Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 550.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1865930

Als het meezit ga ik van het weekend me nieuwe setje velgen ophalen uit Friesland. :D Is wellis waar een opknap setje, maar daar is de prijs ook naar. Wat het word ga ik nog niet zeggen. Enigste wat ik loslaat is dat het 17 Inch is en 2 delig. :)

Hoe bedoel je 2delig? :7

Lelijke zwarte velg + Wieldop? :puh:

Ga jij nog maar wat aan je grasmaaier knutselen :7.

Ag, een punto is ook niet alles :puh:

Alleszinds beter dan zo'n stukje derbi :7. Hoeveel pk heeft die van jou? 2? :7

Als het meezit ga ik van het weekend me nieuwe setje velgen ophalen uit Friesland. :D Is wellis waar een opknap setje, maar daar is de prijs ook naar. Wat het word ga ik nog niet zeggen. Enigste wat ik loslaat is dat het 17 Inch is en 2 delig. :)

Velgen die bestaan uit twee delen, je heb zegmaar de binnenkant en dan nog een buitenrand en die kan je bij 2 delige velgen uit elkaar halen.

Ow zo :puh:. Had er nog nooit van gehoord :7.

Geplaatst:
comment_1865939

Hudig:

Fiat Punto Evo Racing 1.4 77 pk 3d(2010)

Brandstof: Benzine

Gekocht: 17-04-2010 (Nieuw)

Kleur: Glory White

Huidig km: 33.000 Km

Uitrusting: Climate control, USB, Bluetooth, Voice Control, Midden armsteun, TomTom aansluiting

Prijs: +16.500

fiatpuntint.jpeg

Nieuw:

Fiat Punto Evo Racing 1.3 MultiJet 16v 85 pk 5d(2011)

Brandstof: Diesel

Gekocht: Verwachte leverdatum begin september (Nieuw)

Kleur: Chemical Grey

Uitrusting: Climate control, USB, Bluetooth, Voice Control, Midden armsteun, TomTom aansluiting, Trekhaak, Elektrisch verstelbare lendesteun, Cruise Control

Prijs: +19.000

Folder: http://local.fiat.nl/prijslijsten/prijslijst_PuntoEvo.pdf

Bewerkt: door Ewoud

Geplaatst:
comment_1865954

Velgen die bestaan uit twee delen, je heb zegmaar de binnenkant en dan nog een buitenrand en die kan je bij 2 delige velgen uit elkaar halen.

EIgenlijk best zielig dat je een brommertje met een auto gaat vergelijken :7 Maargoed, ik denk dat mijne rond de 7 zit, nog nooit op de rollerbank geweest dusjaa. :puh:

Geplaatst:
comment_1865955

EIgenlijk best zielig dat je een brommertje met een auto gaat vergelijken :7 Maargoed, ik denk dat mijne rond de 7 zit, nog nooit op de rollerbank geweest dusjaa. :puh:

Ok ik zal het zo stellen, ik trok je voorbij met men TZR :7. Overigens kan je pk niet zien op een rollerbank.

7 pk voor een 50 cc is beetje veel hoor :7. Een 125CC heeft er net 11pk xD.

Geplaatst:
comment_1865972

Ok ik zal het zo stellen, ik trok je voorbij met men TZR :7. Overigens kan je pk niet zien op een rollerbank.

En 70cc gaat soms voorbij de 20pk, wat jij zegt zal wel fabrieksaf zijn maar niet gekieteld.

Vandaag de polo weggebracht en gekeken of ik onze oude Passat kon vinden, en heb hem gevonden:

img0358fq.jpg

img0359ds.jpg

Zonde, maarja, het was niet anders helaas..

Geplaatst:
comment_1865974

En 70cc gaat soms voorbij de 20pk, wat jij zegt zal wel fabrieksaf zijn maar niet gekieteld.

Vandaag de polo weggebracht en gekeken of ik onze oude Passat kon vinden, en heb hem gevonden:

De prestaties die ik geef zijn inderdaad fabrieksaf.

Geplaatst:
comment_1865977

De prestaties die ik geef zijn inderdaad fabrieksaf.

Mijne is niet meer fabrieksaf, al het een 'n ander aan gedaan. En op de testbank had ik eigenlijk moeten zeggen, daar kan je vrijwel alles zien :).

Maar mijne komt wel boven de 2pk uit, maar ik zal 't wel keertje poste als die op test bank is geweest :)

Geplaatst:
comment_1866040

Je hebt in 2010 een NIEUWE Fiat Punto gekocht en in 2011 koop je alweer een NIEUWE Fiat Punto? Is dit niet een beetje geldverspilling..?

Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier heb je voor 17 000 euro(ecopremies ownen natuurlijk) een 1.6 ecodrive(diesel dus) Volvo C30(110 PK) die er toch wat bruter uitziet dan een Fiat Punto..:puh: 17 000 euro met zo'n pakket velgen en spoiler inbegrepen. Maar ik denk dat die ecopremies alleen in België gelden, want ik vind niks deftigs als ik 'ecopremies Nederland' intyp in Google.

Voor 19 000 euro vind ik toch wel wat beters dan een 85 PK Fiat Punto, oftewel ligt dat aan de landelijke prijzen..Persoonlijk zou ik voor een Seat Ibiza SC gaan. Voor 19 000 euro heb je er 1 met 143 PK..

Edit: Verkeerde Seat getypt..xD

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1866041

Aangezien ik nu 4 weken vakantie genomen heb ga ik het 1 en ander aan mijn golfje doen. Ten eerste wil ik mijn velgen matzwart spuiten omdat nu de lak er afbrokkeld. :( Zo zal het er ongeveer uitzien dan, alleen dit is niet matzwart:

Rota-P45-BlackRedRim.jpg

Ben benieuwd hoe het zal staan.

En dan de spiegels ook matzwart want die lak heeft zijn beste tijd ook al gehad.

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:
comment_1866046

WTF staat er voor die Passat op die eerste foto? Echt een rare vorm! :clown:

Stonden er nog Ibiza's waar je toevallig iets van voor me hebt meegenomen? :engel:

Geplaatst:
comment_1866095

WTF staat er voor die Passat op die eerste foto? Echt een rare vorm! :clown:

Stonden er nog Ibiza's waar je toevallig iets van voor me hebt meegenomen? :engel:

Weet niet meer, binnenkort ga ik er weer heen en dan kijk ik effe :clown:

En voor Ibiza's, wat heb je nodig dan? mistlichten?

Wel stonden helemaal achterdoor VAG wagens en ook Seat's dacht ik, kan wel een kijkje wagen ;)

Dan kijk ik even ook op het ander terrein voor Ron zijn E30 of ik er ook mislichten of kapjes kan scoren ;)

Wss begin deze week even kijken, en dan laat ik je het wel weten ;P

Ohja, geef even welke wagens die mistlichtjes kunnen hebben, heb ik een iets breder zoekveld ;)

Bewerkt: door GolfG60

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.