Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 551.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1919006

WTF?

Hier kost de APK maar 40 euro...? Alhoewel ik binnenkort wel nieuwe bandjes + olie + filters ga krijgen. Zal me ook wel een leuk bedrag worden :cry:

Misschien zit er een of meerdere reparaties erbij?

Geplaatst:
comment_1919023

Nu hebben GolfG60, Tha-Ran en ik allemaal een vette auto sig :D Met dank aan Kloep! :D

Leuke sig idd!! 8)

En we hebben het hier ooit eens gehad over dekseltjes van Golf II/Polo/... Jij dacht toen dat die boutkapjes aan de rest vastzaten en ik zei van niet. Nu heb ik ontdekt dat beide soorten bestaan, ik heb er enkel met de boutkapjes los, maar ze bestaan dus blijkbaar ook met die kapjes eraan vast...

Deze bedoel ik dus: (hier zijn ze dus niet vast)

4c9899afe950132976b7e09.jpg

Geplaatst:
comment_1919131

WTF?

Hier kost de APK maar 40 euro...? Alhoewel ik binnenkort wel nieuwe bandjes + olie + filters ga krijgen. Zal me ook wel een leuk bedrag worden :cry:

Misschien zit er een of meerdere reparaties erbij?

Kan niet anders, APK is nooit duurder dan 50 euro voor de APK zelf ;)

Zullen wel andere dingen aan gedaan zijn

Ik was voor de laatste APK 240 euro kwijt, voor APK zelf, nieuwe draagarm, onderhoud, en RVS remleidingen rondom 8)

Zag overigens net de reclame van de nieuwe Opel Astra GTC, ik weet dat jullie er geen fan van zijn, maar zet die bak maar voor de deur, looking goooooodd!!! 8):Y

Morgen nog even met de auto bezig

Oveirgens nog een fotootje van Johnny tuning 2.0... kwam er gister achter dat de verlichting onder het dashboard het nog steeds doet, eens in het verleden eronder gedaan voor de lol, maar nooit aangehad verder :puh:

Gister zette ik een verkeerde knop om en voila!

IMAG0159.jpg

:schater: :schater:

Geplaatst:
comment_1919170

Zo, de 6 en de Partner hebben weer een APK tot Februari 2013. Kostenbedrag van de 6: 635 euro.

Nu alleen nog 2 nieuwe banden voor en dan is de 6 weer zomerklaar. icon_mrgreen.gif

WTF?

Hier kost de APK maar 40 euro...? Alhoewel ik binnenkort wel nieuwe bandjes + olie + filters ga krijgen. Zal me ook wel een leuk bedrag worden traantjes.gif

Oh, had de rekening van de Partner te pakken. icon_cab.gif

Nee het was in principe een grote beurt met een APK inbegrepen.

Wat er vervangen is

- Oliefilter

- Carterstopring

- Olie 5w40 Elf Excellium NF full synth'

- ruitensproeiervulling

- luchtfilter

- interieurfilter

- remblokken

- bougie's

En heel wat arbeidsloon.. duh.gif

Totaal: 478.46,-

Nou iig, nu tijdelijk 3 auto's op de oprit:

- Mazda 6

- Peugeot Partner

- Citroen C1

Geplaatst:
comment_1919201

Nu hebben GolfG60, Tha-Ran en ik allemaal een vette auto sig :D Met dank aan Kloep! :D

Leuke sig idd!! 8)

En we hebben het hier ooit eens gehad over dekseltjes van Golf II/Polo/... Jij dacht toen dat die boutkapjes aan de rest vastzaten en ik zei van niet. Nu heb ik ontdekt dat beide soorten bestaan, ik heb er enkel met de boutkapjes los, maar ze bestaan dus blijkbaar ook met die kapjes eraan vast...

Deze bedoel ik dus: (hier zijn ze dus niet vast)

Danku :) En...

Maakt sense! :D Wil ze eigenlijk nog steeds een keer kopen, maar aangezien ik al zo veel geld uitgeef aan m`n auto deze maand en zo..

Kreeg gisteren een pm op `n Seatforum over een compleet half-leren Tiger Stripe interieur voor 200 britse ponden... Heel verleidelijk... Toch maar niet gedaan omdat ik al zo veel geld aan 't uitgeven ben :(

Voor als je wil weten hoe dat er uit ziet:

37762_1434413712696_1603556382_1057660_4372518_n.jpg

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1919244

Tis het meest gewilde interieur voor Ibiza's... En het meest zeldzame. Half leer :-( ... In het echt ziet het er trouwens wel een stuk mooier uit dan op de foto. Vind het echt jammer dat ie hier niet een half jaar later mee kwam, dan had ik nu een dik interieur gehad... Vooral aangezien mijn stoelen helemaal verrot zijn...

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1919248

Tis het meest gewilde interieur voor Ibiza's... En het meest zeldzame. Half leer :-( ... In het echt ziet het er trouwens wel een stuk mooier uit dan op de foto. Vind het echt jammer dat ie hier niet een half jaar later mee kwam, dan had ik nu een dik interieur gehad... Vooral aangezien mijn stoelen helemaal verrot zijn...

Ziet er inderdaad leuk uit dat interieur, vind het wel wat hebben, en zal zeker goed zitten

In mijn vorige auto, een VW Polo, had ik destijds een interieur gezet van de Polo G40... waren ook prima stoelen ^_^

En in de 206 heb ik natuurlijk al de standaard GTI stoelen, half leder/alcantara

Daarvoor bestaat nog het RC interieur, maar dat is onmogelijk duur :ch:

Geplaatst:
comment_1919357

Het leer is ook wel nice maar dat patroontje...

Vind ik echt iets voor in een meiden auto... :$

Komt waarschijnlijk omdat het op de foto roze overkomt, heb 't zelf maar één keer in het echt gezien en op die auto was het echt fel rood, nog feller dan de lak zelf :puh:

Geplaatst:
comment_1919492

Mythbuster: Echt zo'n playboy interieur haha, past wel in je Ibiza denk ik qua kleurencombo. :)

Ontopic:

Nou ik ben maar eens opzoek gegaan naar auto nummer 3 hier.. Pa krijgt binnekort een scootmobiel en daar moet die een busje met een dubbele cabine hebben, prijs tot ongeveer 4000-5000 euro, bpm gaat eraf door grijs kenteken ( daarom ook dubbele cabine ). Het is wel een moeilijke/zware zoektocht, ben al voorbij de Opel Vivaro ( boven budget/ vaak hoge km-standen ). We hebben al offertes voor de Partner om die te bouwen maar we houden alle opties open totdat de prijsoffertes er zijn.

En de C1 is trouwens ook gekeurd, heeft nieuwe achterbandjes gekregen want die waren op..

Overigens vandaag ook iets raars meegemaakt in de Partner, je moest hem handmatig afsluiten omdat die het niet automatisch deed ( afstandsbediening reageerde niet ), toen we terugkwamen van het boodschappen doen deed die het opeens wel, radio bleef aanstaan toen we de auto afsloten ( terwijl die normaal meteen uit gaat als je de contactsleutel eruit haalt ).. Hopelijk blijft het hierbij anders is het weer een rondje dealer voor een storing..

Geplaatst:
comment_1919527
Overigens vandaag ook iets raars meegemaakt in de Partner, je moest hem handmatig afsluiten omdat die het niet automatisch deed ( afstandsbediening reageerde niet ), toen we terugkwamen van het boodschappen doen deed die het opeens wel, radio bleef aanstaan toen we de auto afsloten ( terwijl die normaal meteen uit gaat als je de contactsleutel eruit haalt ).. Hopelijk blijft het hierbij anders is het weer een rondje dealer voor een storing..

Trek even de accuklem los van de accu, even 10 minuten wachten en er weer opdoen, dan is de 'boordcomputer' (in zoverre die hij heeft) weer gereset...

Blijven franse auto's he.. ;)

Geplaatst:
comment_1919533

Nou dan gaan we maar over op een ander onderwerp.

Ik ben nu 17, ben druk bezig met rijlessen enzovoort dus het eerste autotje komt binnekort in zicht ( ook al mag ik vaak de 6 meenemen ). Iemand die weet in welke richtingen ik moet gaan kijken?

- Sportief uiterlijk en genoeg vermogen

- Zuinig

- 4 deurs

- Benzine ( ook al rij ik nu met een diesel leswagen, ik verwacht niet zo veel te rijden )

- 5 bak

- NAPcheck

Dacht aan een Golf4, Ibiza 2002 model, Mazda 2/3.. Budget ongeveer 8000-9000 euro.

Golf IV 1.8T, Ziet er leuk uit, is vrij vlot, veel onderdelen te vinden voor leuke prijzen en als je toch niet voor originele wil gaan overschot aan aftermarket met OEM kwaliteit. :) Leuke GTItjes heb je al voor 5000/6000 houd je dus nog geld over om hem naar jou smaak te maken. :)

Geplaatst:
comment_1919598

Oef, daar gaat nog wel wat werk inzitten :puh:

Ik heb vandaag maar weer een keer de velgen schoongemaakt, en nieuwe striping tape in de grill gedaan, de andere liet los

De lak op de velgen blijft het tot nu toe goed houden, ondanks dat het met een spuitbus is gespoten

406174_153050638142890_100003138636023_211795_754786117_n.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.