Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 551.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1880376

Hm, zal wel is kijken of ik dat spul ergens kan vinden van de week. Op de grond zie ik iig nooit wat liggen. Anders in januari eerst maar is laten kijken wat het is en wat het evt. gat kosten. Dan moet ie voor een grote beurt en APK, dus geld kost het toch dan. :7

Wat wel kan zijn, dat je niks ziet, omdat het met regen/rijwind eraf is gevlogen, dus probeer te kijken tijdens droog weer en als ie al een dag bv. stilstaat :Y

Ohja, je kan je airco ook gewoon laten testen bij een garage, dan vullen ze hem met een ander soort gas(zie hier stikstof staan) en zoeken ze het op en constateren ze waar het lekt.

Kost wat maar wss is het goedkoper om dat te doen met zekerheid dan dat je bv. de condensor vervangt en later na blijkt die ie nog (ergens) lekt.

Want dan moet je al twee keer vullen en dan zit je al op de pakweg 100 euro zonder materialen, terwijl een test rond de 30 kost en dan het bijvullen 50.

En dan kunnen ze het fixen en dan bijvullen met R134A en afpersen, want je kan veel zelf doen aan een auto maar airco kun je niet zelf doen, puur vanwege het gas en het afpersen daarvan.

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1880421

Is zo'n gratis airco check niks voor je Sentasi. Toen ik laatst over het industrie terrein van Alkmaar reed zag ik er diverse garages mee adverteren. Zo gerust wel een soort gelijk iets in de buur van jou woonplaats doen. Moet de mijne ook nog heen brengen, maar dat doe ik van de winter wel. Denk dat de mijne dan toch een winterslaap krijgt.

Geplaatst:
comment_1880598

Leuk busje maar als ik jou was zou ik er wel een mooier setje velgen onder zetten, niet iets heel breeds maar gewoon iets simpels. Ook zou ik de laadbak een beetje opknappen ;)

Zeker wel heel breed! :D

Gewoon plat op z`n bek gooien op breed staal of deep-dish LM velgen, dakrekje vol gooien met rotzooi, misschien motorkap laten roesten of met schoolbord verf doen en je bent klaar :D

Oja, wat is 'gekuist' en 'gepolierd' ?! :cab:

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1880605

Haha waarom zou je zoiets willen polijsten, doe er dan gelijk een roller met matzwarte verf overheen. :puh:

Ik las alleen die ene post. Ik dacht dat het misschien polijsten betekende :puh:

Geplaatst:
comment_1880608

Haha waarom zou je zoiets willen polijsten, doe er dan gelijk een roller met matzwarte verf overheen. :puh:

Ik las alleen die ene post. Ik dacht dat het misschien polijsten betekende :puh:

Haha snap ik, mijn reactie was ook niet echt bedoeld voor jou. :puh: Ik zat meer in de richting aan olie te denken, dus Moechy houd ons niet langer in spanning :D

Geplaatst:
comment_1880707

Misschien gaat bij mij de 206 eruit :ch:

Zit nog te twijfelen tussen overspuiten, of de auto eruit en iets anders ervoor terug :{

Alleen weet ik nog niet wat er voor terug moet komen, er is zoveel keus

Er bestaat dan overigens wel de kans dat er een Ibiza Cupra voor komt (1.8T) :$

Geplaatst:
comment_1880717

Misschien gaat bij mij de 206 eruit :ch:

Zit nog te twijfelen tussen overspuiten, of de auto eruit en iets anders ervoor terug :{

Alleen weet ik nog niet wat er voor terug moet komen, er is zoveel keus

Er bestaat dan overigens wel de kans dat er een Ibiza Cupra voor komt (1.8T) :$

Hmm, 20vt's zijn leuk :D

Welke pak je dan? 6K2 of nog nieuwer?

Geplaatst:
comment_1880736

@GolfG60

Geen idee welk type ik dan haal, ligt eraan wat er allemaal staat

Ik vind de 6K2 er zelf wel iets mooier uitzien dan de nieuwere in Cupra uitvoering, de nieuwere zijn zo gewoontjes :D

Weet sowieso dan nog niet wat het wordt hoor, er zijn nog wel meer leuke auto's :D

Wil er natuurlijk niet op achteruit gaan

Alleen een turbo blok is eigenlijk niet verstandig voor mij, dat soort blokken blijven nooit lang orgineel bij mij

Een Curpa zal bij mij ook snel tussen de 200 en 250 pk hebben :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.