Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 550.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1914128

Ik meen is gelezen te hebben dat dit zelfs helemaal niet meer mag, tenzij het motorvermogen niet meer toeneemt dan een x-aantal procent.

Hmm, nu je het zegt schiet me iets te binnen, ik meen wel iets gelezen te hebben dat de toename maar 40% mocht zijn, weet nu niet zeker of dit ook onder de 'voor 97' regel van toepassing is.

Ik denk dat je pas alles zonder probleem mag veranderen op een auto die als Old-timer gekeurd is. (25jaar oud dus)

In België kan je dan inderdaad eigenlijk alles doen zolang je hem ingeschreven laat (dan moet hij niet naar de keuring). In Nederland ligt dat denk ik anders.

Geplaatst:
comment_1914134

ik kan het wel begrijpen, Lijkenwagens zijn immers vaak zwarte Merc's

...

meestal zijn het lincolns

Ook inderdaad veel Amerikaanse bakken, maar ik zie hier altijd in de buurt veel Mercs rijden.

Geplaatst:
comment_1914137

Zo zeg, gaan we nou roddelen over mijn auto?? :puh:

Ik heb inderdaad een 2.0 16V met 150pk, en die is niet gechipt

Wat wel veranderd is, is het volgende: (Alleen motorisch)

• Inlaat
  • Spruitstuk vervangen en geslepen
  • Katalysator weggehaald
  • Race middendemper
  • Sport EInddemper

Hele uitlaat is volledig RVS 0_0

Meteen even wat cijfers dan

0 / 100 km/u -> 7,9 Sec

Top -> 225 km/u

Verbruik -> 1 op 11 gemiddeld, 1 op 8 bij sportief gebruik, 1 op 5 bij 200+ km/u :puh:

Bij een goede Chip op maat is 160 pk haalbaar, anders moet ik met een turbo of throttle bodies gaan werken, en dat is me net wat te duur

Buiten dat is het met een turbo ook niet meer te houden @ 300 á 350 PK :D

Onderstaand filmpje is dus niet van mij

Geplaatst:
comment_1914162

In het rood rijden heeft dus echt geen nut (tenzij die toerenteller niet klopt :puh:)

Je zit zin een dood punt en je motor heeft er meer slijtage van.

Eigenlijk betekend het rode iets anders, motoren geven een piek gebied en sterven qua vermogen na een bepaald toerental, en daar begint meestal het rood.

Slijtage valt ook mee, maar het is op een fabrieksmotor onnodig om hem zover te trekken.

En denk niet dat die motor fabrieks is, althans, ik zou zelf niet graag 1.45bar op een originele motor zetten :puh:

En bij een turbo is je motorverloop ook anders dus kan zijn dat het punt dat er vermogensverlies optreed pas later is, dus bv. bij 7000rpm ipv. 6500rpm ;)

Omdat vermogensverlies kan optreden door niet goed te kunnen ademen, en laat een turbo dat nou net doen :D

Geplaatst:
comment_1914167

In het rood rijden heeft dus echt geen nut (tenzij die toerenteller niet klopt :puh:)

Je zit zin een dood punt en je motor heeft er meer slijtage van.

Eigenlijk betekend het rode iets anders, motoren geven een piek gebied en sterven qua vermogen na een bepaald toerental, en daar begint meestal het rood.

Slijtage valt ook mee, maar het is op een fabrieksmotor onnodig om hem zover te trekken.

En denk niet dat die motor fabrieks is, althans, ik zou zelf niet graag 1.45bar op een originele motor zetten :puh:

En bij een turbo is je motorverloop ook anders dus kan zijn dat het punt dat er vermogensverlies optreed pas later is, dus bv. bij 7000rpm ipv. 6500rpm ;)

Omdat vermogensverlies kan optreden door niet goed te kunnen ademen, en laat een turbo dat nou net doen :D

Bij overtoeren (rood op standaardmotoren) stopt je inspuiting toch gewoon? Zodat je geen motorschade kan oplopen.

Geplaatst:
comment_1914170

Bij overtoeren (rood op standaardmotoren) stopt je inspuiting toch gewoon? Zodat je geen motorschade kan oplopen.

Grappig, juist omdat je inspuiting stopt maak je juist motorschade :puh:

Je motor loopt op dat moment namelijk erg arm, en iets wat je dus echt niet wilt, is een arm lopende motor.

Toerenbegrenzing dmv. je ontsteking weg te halen is beter, maar is niet milieu en katalysator-vriendelijk omdat benzine in je uitlaat komt en dus daar ontsteekt.

Geplaatst:
comment_1914173

Je motor loopt op dat moment namelijk erg arm, en iets wat je dus echt niet wilt, is een arm lopende motor.

Toerenbegrenzing dmv. je ontsteking weg te halen is beter, maar is niet milieu en katalysator-vriendelijk omdat benzine in je uitlaat komt en dus daar ontsteekt.

Ik bedoel dat je inspuiting begrensd word zodat je niet meer kan blijven inspuiten :puh:. En dat ie wel moet afnemen in toeren.

Had het even verkeerd verwoord.

Geplaatst:
comment_1914193

Ik bedoel dat je inspuiting begrensd word zodat je niet meer kan blijven inspuiten :puh:. En dat ie wel moet afnemen in toeren.

Had het even verkeerd verwoord.

Maar uiteindelijk loopt je motor nog veel te arm :puh:

Geplaatst:
comment_1914211

Jarno is rijk en wilt dat graag laten zien, niets mee mis toch? :7

dit heet toch welke auto hebben jullie?wel ik laat gwn de auto's zien die we hebben

Nou, in mijn ogen geld 'Pics or didn't happen'. En ten tweede, als iemand zegt dat hij die bak op een lijkenwagen vindt lijken, moet je het niet gelijk zien als jaloezie..

@G60, omdat motor van E30 M3 3 jaar geleden te arm liep, liep ie in elkaar. Je zag een drijfstang letterlijk gewoon uitsteken. Motor kon je zo weg gooien, toen kwam er een 2.8l m50 van een E36 in, gelijk het karakter van M3 weg.. :N

Geplaatst:
comment_1914213

@G60, omdat motor van E30 M3 3 jaar geleden te arm liep, liep ie in elkaar. Je zag een drijfstang letterlijk gewoon uitsteken. Motor kon je zo weg gooien, toen kwam er een 2.8l m50 van een E36 in, gelijk het karakter van M3 weg.. :N

Zonde, erg zonde, S14's worden steeds zeldzamer omdat mensen ze in de soep laten lopen of ze swappen voor 6 cilinders :-(

Geplaatst:
comment_1914222

Zonde, erg zonde, S14's worden steeds zeldzamer omdat mensen ze in de soep laten lopen of ze swappen voor 6 cilinders :-(

Of zelfs 10 cilinders.

m3-76.jpg

Me pa had de kans om een S14 blok te kopen 4 jaar geleden met 120.000 km voor 2200 maar had 't afgeslagen. Nu koop je ze voor niet minder dan 5 of 6 voor een blok met 200.000 km. :N

Bewerkt: door Tha-Ran

Geplaatst:
comment_1914365

Ik meen is gelezen te hebben dat dit zelfs helemaal niet meer mag, tenzij het motorvermogen niet meer toeneemt dan een x-aantal procent.

Hmm, nu je het zegt schiet me iets te binnen, ik meen wel iets gelezen te hebben dat de toename maar 40% mocht zijn, weet nu niet zeker of dit ook onder de 'voor 97' regel van toepassing is.

Myth, miss helpt dit je: Klik

Gaat om een Opel( :duh: ) 1.2 die naar 2.0 16V gaat, van +/-50pk naar 150pk dus, en ze moesten een volle test doen wat bij hun toen afgerond 700euro kostte.

Tevens staat er een paar berichten eronder de consequenties die het kan dragen als je auto niet meer type goedgekeurd is ;)

Da's wel bah...

700 euro voor zo`n verrekte keuring. Moet me dan maar is gaan verdiepen wat voor blok 't grootste is dat ik er dan in kan lepelen, zonder die 40% te overschrijden, denk dat je dan al snel aan een 1.8 of nog lager zit, 1.6 8 klepper of zo. Dan kan ik het net zo goed niet doen. En anders wordt 't gewoon onverzekerd rijden denk, rij heel rustig, en ben niet van plan dat te veranderen. Zeker niet op een manieer dat de technische recherche er aan te pas moet komen.

btw, ander idee: Hele Cupra kopen, chassisnummer eruit knippen en in mijn chassis gooien, alles overzetten(alles op het blik na), en kenteken van die Cupra op zetten. Zou dat niet een mogelijkheid zijn?

Geplaatst:
comment_1914366

Myth, miss helpt dit je: Klik

Gaat om een Opel( :duh: ) 1.2 die naar 2.0 16V gaat, van +/-50pk naar 150pk dus, en ze moesten een volle test doen wat bij hun toen afgerond 700euro kostte.

Tevens staat er een paar berichten eronder de consequenties die het kan dragen als je auto niet meer type goedgekeurd is ;)

Da's wel bah...

700 euro voor zo`n verrekte keuring. Moet me dan maar is gaan verdiepen wat voor blok 't grootste is dat ik er dan in kan lepelen, zonder die 40% te overschrijden, denk dat je dan al snel aan een 1.8 of nog lager zit, 1.6 8 klepper of zo. Dan kan ik het net zo goed niet doen. En anders wordt 't gewoon onverzekerd rijden denk, rij heel rustig, en ben niet van plan dat te veranderen. Zeker niet op een manieer dat de technische recherche er aan te pas moet komen.

btw, ander idee: Hele Cupra kopen, chassisnummer eruit knippen en in mijn chassis gooien, alles overzetten(alles op het blik na), en kenteken van die Cupra op zetten. Zou dat niet een mogelijkheid zijn?

Ja, maar laat dat nou net illegaal zijn, dat heet omkatten en wordt vaak voor gejatte auto's gedaan.

Ze jatten een mooie auto met alles erop en eraan, dan kopen ze een sloper met dezelfde kleur en zetten de code over.

Dat is wat er bv. gebeurd voordat ze naar het Oostblok gaan.

Mensen die een racer maken of hun motorruimte cleanen, die laten dan het chassisnummer door de RDW verplaatsen omdat als ze zien dat ermee geknutseld is, dat je gelijk een grote verklaring kunt gaan afleggen hoe en wat.

Onverzekerd rijden blijft een risico, een 1.8 8v heeft 75pk, dat is ongeveer het maximale wat je mag hebben.

Je hebt 60pk, 40% daarvan is pakweg 85pk, dus dat valt er nog onder.

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1914367

Lijkt me niet, want dan is het geen type goedgekeurde Ibiza meer en ook geen type goedgekeurde Cupra. En gewoon zomaar uit de Cupra het chassisnummer knippen en in je Ibiza plakken is volgens mij nog strafbaar ook.

Maar voor de beste antwoorden kun je je toch beter tot de RDW wenden denk ik. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.