Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 546.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1865749

Eigenlijk wil ik veel liever een auto dan me brommer, maar moet nog tot november wachten tot ik kan rijden, en pas over 1.5 jaar dat ik alleen mag rijden. Gek word ik ervan als ik er aan denk haha. Brommer opvoeren tot die 90-100 gaat geeft nog steeds nie de goede indruk :(

Geplaatst:
comment_1865778

Eigenlijk wil ik veel liever een auto dan me brommer, maar moet nog tot november wachten tot ik kan rijden, en pas over 1.5 jaar dat ik alleen mag rijden. Gek word ik ervan als ik er aan denk haha. Brommer opvoeren tot die 90-100 gaat geeft nog steeds nie de goede indruk :(

Zie je wel :7.

Overigens ga ik men uitlaat bij Skytune engineering laten doen. Voordeel is dat ie daar custom made is. Kga denkek wel enkel de einddemper nemen, dan is men auto al ietsje meer aanwezig aangezien je hem nu echt niet hoort.

Bewerkt: door moechy

Geplaatst:
comment_1865812

Zie je wel :7.

Overigens ga ik men uitlaat bij Skytune engineering laten doen. Voordeel is dat ie daar custom made is. Kga denkek wel enkel de einddemper nemen, dan is men auto al ietsje meer aanwezig aangezien je hem nu echt niet hoort.

Haha, agjaa, mn kapitaal zit nu in me brommer maar daar ben ik bij het rekenen niet bewust bij. Wanneer ik dat ding, en wat ik tevens ook doe, goed onderhoud kan ik er nog wel minimaal 1200 uithalen bij verkoop, reken dat dan bij het geld dat ik al opzij heb gelegd voor een auto (rbw betalen ouders) en dat is dan een leuke startersauto dacht ik zeau. :)

Of ik aas op de saab 95 die we momenteel hebben, die ik sws ook ga jatten waneer ik me rijbewijs heb :puh:

Geplaatst:
comment_1865816

Nu alvast theorie doen, als je 17 ben praktijken en dan heb je op je 17e al je rijbewijs.. kan je meteen al rijden. :)

Doe ik ook. :)

Geplaatst:
comment_1865817

Nu alvast theorie doen, als je 17 ben praktijken en dan heb je op je 17e al je rijbewijs.. kan je meteen al rijden. :)

Ik spreek jou nog wel 's op msn, als ik op me 17 (januari al) zelfstandig mag rijden ben ik zelfs bereid voor elke les op de brommer naar Den Haag / Nootdorp te kome :puh:

Geplaatst:
comment_1865827

Ik spreek jou nog wel 's op msn, als ik op me 17 (januari al) zelfstandig mag rijden ben ik zelfs bereid voor elke les op de brommer naar Den Haag / Nootdorp te kome :puh:

Ga voor auto dan. :D

Geplaatst:
comment_1865858

heeft oom agent weer wat om te controleren :duh:

[ 17 jarige rijd te hard en wordt staande gehouden] animaatjes-politie-28591.gif

"meneer mag ik uw rijbewijs A.U.B. even zien "... " en oh, bijrijder mag ik uw legitimatie zien... "

-----

Een ding is wel positief aan dit nieuwe systeem, mocht u ter plekke niet meer mogen rijden: Geen Probleem! je kompaan met 10 jaar rij-ervaring lost je gewoon af in geval van rijbewijs intrekking etc. :tu:

Rijbewijs kwijt? achja, ik had 2 jaar terug toch tot m'n achtiende moeten wachten ^_^

-----

maar wacht eens als je op je 17e je rijbewijs mag hebben, waarom niet al op je 14e :dans:

zolang je maar bij die pedalen komt en het rijexamen passeert.

th_JonStewartomg.gif

facepalm_implied.jpg

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1865862

Als het meezit ga ik van het weekend me nieuwe setje velgen ophalen uit Friesland. :D Is wellis waar een opknap setje, maar daar is de prijs ook naar. Wat het word ga ik nog niet zeggen. Enigste wat ik loslaat is dat het 17 Inch is en 2 delig. :)

Geplaatst:
comment_1865873

Als het meezit ga ik van het weekend me nieuwe setje velgen ophalen uit Friesland. :D Is wellis waar een opknap setje, maar daar is de prijs ook naar. Wat het word ga ik nog niet zeggen. Enigste wat ik loslaat is dat het 17 Inch is en 2 delig. :)

Hoe bedoel je 2delig? :7

Geplaatst:
comment_1865874

Lelijke zwarte velg + Wieldop? :puh:

Geplaatst:
comment_1865875

Ga jij nog maar wat aan je grasmaaier knutselen :7.

Geplaatst:
comment_1865878

Liefde op 't eerste gezicht, je hebt wel geluk.. :puh: Over een anderhalf jaar is ie er vanaf. ^^

Geplaatst:
comment_1865903

Ag, een punto is ook niet alles :puh:

Geplaatst:
comment_1865908

Velgen die bestaan uit twee delen, je heb zegmaar de binnenkant en dan nog een buitenrand en die kan je bij 2 delige velgen uit elkaar halen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.