Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 544.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1068742
xsara%20picasso.jpg

Mijn ouders hebben een Citroen Xsara Picasso met airco.

Dat zit nu bijna standaart in een auto, dus dat hoef je er niet bij te zetten. ;)

Je hebt gelijk

Maar in sommige oude picassos zit er geen airco in.

Geplaatst:
comment_1068751
xsara%20picasso.jpg

Mijn ouders hebben een Citroen Xsara Picasso met airco.

Dat zit nu bijna standaart in een auto, dus dat hoef je er niet bij te zetten. ;)

Je hebt gelijk

Maar in sommige oude picassos zit er geen airco in.

In somigge andere oudere auto's ook niet, en andere weer wel.

Geplaatst:
comment_1070426
Neem dan een S5, of die er nu aan komt de RS5. 4 uitlaatjes, lekker snel, spotters die je auto fotograferen! :puh:

Ja, en beroof gelijk even een bank. Je moet de auto namelijk ook nog kunnen betalen en onderhouden.. :7

Ontopic: Mijn vader rijdt in een donkerblauwe Peugeot 406 station. Over iets minder dan twee maandjes mag ik afrijden, en mocht ik slagen, dan ben ik van plan om leuk, stoer en goedkoop autotje te kopen. Ik kijk wel wat er binnen het budget ligt.

Mocht ik geen leuk koopje vinden, dan blijf ik nog een tijdje in de Peugeot van mijn vader rondrijden. 8)

Geplaatst:
comment_1075977

Mijn ouders een opel astra :7

Mijn broer [19] heeft een Mercedes Coupé uit 1998, 2 deurs en heel stijl :7

Toekomstige auto, uhm.. [Van mij]

Mercedes, 2e hands voor rond 20 duizend :cya:

Bewerkt: door Timske

Geplaatst:
comment_1076015
Neem dan een S5, of die er nu aan komt de RS5. 4 uitlaatjes, lekker snel, spotters die je auto fotograferen! :puh:

Ja, en beroof gelijk even een bank. Je moet de auto namelijk ook nog kunnen betalen en onderhouden.. :7

Ontopic: Mijn vader rijdt in een donkerblauwe Peugeot 406 station. Over iets minder dan twee maandjes mag ik afrijden, en mocht ik slagen, dan ben ik van plan om leuk, stoer en goedkoop autotje te kopen. Ik kijk wel wat er binnen het budget ligt.

Mocht ik geen leuk koopje vinden, dan blijf ik nog een tijdje in de Peugeot van mijn vader rondrijden. 8)

Of let goed op op school, en zoek een goede baan. Rijke ouders, rijke familie, daarmee kan je alle maal aan geld komen. Dus een bank hoef je niet te beroven hoor! ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1090643
*plaatje*

Zou ik wel willen later(best haalbaar ook)

5.7 L V8 / 7.0 L V8

350 BHP / 515 BHP

Middenmotor met achterwiel aandrijving.

Maar het beste:de prijsvertel ik niet om dat jullie moeten raden:P[/font]

En de vraag is, hoeveel slurpt ie per kilometer, dan word ie niet meer zo betaalbaar.

En laat hem maar eens in een grote stad staan, de vraag is of je hem daar wel veilig kan neerzetten :puh:

Als ik een dure auto wil, wil ik deze:

Lamborghini-Gallardo-1.jpg

Deze is mooi, snel, en cool 8) maar of je deze ook zo even kan parkeren, is de vraag. :puh:

Neem dan de Gallardo LP560-4. :puh: Erg mooi, en agressief uitelijk. :) En sneller natuurlijk!

En je kan hem makkelijker parkeren als een Maybach, of een Rolls-Royce Phantom. :7

Foto's: http://spots.autogespot.com/viewimages.php...815072008173202 (zelf gespot)

Stond laatst in een van mijn vaders studio's, fotoshoot :)

uitgebreid fotos van gemaakt door de hele zaak :)

Mooi hoor, wit, zwarte velgen, en parkeren! :o

lol

Wij hebben een Peugot 307. rijtest_peugeot_307_achter.jpg Maar volgend jaar gaan wij of een Audi A3 Sportbag kopen. 44640093_4-audi-a3-2-0-tdi-dpf-sportbag-s-line-xenon.jpg

Of een Nissan nissan_x-trail_01.jpg

Groeten,

OP NAAR DE NIKESTORE!!! :schater:

Zoiets heet een Sportback... ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.