Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 551.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1891044

Is dat quickshift niet dat 'TSSSS' geluid dat je hoort wanneer je schakelt?

Nee, een quickshift zorgt ervoor dat je een korte beweging hoeft te maken voor een auto in een versnelling te zetten, ook bekend als short shift.

Dat TSS geluid komt van een afblaasventiel, welke ertussen zitten vanwege een turbo of soms supercharger.

Enne Rusty, is erg netjes eruit gekomen, staat hem goed :Y

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1891100

@Mythbuster

Dit zijn de originele 15 inch GTI velgen he, en ik had de winterbanden ook al liggen

Dus dan is het zonde om er nieuwe velgen en banden voor te kopen, buiten dat de winterbanden voor deze velgen nu al 90 euro per stuk zijn :cab:

Is ook, dat is het geld ook niet waard... Maar het zou wel mooier zijn als het bij toeval zo was :puh:

@RustyRustler89,echt een lekkere wagen.Gewoon super.

Heb nog even een vraagje over je aanpassingen , wat houdt ' quickshift ' precies in?

Is quickshift niet gewoon een kortere versnellingspook(aka short-shift)?

Enne, @ Zombiespeed: Heus niet. Als je ziet dat er nu nog auto's van 1960 rondrijden dan rijden er over 5 jaar echt nog wel normale goede 'echte' auto's rond hoor. Als ik ooit de kans krijg om die Prius te boycotten dan zou ik dat héél graag doen. Wat een lelijke klere-auto is dat toch :bonk: Dat gedrocht valt in mijn ogen toch echt in de catagorie Fiat Multipla...

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1891181

En wat is het verschil tussen een quickshift en een gewone shifter ?

Dat staat beschreven een berichtje boven die van Mythbuster.

En met korte beweging bedoel je dat je alleen vooruit voor een versnelling omhoog en achteruit voor een versnelling omlaag moet doen, of hoe zit het ?

Geplaatst:
comment_1891197

En met korte beweging bedoel je dat je alleen vooruit voor een versnelling omhoog en achteruit voor een versnelling omlaag moet doen, of hoe zit het ?

Nee, het zorgt ervoor dat je nog steeds je 5 of 6 versnellingen houd, maar je hoeft hem minder ver te duwen voor hem in een versnelling te zetten.

Dit dus:

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1891201

Nee, het zorgt ervoor dat je nog steeds je 5 of 6 versnellingen houd, maar je hoeft hem minder ver te duwen voor hem in een versnelling te zetten.

Dit dus:

Bedankt, om sneller te kunnen schakelen eigenlijk?

Geplaatst:
comment_1891260

Whaha, heel verhaal over die Quickshifter

Is inderdaad om de schakelweg te verkorten (halve slag) en sneller te schakelen

Bij mij zijn ook nog een de schakelstangen anders gezet waardoor je helemaal snel kan schakelen _O_

@Flippie, dat geluid is het geluid van een B|low-Off/Dump valve, die dingen zijn om je turbo druk weg te blazen, zodat je fatsoenlijk kan schakelen

Op mijn volgende auto komt ook zo'n ding (hint hint)

Iedereen bedankt voor de reakties _O_:)

Geplaatst:
comment_1891324

Bij mij zijn ook nog een de schakelstangen anders gezet waardoor je helemaal snel kan schakelen _O_

@Flippie, dat geluid is het geluid van een B|low-Off/Dump valve, die dingen zijn om je turbo druk weg te blazen, zodat je fatsoenlijk kan schakelen

Jaa iemand die ik half half ken heeft dat ook in zijn auto gebouwt. Kost 200 euro ofzo en echt veel prestatiewinst geeft het niet toch :puh:

Geplaatst:
comment_1891472

Dat dacht ik al, dat je een turbo wagen gaat halen :Y

Ook nog voorkeuren qua aandrijving?

Jaa iemand die ik half half ken heeft dat ook in zijn auto gebouwt. Kost 200 euro ofzo en echt veel prestatiewinst geeft het niet toch :puh:

Die dingen geven geen vermogenswinst, is om je turbo te beschermen tegen lucht dat naar buiten gaat via de turbo zelf.

Bij benzine heb je een gasklep, en als je turbo staat te blazen en je sluit je gasklep(dus gas los) heb je veel te veel lucht in je inlaat.

Een blow off valve opent dan en laat de overtollige lucht eruit en geeft dat fluitje af.

Zonder blowoff valve moet de lucht toch weg en zoekt de makkelijke kant en dat is de turbo zelf want de rest is dicht, en zo krijgt je compressor wiel speling en speling op een as dat 100.000rpm zeker draait is fataal en sloopt je turbo.

Geplaatst:
comment_1891473

Dat dacht ik al, dat je een turbo wagen gaat halen :Y

Ook nog voorkeuren qua aandrijving?

Die dingen geven geen vermogenswinst, is om je turbo te beschermen tegen lucht dat naar buiten gaat via de turbo zelf.

Bij benzine heb je een gasklep, en als je turbo staat te blazen en je sluit je gasklep(dus gas los) heb je veel te veel lucht in je inlaat.

Een blow off valve opent dan en laat de overtollige lucht eruit en geeft dat fluitje af.

Zonder blowoff valve moet de lucht toch weg en zoekt de makkelijke kant en dat is de turbo zelf want de rest is dicht, en zo krijgt je compressor wiel speling en speling op een as dat 100.000rpm zeker draait is fataal en sloopt je turbo.

Heeft een simpele turbo dieselmotor in een personenwagen ook zo een blowoff valve ?

Bewerkt: door -TonyStark-

Geplaatst:
comment_1891479

Heeft een simpele dieselmotor in een personenwagen ook zo een blowoff valve ?

Nee, want een diesel wordt het toerental geregeld door de computer, namelijk door de verstuivers meer of minder in te laten spuiten.

Daardoor heeft een diesel geen gasklep en heeft ie dus geen blowoff valve(afkorting bov) nodig, je kan het er wel opbouwen maar het is nutteloos.

Daarnaast hebben vaak fabrieks motoren geen bov nodig, vanwege een lage druk dat niet schadelijk is.

Of zoals Nissan heeft iets verzonnen waardoor je ook geen bov nodig hebt, maar wat ze exact hebben weet ik niet.

Geplaatst:
comment_1891676

Hier in de buurt rijdt een Nissan Skyline R34 rond, en het gelijk van die bov is echt geweldig. Jammer dat ik zelf geen turboauto heb. :puh:

Btw ik heb vandaag mijn heldere mistlampen binnen gekregen, en ik vind ze echt vet staan. :D

\

Hij is niet schoon en dat is wel een beetje te zien :$

64jdyg.jpg

2d7vekl.jpg

De auto is nu bijna af, er komen alleen nog GTI wielkastranden op en 2setjes xenon (Bi xenon idee) en dan vind ik het wel best. ^_^

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.