maar als je daar geen zin in hebt en/of dat je er niets om geeft, dan houdt het natuurlijk op. Doen wat je zelf wilt.

Geplaatst:
comment_1853753

Overigens ga ik echt geen nieuwe velgen steken op een auto van 9jaar oud ;). [...] Wel ik vind het verspild geld. Misschien als ik ergens een goedkoop setje vind met de juiste steek dat ik het wel doe, maar heb er op deze moment geen plannen voor.

Velgen kun je naderhand altijd weer los verkopen, hè.. Als je je oude velgen erbij houdt en deze er bij een eventuele verkoop van de auto er weer onder plaatst, dan kun je de andere velgen weer doorverkopen. De leeftijd van een auto heeft daar dus niets mee te maken.

Maar als je daar geen zin in hebt en/of dat je er niets om geeft, dan houdt het natuurlijk op. Doen wat je zelf wilt.

Ja, i know. Maar ik zie nog wel wat ik doe.

Geplaatst:
comment_1853754

Alleen Moechy gaat dan een probleem krijgen, niemand wilt velgen met steek 4x98 ;)

Zijn weinig auto's met die steek(voornamelijk Italianen gebruiken het) en dat is dus het probleem.

Of hij moet 4x100 velgen pakken met centreer/springbouten.

Geplaatst:
comment_1853765

Alleen Moechy gaat dan een probleem krijgen, niemand wilt velgen met steek 4x98 ;)

Zijn weinig auto's met die steek(voornamelijk Italianen gebruiken het) en dat is dus het probleem.

Dat is wat me vooral tegen houdt.

Nee geen centreer/springbouten voor mij ;).

Geplaatst:
comment_1853913

Box met Cd's :puh:. Maar gebruik geen cd's meer aangezien men radio dan begint te flippen :7. Zal wel eens een nieuwe aftermarket erin steken als ik tijd en geld heb :puh:.

whaha, jammer dat et ( met alle mogelijke respect :puh: ) zo'n gare Punto is... maar ja dat hebben volgens mij zijn meer punto's van die generatie. M'n oom heeft een punto abarth, en daar is ook veel mee aan de hand ( raam kan niet helemaal meer open, had pas problemen met de koppeling, bijrijdersstoel kan niet meer goed naar voren etc. :cab: )

Geplaatst:
comment_1853932

Box met Cd's :puh:. Maar gebruik geen cd's meer aangezien men radio dan begint te flippen :7. Zal wel eens een nieuwe aftermarket erin steken als ik tijd en geld heb :puh:.

whaha, jammer dat et ( met alle mogelijke respect :puh: ) zo'n gare Punto is... maar ja dat hebben volgens mij zijn meer punto's van die generatie. M'n oom heeft een punto abarth, en daar is ook veel mee aan de hand ( raam kan niet helemaal meer open, had pas problemen met de koppeling, bijrijdersstoel kan niet meer goed naar voren etc. :cab: )

Gare punto? :7

Wat is er gaar aan dan? Enkel de radio flipt als je een cd erin steekt soms. Voor de rest is er niks aan de hand hoor :puh:.

Geplaatst:
comment_1853951

Wat is er gaar aan dan? Enkel de radio flipt als je een cd erin steekt soms. Voor de rest is er niks aan de hand hoor :puh:.

Anders verkoop je toch die punto en koop je een Stilo 2ehands? Staat toch net wel iets beter dan zo'n brommobiel ( of kan ie wel harder dan 45? ) :clown:

Geplaatst:
comment_1853960

Anders verkoop je toch die punto en koop je een Stilo 2ehands? Staat toch net wel iets beter dan zo'n brommobiel ( of kan ie wel harder dan 45? ) :clown:

Een goede punto inruilen tegen een stilo die waarschijnlijk meer kilometers heeft? :7 Ik dacht het niet hé :puh:.

Rijdt 170km/h.

Geplaatst:
comment_1854048

Zelf heb ik ook ooit een setje 4x98 met schuifbouten gehad, zodat ze als 4x100 gebruikt konden worden. Geen problemen gehad toen ik dit setje weer ging verkopen.

Geplaatst:
comment_1854150

Zelf heb ik ook ooit een setje 4x98 met schuifbouten gehad, zodat ze als 4x100 gebruikt konden worden. Geen problemen gehad toen ik dit setje weer ging verkopen.

Heb je nog geluk gehad, aanbod voor gewone 4x100 is veel groter, en over algemeen veel meer gewild dan een 4x98 setje.

Geplaatst:
comment_1854258

Bling! :D

Vraagje, jij had toch eerst verbreed staal onder die Golfjes zitten? Weet jij toevallig hoe veel het ongeveer kost om stalen velgen te laten rollen/verbreden? Wil dat graag laten doen, maar kan er eigenlijk niet veel over vinden... :?

Morgen krijgt de Ibiza als t weer een beetje mee zit weer een was en stofzuiger beurt, beetje glas eruit halen nog, lekker poetsen. Welverdiend! :)

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1854263

hehe, ik laat me denk ik een beetje afleiden door de wieldoppen ^_^ ziet er zo gaar uit :D ... maar wel mooie karretjes die Punto's

:7

een Stilo vind ik niks

punto's zijn opzich wel mooi ,behalve dez... commando doe eens lief :engel::D

Geplaatst:
comment_1854288

hehe, ik laat me denk ik een beetje afleiden door de wieldoppen ^_^ ziet er zo gaar uit :D ... maar wel mooie karretjes die Punto's

een Stilo vind ik niks

Ik denk dat je gewoon maar wat roept omdat anderen zeggen dat Punto's en Stilo's niet "cool" zijn ofzo. Ik vind overigens een Stilo wel mooier dan ene Punto, maar een Punto vind ik nog steeds wel leuk hoor.

Even eten nu, en dan de Ibiza maar weer eens verwennen :7

EDIT: En met dat ik op "plaats bericht" druk begint het te regenen :-(

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1854303

een Stilo vind ik niks

Zijn dan ook nog de originele wieldoppen van 9jaar oud :7.

Geplaatst:
comment_1854346

een Stilo vind ik niks

Uhmm, je hebt een van de jongere auto's hier, maar je bent ook diegene die bang gaat worden voor de APK, zegt genoeg ofniet?

Had je maar geen eendagsvlieg moeten kopen :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.