Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 551.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1884166

Damned:

Reed vanochtend met pa op de A12, reed een audi achter ons.. het kon zijn:

- Audi A7 2011

- Audi A6 2011

- Audi A8 2011

Hebben deze 3 auto's serieus allemaal dezelfde voorkant? Hebben de ontwerpers van Audi een tijdstekort ofzo? :duh:

Ik zou nu gaan voor de BMW 5 serie als het geld had. :puh:

Geplaatst:
comment_1884171

Zou ik zo gauw even niet weten :N me oom tipte me dat hij zei dat ik even op internet moest kijken, je raad het al dan krijg je allemaal scholen om je rijbewijs te halen. Je krijgt er les in het verkopen, inkopen, reparatie, kennis etc van auto's

Driebergen is wel ver he? ( IVA zit daar ).. anders typ je automotivebranche school in op google. :puh:

Hij vind onder andere het ROC in Eindhoven en dat is me net iets te ver :N, het is wel belangrijk dat het een HBO opleiding is in plaats van een MBO aangezien ik op havo zit en het niveau van VWO heb in veel opzichten zou dat zonder zijn.

@supergtagamer valt mee als je later op je 40ste ofzo een goede baan hebt kan je eventueel die kopen ik zie dat het een Porsche boxter is bouwjaar rond de 2000 voor 6,5 duizend kan je er eentje kopen wel 2e hands.

Bij ons in de buurt zijn er 3 Porsches, 1 in onze straat een gewone Porsche 911 uit 2004/2005, een zelfde Porsche iets anders iets verderop en nog eens een Porsche 911 Turbo uit '08 ook iets verderop :sigaar:. Wij rijden in een zielige Skoda Roomster :$ mijn vader neemt altijd een Skoda.

@MP haha oki, is die C30 sport uitvoering of standaard?

Geplaatst:
comment_1884226

Ik vind Volvo's zeer mooi ze hebben een mooie uitstraling zijn aardig goed op gebied van vermogen een startersauto als de Volvo C30 zou wel heel mooi zijn maar is nog wel heel duur. De Volvo v50 vind ik ook een beauty, jammer dat waan failliet is ook mooie auto's komen uit het zelfde land hopen dat Volvo het nog wel volhoud.

Hehe, hier thuis hebben we een Volvo C30 en een Volvo V50. :puh: Persoonlijk vind ik de V50 niet zo mooi..Wel lekker ruim natuurlijk. Oja, de productie van de V50 gaat stopgezet worden binnen een aantal jaar heb ik gehoord.

Die nieuwe volvo's (Bj 2010>) zijn wel mooi, maar echte starters auto's zijn het zeer zeken weten niet. Wij hebben voor onze C30 32.xxx betaald, dat is geen beginnersauto :clown:

En wij hebben een sporteditie, je hebt dus ook normale edities.

Geplaatst:
comment_1884234

Ik vind Volvo's zeer mooi ze hebben een mooie uitstraling zijn aardig goed op gebied van vermogen een startersauto als de Volvo C30 zou wel heel mooi zijn maar is nog wel heel duur. De Volvo v50 vind ik ook een beauty, jammer dat waan failliet is ook mooie auto's komen uit het zelfde land hopen dat Volvo het nog wel volhoud.

Hehe, hier thuis hebben we een Volvo C30 en een Volvo V50. :puh: Persoonlijk vind ik de V50 niet zo mooi..Wel lekker ruim natuurlijk. Oja, de productie van de V50 gaat stopgezet worden binnen een aantal jaar heb ik gehoord.

Die nieuwe volvo's (Bj 2010>) zijn wel mooi, maar echte starters auto's zijn het zeer zeken weten niet. Wij hebben voor onze C30 32.xxx betaald, dat is geen beginnersauto :clown:

Zolang het geen crisisuitvoering is vind ik het een best wel geile waggie. :)

Geplaatst:
comment_1884236

@MP haha oki, is die C30 sport uitvoering of standaard?

Onze is voor 2010(of een jaar vroeger), hij heeft niet zo'n rondige voorkant, maar een voorkant uit 1 recht stuk. Dit bedoel ik dus:

volvo-c30-picture-1.jpg

Persoonlijk vind ik deze voorkant mooier dan die niewere met die afrondingen. Het is een standaard editie trouwens, de eco versie. Je weet wel, die versie waarvoor je duizenden euro's terugkrijgt..:puh: 110 PK is niet echt weinig hé, er wordt toch niet mee geraced ofzo. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1884328

Mijn golf is nu gelukkig zo goed als klaar. :)

Heb nog wat foto's van nieuw gespoten spiegels en wat boxen en eindresultaat (tot nu toe dan :puh: )

w70ja0.jpg

Alles in elkaar op heldere mistlampen na, want die zijn nog niet binnen.

2i0pt9u.jpg

Spiegels in zelfde kleur als de velgen. :D Hier zie je ook trouwens dat de motorkap echt verkleurd is, maar daar verzin ik nog wel iets op.

2yod455.jpg

En nieuwe Pioneer boxjes in het dashboard. :)

Nu nog even wachten totdat m'n hydraulische klepstoters (tikken nogal hard) binnen zijn en een nieuw nokkenaskeerring (die lekt zo hard dat er rook van de uitlaat afkomt doordat er olie op lekt :puh: )en dan is de auto eindelijk klaar. Hoop ik dan. :puh:

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:
comment_1884408

Hmm ben erover aan het nadenken om een schade motor te kopen en deze volledig op te knappen. Heb er alleen niet veel tijd voor.

Vergeet niet dat daar toch best wel veel geld in gaat zitten, vooral als je hem wat gaat reviseren en kietelen(Nokkenasje, lagers en keeringen, spuitstukjes).

Dat idee had ik namelijk ook, maar besluit dat ik niet komende maand maar die erop misschien ga beginnen met mijn rijbewijs.

Want komende maand haal ik wat spul voor mijn cockpit, heb deze maand al een dashboard gehaald, namelijk die uit mijn moeders oude Polo.

post-126154-1317758833,56.jpg

Was voor dit zo'n 20 euro kwijt, hoef enkel nog evt. een andere middenconsole of schakelpookkap te halen want deze hebben kleurverschil(console komt uit andere polo).

En het gedeelte waar de middelste ventilatie roosters/radio/etc. inzit, deze was al gebroken toen we hem in bezit hadden, en nog een handrem.

Verwarmingsmodule zelf heb ik wel, alleen staat ie er niet op omdat ik hem niet vast had geschroefd(was lui :clown: )

Maar voorlopig heb ik hier genoeg werk aan, moet een frame ontwerpen waar ik het dashboard op kan schroeven.

En nog een kabelboom maken zodat de verlichting gaat werken op de lichtschakelaar, dus nog het een en ander te doen :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.