Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 551.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1879713

Zoo, laat ik mij hier ook weer eens melden... Ik heb begin juni voor mijzelf een autootje gekocht om een beetje op te knappen, aangezien ik nog geen rijbewijs heb. Het gaat om een Citroën BX 1.4 uit 1988, met 114320 km op de klok. :) Op dit moment staat de auto er zo bij, maar er komen simpele stalen velgen onder met naafkapjes. :) Ook komen er binnenkort waarschijnlijk nog spatlappen onder.

...

im in love :D vooral die dakdragers maken die auto af :D ( pa / ma hadden em vroegah ook gehad + dakdrager :D )

115.000 km is echt weinig op zo'n auto van leeftijd :puh:

ben zelf van plan om een van ze nieuwere broers, als 2e auto te gaan kopen :puh: ( ZX / Xsara ( c4 is me te duur voor een 2e auto ^_^ ) )

---

by the way:

Citroen_D5_Concept-2.jpg

48793_2011_citroen_ds2_revolte_preview_rendering_01-4b77a9e23a73a.jpg

wat nieuwe concepts... die 1e lijkt net een snoek, en die 2e net een fiat 500 + neus. Wel geinig :D

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1879911

Dankjewel allemaal! De BX heeft nergens roest of gebreken.. Hij was alleen afgekeurd op de remleidingen qua roest.. Maar dat was oppervlakkig roest, dat is al opgelost. Verder zijn het gewoon dingen die ik persoonlijk eraan wil veranderen.. Gister een radio gekregen van een kennis met slecht display, maar wel met CD en USB. :)

De BX (en de SM, Traction, HY (alleen de paardenuitvoerign geloof ik), DS, CX, XM, Xantia, C5, C6, GS ) hebben voor en achter hydropneumatische vering.. Als er daar wat mis mee is, is dat inderdaad niet al te goedkoop. Alleen heb ik het geluk dat een kennis van mij waar de BX nu staat, een eigen garagebedrijfje heeft, en hij en zn broer zijn helemaal Citroën gek. Ook 2 bruggen daar, die heb ik af en toe tot mijn beschikking, en anders kunnen zij mij altijd nog helpen. Dat scheelt weer aan kosten!

Bewerkt: door Bossinkje

Geplaatst:
comment_1880049

Weer een updateje van de 6: Binnekort komt er een systeem in waarmee je vanaf je mobiel/laptop of wat dan ook op je autoradio af kan spelen.

FM Transmitter?

Soort van.. wij hadden zo iets in de demo-auto bij de mazda-dealer maar we waren er niet tevreden over ( steeds gestoor door andere illegale radio-stations ). :(

Geplaatst:
comment_1880233

Weer een updateje van de 6: Binnekort komt er een systeem in waarmee je vanaf je mobiel/laptop of wat dan ook op je autoradio af kan spelen.

Radio met bluetooth ftw! :clown:

Waarschijnlijk komt ie boven de parrot te hangen.. :D

Geplaatst:
comment_1880236

Mensen die in hun auto bellen = Not done ook al is het handsfree.

Geplaatst:
comment_1880344

Moet je dat beest ook voeren? :O

Geplaatst:
comment_1880350

Mensen die in hun auto bellen = Not done ook al is het handsfree.

Alleen ekte ekte zakenmannen hebben zo'n ding. :D

Geplaatst:
comment_1880364

Vraagje voor de aircokenners onder ons.

M'n airco werkt dus niet. Tijd geleden heb ik hem bij laten vullen, en toen waarschuwde hij mij al dat als 'ie het op korte termijn weer niet doet, er ergens een lek in het systeem zit.

Afijn, een kleine week later inderdaad geen airco meer. Heb het er verder maar bij gelaten, omdat het toch wat een flutzomer was. Maar nu zou ik het toch wel werkend willen hebben (ja, de winter komt eraan, weet 't.. :7.)

Hoorde laatst dat dan vaak de condensator lek raakt, die schijnt aan de voorkant te zitten ergens, en baschadigd in de loop der jaren o.a door steentjes e.d die er tegenaan komen tijdens het rijden. Zou dit het kunnen zijn? Wat kost zo'n ding ongeveer? Dure klus om te laten fixen? Als het relatief goedkoop en snel te fixen is, zeg ik maken die hap, gaat het honderden euro's kosten dan moet ik er nog eens over nadenken..

Geplaatst:
comment_1880374

Vraagje voor de aircokenners onder ons.

M'n airco werkt dus niet. Tijd geleden heb ik hem bij laten vullen, en toen waarschuwde hij mij al dat als 'ie het op korte termijn weer niet doet, er ergens een lek in het systeem zit.

Afijn, een kleine week later inderdaad geen airco meer. Heb het er verder maar bij gelaten, omdat het toch wat een flutzomer was. Maar nu zou ik het toch wel werkend willen hebben (ja, de winter komt eraan, weet 't.. :7.)

Hoorde laatst dat dan vaak de condensator lek raakt, die schijnt aan de voorkant te zitten ergens, en baschadigd in de loop der jaren o.a door steentjes e.d die er tegenaan komen tijdens het rijden. Zou dit het kunnen zijn? Wat kost zo'n ding ongeveer? Dure klus om te laten fixen? Als het relatief goedkoop en snel te fixen is, zeg ik maken die hap, gaat het honderden euro's kosten dan moet ik er nog eens over nadenken..

Dat kan ja, je condensor zit bij je radiateur, durf effe niet te vertellen of ie voor of achter je radiateur zit, maar dacht ervoor.

Maar meestal sloop je een radiateur/condensor niet zomaar, tenzij je veel steenslag krijgt of je aan rally doet :clown:

Condensor is een soort van radiateur, prijs durf ik je niet te vertellen.

Wel moet je systeem daarna gevuld en geperst worden, en niet lekken(ja echt waar :clown: )

Wat je kan doen, is je airco systeem controleren op groene druppels, en kijken waar die vanaf komen.

Groene druppels komt uit je koudemiddel, en die groene druppels is je smeermiddel voor je airco pomp.

En omdat je airco luchtdicht moet zijn, is er een kans dat je zo je lek kan vinden vanwege de druppels of sporen ervan.

Dus effe naar je condensor kijken, kijken naar plat geslagen lamellen en evt. groene sporen, je condensor zit vaak rechts voor(vanuit de auto gezien), want rechts zit normaal gesproken ook je airco.

Nu ik toch wat lul over airco's, mensen moeten oppassen met pompen die lang stilstaan.

De pomp gaat inwendig hangen en dan is ie slecht, of ie dan te maken is weet ik niet zeker, maar een nieuwe pomp is prijzig.

Een slooppomp moet je niet aan beginnen(die hangen vaak ook), kans op slecht onderhoud en dan nog eens de kans dat ie door iemand al gesloopt is of al weg is.

Vaak kun je het controleren door de riem eraf te halen en hem handmatig te laten draaien, maakt ie allerlei bijgeluiden kun je hem vaak al als dood beschrijven.

Dus mensen met een goede airco, gewoon om de half jaar of nog beter om de 3 maanden effe de airco aanslingeren voor een kwartiertje en dat gaat dat allemaal wel snor zitten :Y

Dan smeer je hem weer en gaan er geen lage punten in de pomp/lagers zitten, en heeft je koudemiddel ook effe gewerkt. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.