Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden



vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

  • Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 546.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Joriz
    Joriz

    Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

  • Sentasi
    Sentasi

    Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

  • .Sharingan
    .Sharingan

    nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1856824

Ja dat lijkt inderdaad veel te laag, maar je moet er wel rekening mee houden dat hij op een ondergrond met een kuil staat van voren, waardoor hij nog een heel stuk lager lijkt dan hij eigenlijk is. Als je op een vlakke ondergrond staat ziet het er sowieso al anders uit, denk dat hij in werkelijkheid net iets lager ligt dan mijn Ibiza.

Daarbij zegt Rusty zelf al dat hij nu toch best laag is, dus ik verwacht ook wel dat ie `m iets omhoog gaat draaien, zo niet, dan verwacht ik dat die 307 lip binnenkort los vlak voor een drempel op de grond ligt...

Gne gne, vandaag mooi de drempels alsnog met 25 a 30 km/u genomen, en dat waren niet bepaalt lage drempels :puh:

Gaat nog steeds goed hoor, en de auto stond daar inderdaad iets in een kuil

IMAG0388.jpg

Zo staat hij gewoon op de grond :puh:

Ik ben vandaag geen een keer tegen de grond aangelopen, teminste niets gehoord

Dus de auto gaat voorlopig nog niet omhoog geschroeft worden

Ook is dit een lip, die net als bij de Ibiza van Myth, was zacht plastic/rubber is

Wanneer de auto aanloopt klapt de gehele lip naar achteren

Achjah, en anders dan alsnog:

Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, wie laag wilt zijn moet omrijden

Maar Megapilot, houdt er ook rekening mee dat bij een schroefset je vering strakker wordt

Die Volvo heeft van die soepele vering, vandaar dat je overal opknalt

En voordat je weer gaan beginnen dat de auto's stuiteren en bla-bla-bla, stap in, en ervaar het zelf

Geplaatst:
comment_1856826

Ja dat lijkt inderdaad veel te laag, maar je moet er wel rekening mee houden dat hij op een ondergrond met een kuil staat van voren, waardoor hij nog een heel stuk lager lijkt dan hij eigenlijk is. Als je op een vlakke ondergrond staat ziet het er sowieso al anders uit, denk dat hij in werkelijkheid net iets lager ligt dan mijn Ibiza.

True, maar alsnog is het zeer nipt.

Daarbij denk ik dat je het met me eens bent als ik zeg dat Rusty z`n Peugeot, Rullez z`n Golf 4 en Tha-Ran z`n BMW (en ik hoop ook mijn Ibiza) er toch nog een stuk netter(beschaafder), en waarschijnlijk ook stijlvoller uit zien dan al die roestige Golf 3's, gifgroene/zwarte Civic's, zwarte CRX'jes en zwarte Swift's waar veel andere jongeren in rijden, vooral de Honda's bijna steevast met enkele rioolpijp-uitlaat, voorwielaandrijving en grote spoiler en 50% van de Golf's en Swifts met dubbele rioolpijp en gebladderde lak...

True. :)

Maar Megapilot, houdt er ook rekening mee dat bij een schroefset je vering strakker wordt

Die Volvo heeft van die soepele vering, vandaar dat je overal opknalt

En voordat je weer gaan beginnen dat de auto's stuiteren en bla-bla-bla, stap in, en ervaar het zelf

Overal opknalt? :7 Ik zei gewoon dat de Volvo C30 al van zichzelf al laag genoeg staat, dat je overal opknalt is echt onzin. Wat bedoel je precies met stuiteren? Hetgeen wat gebeurd als een auto slecht verlaagt is door cheap materiaal?

Geplaatst:
comment_1856833

Maar Megapilot, houdt er ook rekening mee dat bij een schroefset je vering strakker wordt

Die Volvo heeft van die soepele vering, vandaar dat je overal opknalt

En voordat je weer gaan beginnen dat de auto's stuiteren en bla-bla-bla, stap in, en ervaar het zelf

Overal opknalt? :7 Ik zei gewoon dat de Volvo C30 al van zichzelf al laag genoeg staat, dat je overal opknalt is echt onzin. Wat bedoel je precies met stuiteren? Hetgeen wat gebeurd als een auto slecht verlaagt is door cheap materiaal?

Stuiteren hoeft helemaal niks te maken hebben met cheap materiaal.. Weet je wel waar je het over hebt? Stuiteren kan komen als je een te harde vering hebt voor je auto, bijvoorbeeld raceauto's hebben een harde ophanging nodig voor circuits. Vaak zo hard dat als je de auto optilt dat het wiel niet eens naar beneden 'valt'. Als je daarmee op de normale weg gaat dan is dat niet lekker omdat je dan om het zo maar te zeggen het verschil kunt gaan voelen tussen een pakje Camel en een Marlboro.

Geplaatst:
comment_1856839

Stuiteren hoeft helemaal niks te maken hebben met cheap materiaal.. Weet je wel waar je het over hebt? Stuiteren kan komen als je een te harde vering hebt voor je auto, bijvoorbeeld raceauto's hebben een harde ophanging nodig voor circuits. Vaak zo hard dat als je de auto optilt dat het wiel niet eens naar beneden 'valt'. Als je daarmee op de normale weg gaat dan is dat niet lekker omdat je dan om het zo maar te zeggen het verschil kunt gaan voelen tussen een pakje Camel en een Marlboro.

Euh ja, als je een auto slecht verlaagt is stuitert/schommelt ie een beetje hoor.

Geplaatst:
comment_1856840

'Waarom een ipod touch als een mp3 ook werkt'? Wtf? Ik vind iPhones nog steeds overpriced, en nog steeds geweldig. Je kent me echt langs geen kanten en dan begin je dit soort dingen te lullen. Achter je computerscherm ben je wel een stoere knul hé..Ik interesseer me in wat ik wil, en als je dat mentaal niet aankunt, ga je maar weg van dit forum. Ruziezoekers zoals jou zijn we liever kwijt dan rijk..

Ja, ik ben stoer, zo stoer dat ik mensen ga 'beledigen' op internet :schater:

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik praat wel met mensen die ik in rl ken en ik hoef me voor hun niet eens te bewijzen, laat staan voor een vreemde op internet.

De enigste voor wie je wat moet bewijzen is voor je werkgever, want uiteindelijk betaald hij je loonstrookje.

Dus ik hoef niet te tonen hoe stoer ik ben, denk je dat jij mij wat kan interesseren?

Gast, als jij sterft krijg ik het niet eens te weten, zo close ben ik met jou dus wat jij van mij vindt moet mij een biet interesseren?

Simpelweg, als je niks in auto's interesseert, moet je niet doen alsof(zie bovenstaande bericht van je).

Het is gewoon dubbelop om alles af te kraken wat je niets boeit of waar je geen interesse in toont, wat blijkt dat jij dat wel vaker doet waardoor mensen je minder serieus gaan nemen(Snap je nu wat ik bedoelde met je opmerkingen over bv. de iPhone/iPod Touch?)

En nee, ik zoek geen ruzie, waarom zou ik, of wordt ik daardoor stoer op een forum? want dat wil ik!

Nigga, please, als ik echt stoer zou willen zijn, zou ik iedereen helpen, mijn mening voor me houden, en kontelikken zodat ik bv. moderator wordt en dan iedereen kan bekeuren die dingen zeggen die me niet aanstaan met 20%.

Of nog beter, als ik stoer wil zijn, ga ik werken zodat ik tenminste wel wat bereik :tu: want als ik op kruisje druk, ben ik weg van dit forum en wat er gebeurd kan mij aan me reet roesten.

Tis maar een forum dus echt interesseren doet het me niet, er zijn nog zoveel forums en nog beters, er zijn veel betere dingen dan een forum ;)

Ohja, FYI, dat ik wel mijn bek opentrek en mijn mening uit, betekend niet dat ik de stoere jongen uit probeer te hangen, ;)

Maargoed, nu volgt er een on-topic gedeelte, wat Rustler zegt, klopt, wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden.

Kan letterlijk opgenomen worden met bv. stugge veren/schroefsetjes, maar ook carterschades bv.

Heb ook in raceklaar gemaakte wagens gezeten, en daarmee rij je liever geen 100km achtereen :schater:

Maar lip ziet er netjes uit, lip is beter, lijkt hem lager te laten liggen, terwijl de rest zo rond je bumper is, wat goed te doen is qua hoogte en qua drempels.

En Ron, je weet wat ik van je BMW vind dusja, komt wel goed ;)

Megapilot, verlagen kan ook met stuiteren, maar ook met comfort, er zijn ook schroefsetjes die comfortabel rijden voor 250 euro, wat best wel 'cheapass' is.

Sommige mensen stellen hem met bedoeling af dat ie gaat stuiteren, en schommelen en stuiteren zijn compleet verschillende dingen.

Stuiteren staat ie te hard(snelheid/race doeleinden), schommelen te zacht(comfort/lange ritten).

Schommelen kan ook door luchtvering komen met een enkele klep, en geloof me, luchtvering is verre weg van cheapass.

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1856843

Stuiteren hoeft helemaal niks te maken hebben met cheap materiaal.. Weet je wel waar je het over hebt? Stuiteren kan komen als je een te harde vering hebt voor je auto, bijvoorbeeld raceauto's hebben een harde ophanging nodig voor circuits. Vaak zo hard dat als je de auto optilt dat het wiel niet eens naar beneden 'valt'. Als je daarmee op de normale weg gaat dan is dat niet lekker omdat je dan om het zo maar te zeggen het verschil kunt gaan voelen tussen een pakje Camel en een Marlboro.

Euh ja, als je een auto slecht verlaagt is stuitert/schommelt ie een beetje hoor.

Nee dat heeft er niks mee te maken, schommelen doe je als je een te zachte vering hebt en stuiteren doe krijg je door te harde ophanging.

GolfG60 was al zo vriendelijk om het uit te leggen :puh:

En Ron, je weet wat ik van je BMW vind dusja, komt wel goed

@G60, juh weet zelluf swaggah :dans:

Bewerkt: door Tha-Ran

Geplaatst:
comment_1856845

Stuiteren hoeft helemaal niks te maken hebben met cheap materiaal.. Weet je wel waar je het over hebt? Stuiteren kan komen als je een te harde vering hebt voor je auto, bijvoorbeeld raceauto's hebben een harde ophanging nodig voor circuits. Vaak zo hard dat als je de auto optilt dat het wiel niet eens naar beneden 'valt'. Als je daarmee op de normale weg gaat dan is dat niet lekker omdat je dan om het zo maar te zeggen het verschil kunt gaan voelen tussen een pakje Camel en een Marlboro.

Euh ja, als je een auto slecht verlaagt is stuitert/schommelt ie een beetje hoor.

Nee dat heeft er niks mee te maken, schommelen doe je als je een te zachte vering hebt en stuiteren doe krijg je door te harde ophanging.

@G60, juh weet zelluf swaggah :dans:

Ewa brada, alles faka? jwz mayne, jouw Beemer is FIYA! :engel:

Geplaatst:
comment_1856847

Stuiteren hoeft helemaal niks te maken hebben met cheap materiaal.. Weet je wel waar je het over hebt? Stuiteren kan komen als je een te harde vering hebt voor je auto, bijvoorbeeld raceauto's hebben een harde ophanging nodig voor circuits. Vaak zo hard dat als je de auto optilt dat het wiel niet eens naar beneden 'valt'. Als je daarmee op de normale weg gaat dan is dat niet lekker omdat je dan om het zo maar te zeggen het verschil kunt gaan voelen tussen een pakje Camel en een Marlboro.

Euh ja, als je een auto slecht verlaagt is stuitert/schommelt ie een beetje hoor.

Nee dat heeft er niks mee te maken, schommelen doe je als je een te zachte vering hebt en stuiteren doe krijg je door te harde ophanging.

@G60, juh weet zelluf swaggah :dans:

Ewa brada, alles faka? jwz mayne, jouw Beemer is FIYA! :engel:

:schater:

Geplaatst:
comment_1856946

Potverdikkeme... Ik had gister aan m`n pa gevraagd of hij aan m`n baas wilde vragen hoe ik het beste m`n auto kon laten staan zonder wielen binnenkort, aangezien hij even naar mijn werk ging voor een koffie en babbeltje enzo(wij kennen hun goed :puh:)..

Komt ie terug, ja de vorige eigenaar van je Ibiza was er ook, en Kors en hij zeiden allebei dat het gevaarlijk is omdat die banden niet voor breder gemaakt zijn... En bla die bla die bla. Had Kors dus eerst tegen mij gezegd "nou dan laat je ze verbreden en dan kijken we wel.." ... Als ik naar auto's ga zoeken op google images met "hellaflush" look zie ik wagens met minstens 2 inch breder dan de band... En ik zie ook hele volksstammen die een 225 band op 10 inch gooien en die dat nog niet eens gevaarlijk vinden, dus waarom is mijn éne inch dan zo super gevaarlijk?

Daarbij hoef ik m`n pa dus niets meer te vragen, aangezien ik nu nog niets weet, en ik nu waarschijnlijk m`n banden er niet eens kan laten omleggen op het werk omdat Kors(m`n baas) het nu dus ineens wél gevaaarlijk vind.

GRRRrrr!! Dit is echt irritant, is het nou echt zo gevaarlijk of is hij gewoon een beetje te oud er voor en denktie dat het er gevaarlijk uitziet? :?

Geplaatst:
comment_1856951

Nah, stretchen is niet gevaarlijk, tenzij je extreem gaat stretchen, maar omdat het niet 'normaal' is denk mensen dat soms wel.

Met extreem stretchen heb je kans als je een kuil raakt, dat je band van de velghoornen schiet en dat je dus op de velg rijdt.

Zelfde resultaat als bv een klapband, als je er goed mee omgaat gebeurd er geen ongeluk maar dat kan erg onverspelbaar zijn.

Kan die stretcher je bandjes eraf en erop wippen?

Geplaatst:
comment_1856963

Dat dacht ik dus ook, maar volgens mij heeft m`n baas dus nog nooit banden gestretched dus vandaar dat hij dat zegt.

Ik weet niet wie je precies bedoelde met "die stretcher", ik neem aan degene die de banden er weer om gaat leggen... Ik had dus eerder hier gevraagd of je die bandjes er gewoon omheen kon leggen door ze op te pompen tot 4 bar ofzo en dan stukje leeg laten lopen tot goede druk zoals normaal... Toen zeiden mensen hier dat je ze er op die manier gewoon wel om kreeg zolang ze niet te ver moeten rekken, dus het lijkt mij dat ik dat gewoon op het werk kan laten doen, tenzij jij er wél anders over denkt...

Maar als je de persoon bedoeld die m`n velgen gaat verbreden, dat weet ik dus niet want ik weet nog niet waar ik het ga laten doen.

Sowieso neem ik aan dat dat ik niet het geluk heb dat het "klaar terwijl u wacht" is, en zo wel, ik wil m`n velgen ook gelijk gaan spuiten als de banden er dan toch af zijn.

Punt is dat, of ik ze bij die verbreder erop en eraf kan laten halen of niet, m`n auto moet sowieso even zonder wielen staan.

Wil ze dus sowieso eraf laten halen op het werk, dan laten verbreden, zelf spuiten, en daarna "ergens" ze er weer erop laten leggen. Denk dat ik vandaag nog maar is wat info erover ga opzoeken. Ik heb niet het idee dat Kors die banden er voor mij op wil gaan leggen...

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1856981

Ik bedoelde idd diegene die je velgen verbreed, ik was net 10 minuten wakker, vandaar :')

Maar als je je band er niet omkrijgt, kun je ook de fietsband manier gebruiken ;)

Dat werkt vaak goed ;)

Ik zit atm op iPhone dus kan niet lange berichten typen ;P

Geplaatst:
comment_1856984

Ja alleen ik snap dus voor geen meter hoe die fietsband manier werkt, en met vuur en remmenreiniger of iets in die richting... Dat vind ik ook niet zo`n tof idee. Heb liever dat het gewoon past. En anders ga ik gewoon naar een andere zaak toe die wél normaal banden kan stretchen, dat ik in ieder geval niet zelf hoef te gaan klooien daarmee.

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1856990

Ja alleen ik snap dus voor geen meter hoe die fietsband manier werkt, en met vuur en remmenreiniger of iets in die richting... Dat vind ik ook niet zo`n tof idee. Heb liever dat het gewoon past. En anders ga ik gewoon naar een andere zaak toe die wél normaal banden kan stretchen, dat ik in ieder geval niet zelf hoef te gaan klooien daarmee.

Vuur en remmenreiniger vind ik ook een slecht idee, rubber, vuur, slechte combinatie imo.

Fietsenband is makkelijk, autoband erop, fietsenband aan een kant of beide, Fietsenband(en) licht vullen, en dan autoband vullen.

Door de fietsenband kan er geen lucht ontsnappen, wanneer je autoband op de hoorns ligt, trek je de fietsenband ertussen uit ;)

Evt. 'Glijmiddel' of groene zeep op je fietsenband zodat je die er makkelijk ertussenuit trekt ;p

Geplaatst:
comment_1857004

Dat klinkt inderdaad niet al te moeilijk. Alleen ehm, ik heb niet het idee dat wij toevallig een paar fietsbanden kunnen kopen van 14 inch.. Fietswielen zijn meestal nogal een stukkie groter dan dat en dan lijkt het me heel moeilijk om het goed af te sluiten, of moet je die dingen sowieso heel erg uitrekken om ze op zo`n fiets velg te krijgen(heb zo`n ding eigenlijk nog nooit geplakt :puh:)? Hmm... Heb ook al een bericht op Seatcupra.net gezet, om te kijken wat die gasten vinden, of het gevaarlijk is of niet. Het is alleen echt kudt als ik m`n banden er niet bij Kors om mag leggen als hij het toch te gevaarlijk vind of zo, want m`n ouders die denken ook dat Kors alles weet en ik niets of zo en dan mag ik het misschien niet eens proberen.

Iedereen weet trouwens zeker dat je met gerekte banden gewoon door de APK komt?

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.