Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 546.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1854356

Ik had juist gehoopt dat de Peugeot van het werk vorige maand keihard afgekeurd zou worden, maar hij fietste er weer probleemloos doorheen. Dat gekke ding is niet stuk te krijgen. :clown:

Hahaha, stiekem gehoopt op een andere bedrijfsauto, maar hij stelt je teleur, maar nu op een 'goede' manier :schater:

Welke Peugeot spreek je over? :puh:

Geplaatst:
comment_1854359

Ja, we hebben er echt nooit wat mee. En we crossen er al dik 100.000km mee naar Duitsland en weer terug. Gaat om een 306, 2.0 turbodiesel uit 2000 of 2001, weet even niet meer. Volgens mij het model met volledige opties.

Ah, zo ken ik iemand met een 406 station, had al dik 300.000 erop staan en reed nog goed.

Weet alleen niet meer of het een diesel of benzine was :$

Geplaatst:
comment_1854360

Wij hebben er nu zo'n beetje 205.000 op staan geloof ik. Hoop dat ie binnenkort toch een keer instort, en dan wil ik iets comfortabelers. Na 3 uur stap je met spierpijn uit. :7

Tis of de motor, of de koppeling. Motor heeft merkbaar minder vermogen dan pak m beet 1-2 jaar terug, vooral warm, en de koppeling is echt alles of niks, ertussen in is niks meer. :7 Toch rijd ie nog altijd 180 (174 gps), duurt alleen wel even.. :clown:

Geplaatst:
comment_1854361

Wij hebben er nu zo'n beetje 205.000 op staan geloof ik. Hoop dat ie binnenkort toch een keer instort, en dan wil ik iets comfortabelers. Na 3 uur stap je met spierpijn uit. :7

Tis of de motor, of de koppeling. Motor heeft merkbaar minder vermogen dan pak m beet 1-2 jaar terug, vooral warm, en de koppeling is echt alles of niks, ertussen in is niks meer. :7 Toch rijd ie nog altijd 180 (174 gps), duurt alleen wel even.. :clown:

Haha, dat ken ik, vader van me ex-zwager had een Mercedes Vaneo, reed 160, je reed alleen een half uur om dat te halen :schater:

Maarja, gewoon toerenjagen totdat ie boem zegt, maarja, niet hopen dat je ergens in een ghetto stil komt te staan :clown::schater:

Geplaatst:
comment_1854364

Toerenjagen kan ie niet meer. :7 Boven de 4000 houd ie ineens in, dat voel je duidelijk. Vroegah ging ie zonder problemen naar het rood. Schijnt alleen niet goed te zijn voor een diesel heb ik wel eens gehoord.

Vond er nog een filmpje van op m'n iPod. Niet dat ik altijd aan het filmen ben als ik rijd ofzo hoor. :clown:

Staat me toch iets van bij dat ie vroegah harder ging, maar lijkt me toch stug aan de andere kant.

Geplaatst:
comment_1854373

Toerenjagen kan ie niet meer. :7 Boven de 4000 houd ie ineens in, dat voel je duidelijk. Vroegah ging ie zonder problemen naar het rood. Schijnt alleen niet goed te zijn voor een diesel heb ik wel eens gehoord.

Vond er nog een filmpje van op m'n iPod. Niet dat ik altijd aan het filmen ben als ik rijd ofzo hoor. :clown:

Staat me toch iets van bij dat ie vroegah harder ging, maar lijkt me toch stug aan de andere kant.

Dat was toch de bedoeling? :D

Geplaatst:
comment_1854625

Nondeju, mijn autosleutels zijn gejat (in combinatie met mijn tas en wat gereedschap, risico van m'n werk)

Nu wou ik de auto met de reserve sleutel starten, gaat de start onderbreking er niet af, dus de startmotor draait wel, maar de motor wilt niet aanslaan

Lees ik op het internet, dat ze je sleutel moeten inleren, hoe de F*CK moet ik de auto langsbrengen zonder sleutel dan..... :duh:

Een voordeel is dat m'n auto nu achter een hek op mijn werk staat, maar het is hoe dan ook klote

Wou eigenlijk de kofferbak afmaken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.