Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden



vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

  • Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 550.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

  • Joriz
    Joriz

    Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

  • Sentasi
    Sentasi

    Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

  • .Sharingan
    .Sharingan

    nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1952296

Bij onze Santa Fe ligt ie er ook onder :puh:

Best wel link ja onder een auto hangen voor een reserveband te pakke.

Onzin, in de kofferbak zit een hendel die je rond moet draaien, hierdoor zakt het reserve wiel er langzaam onder uit

Daar hangt hij zo laag dat je hem vanaf de achterkant onder de bumper vandaan kan halen

Niet in de kofferbak maar, onder de auto zit met een moer vast die moet je losdraaien dan pas komt het reservewiel naar beneden.

Ik heb dit soort systemen vaak zat gezien, maar zover ik weet en kan herinneren zit het binnen in je kofferruimte, lijkt mij ook het meest logische.

Als je dat ding losschroeft en de schroef zit onder, heb je dikke kans dat je of een wiel voor je harses krijgt, of op je arm, niet echt veilig.

Naast dat er vuil tegenaan spat en dus de draad vol troep zet en dus niet los krijgt, erg handig als je met een platte staat.

Het kan natuurlijk wel, maar het lijkt mij onlogisch en niet over nagedacht.

Sentasi, I demand pictures, W201 zijn erg mooie bakken, me vader heeft er vroeger ook gehad, alleen dan de 1.8liters.

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1952305

Nja niet in de kofferbak anders hebben wij het nog niet ondekt, maar ik had het fout gezegd er zit een soort handvat waar je aan moet draaien ofzo iets.. Dat zei tenminste het autobedrijf waar we deze auto hebben gekocht.

Geplaatst:
comment_1952309

Nja niet in de kofferbak anders hebben wij het nog niet ondekt, maar ik had het fout gezegd er zit een soort handvat waar je aan moet draaien ofzo iets.. Dat zei tenminste het autobedrijf waar we deze auto hebben gekocht.

Lezen jullie nooit het instructieboekje door van de auto? bloos.gif

Geplaatst:
comment_1952313

Haha zoveel stelt het niet voor nog hoor.. :puh:

img0472so.jpg

img0473um.jpg

img0478ab.jpg

img0479gb.jpg

img0480d.jpg

img0481py.jpg

img0482ok.jpg

img0483fl.jpg

img0484mw.jpg

img0487op.jpg

img0488hf.jpg

img0495t.jpg

img0496zt.jpg

img0502yf.jpg

img0505ug.jpg

Genoeg foto's? (A)

Ik was de gordelindicator helemaal vergeten :$

Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag, ziet eruit als een leuke 190E, echt nice.

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1952321

Je wagen mag wel eens gewassen worden. clown.gifbloos.gif

Ik wil 'm eerst maar is even flink schoonmaken (ziet er van binnen en buiten uit alsof ie 20 jaar in een hooischuur heeft gestaan..) en dan is zien dat 'ie van binnen ook weer knap wordt.

@GolfG60: 1000 Euro. En ik denk dat ik daarmee geen slechte koop gedaan heb.

- Geen roest te vinden, op dat ene plekje na. (Bodem, dorpels, wielkasten etc. Ook op het oude keuringsrapport geen opmerking over roest, zelfs nergens een opmerking over).

- Motor loopt mooi en regelmatig, geen tikken of andere geluiden, geen lekkage aan de onderkant kunnen vinden, keurig 2 - 2,5 bar oliedruk bij stationair en 3 bar bij rijden.

- Temperatuur was tijdens het rijden en tijdje stilstaan steeds mooi rond de 80 graden.

- Bak schakelt mooi rustig en vloeiend, kickdown werkt vlekkeloos.

- Schokdempers lijken me ook in orde, auto veert niet op en neer bij flink naar beneden drukken

- Remmen twijfel ik nog over, zit wat roest rondom de schijven, en ik denk dat ik het pedaal iets te ver moet indrukken voor serieuze remkracht. Hij remt verder niet extreem slecht overigens.

- Interieur is matig, wat beschadigingen, en een missende kap onder het stuur. Voor dat soort zaken maar eens in Emmeloord kijken denk ik. Verder is het vooral erg vies.

- Motor is niet de originele, de vorige eigenaar heeft de originele 2.0 vervangen voor deze 2.0, en deze zou minder km gelopen hebben.

- Bougiekabels lijken nog vrij nieuw te zijn.

- Reservewiel is zacht -> oppompen en kijken of hij hard blijft.

- Verlichting even nazien. 1 remlicht is defect en het dimlicht leek me niet heel erg fel, maar het was ook aardig zonnig vandaag(in het donker nogmaals gekeken en het is lang geleden dat ik zulk mooi licht zag). Linker knipperlicht indicator werkt niet.

- Middensteuntje zit op een beunhaas manier vast en rammelt aan alle kanten. Eruit of zien dat die degelijk vastkomt.

- Ruitenwisser werkt vlekkeloos en zonder piepen of wat dan ook.

- Viel me op de snelweg op dat ' ie iets naar rechts trekt, met wat geluk slechts een kwestie van uitlijnen? Verder op geen enkele snelheid trillingen in het stuur.

- Banden heb ik niet zoveel verstand van, maar lijken mij in orde.

- Meer weet ik niet geloof ik. :clown:

@Gekkiej: Verbruik weet ik nog niet, maar eens een keer even aftanken en zien wat er uit komt. Reed met de Xsara rond de 1:10. En anders maar switchen van de Sport naar de Economy mode.. :clown:

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:
comment_1952376

Nja niet in de kofferbak anders hebben wij het nog niet ondekt, maar ik had het fout gezegd er zit een soort handvat waar je aan moet draaien ofzo iets.. Dat zei tenminste het autobedrijf waar we deze auto hebben gekocht.

Lezen jullie nooit het instructieboekje door van de auto? bloos.gif

Zaten geen boekjes bij :$

Geplaatst:
comment_1952446

Je wagen mag wel eens gewassen worden. clown.gifbloos.gif

Ik wil 'm eerst maar is even flink schoonmaken (ziet er van binnen en buiten uit alsof ie 20 jaar in een hooischuur heeft gestaan..) en dan is zien dat 'ie van binnen ook weer knap wordt.

@GolfG60: 1000 Euro. En ik denk dat ik daarmee geen slechte koop gedaan heb.

- Geen roest te vinden, op dat ene plekje na. (Bodem, dorpels, wielkasten etc. Ook op het oude keuringsrapport geen opmerking over roest, zelfs nergens een opmerking over).

- Motor loopt mooi en regelmatig, geen tikken of andere geluiden, geen lekkage aan de onderkant kunnen vinden, keurig 2 - 2,5 bar oliedruk bij stationair en 3 bar bij rijden.

- Temperatuur was tijdens het rijden en tijdje stilstaan steeds mooi rond de 80 graden.

- Bak schakelt mooi rustig en vloeiend, kickdown werkt vlekkeloos.

- Schokdempers lijken me ook in orde, auto veert niet op en neer bij flink naar beneden drukken

- Remmen twijfel ik nog over, zit wat roest rondom de schijven, en ik denk dat ik het pedaal iets te ver moet indrukken voor serieuze remkracht. Hij remt verder niet extreem slecht overigens.

- Interieur is matig, wat beschadigingen, en een missende kap onder het stuur. Voor dat soort zaken maar eens in Emmeloord kijken denk ik. Verder is het vooral erg vies.

- Motor is niet de originele, de vorige eigenaar heeft de originele 2.0 vervangen voor deze 2.0, en deze zou minder km gelopen hebben.

- Bougiekabels lijken nog vrij nieuw te zijn.

- Reservewiel is zacht -> oppompen en kijken of hij hard blijft.

- Verlichting even nazien. 1 remlicht is defect en het dimlicht leek me niet heel erg fel, maar het was ook aardig zonnig vandaag(in het donker nogmaals gekeken en het is lang geleden dat ik zulk mooi licht zag). Linker knipperlicht indicator werkt niet.

- Middensteuntje zit op een beunhaas manier vast en rammelt aan alle kanten. Eruit of zien dat die degelijk vastkomt.

- Ruitenwisser werkt vlekkeloos en zonder piepen of wat dan ook.

- Viel me op de snelweg op dat ' ie iets naar rechts trekt, met wat geluk slechts een kwestie van uitlijnen? Verder op geen enkele snelheid trillingen in het stuur.

- Banden heb ik niet zoveel verstand van, maar lijken mij in orde.

- Meer weet ik niet geloof ik. :clown:

@Gekkiej: Verbruik weet ik nog niet, maar eens een keer even aftanken en zien wat er uit komt. Reed met de Xsara rond de 1:10. En anders maar switchen van de Sport naar de Economy mode.. :clown:

Voor dat geld lijkt mij het ook geen slechte koop, dat zeker niet.

Wel zonde van het interieur, maargoed, een goede poetsbeurt scheelt al veel ;)

Remmen is vaker bij lang stilstaan, soms is een paar keer remmen al genoeg om de schijven weer schoon te krijgen.

Als je veiligheid voorop wilt is een setje nieuwe remmen ook handig, lijkt mij ook wel fijn met de gedachte dat er nieuwe remmen opzitten.

Dat je ver in moet drukken kan zijn dat je remolie oud is, en er dus lucht in zit, even langs de garage en de remolie laten vernieuwen en ontluchten uiteraard.

Tevens kan hieruit ook komen dat je auto iets naar rechts trekt, omdat je remblokken kunnen blijven steken en dus rechts erop blijven staan en dus die kant optrekt, of idd, uitlijnen.

Opzicht zeggen kilometerstanden niks, onderhoud is de sleutel, en daarnaast, je motor mag dan wel minder gelopen hebben, andere onderdelen zoals lagers, rubbers etc. blijven dezelfde kilometerstand hebben ;)

Banden moet je op letten, type goedkeur, leeftijd, droogtescheurtjes, profieldiepte(apk afkeur is 1,6mm, geadviseerd is 2,5mm) en knobbels en stukken uit de band.

Voor comfort kun je kijken op zaagtanden, ga met je hand langs je band en voel of je verschil in het profiel voelt.

Zoals je bij een cirkelzaag zou voelen, heb je dit, heb je een verkeerde uitlijning en kan het naar rechts trekken verklaren, zelfde als schuin afgesleten band(en).

Ohja, kijk ook of je banden de goede richting uitdraaien, kan ook voor geluid etc. zorgen.

Reservewiel is niet zo heel spannend, netzoals je middensteuntje, eerst de belangrijke dingen zoals remmen, banden, onderstel/uitlijning en verlichting, rest is bijkomend.

Vast een groot verschil he, van een Xsara naar een 190E :puh:

Geplaatst:
comment_1952452

De schijven zelf zit geen roest op, dat zit op de buitenrand zeg maar. Ik heb geen idee wanneer zoiets afkeur is. Remmen doet 'ie wel goed naar mijn idee, maar pas vanaf de 2e helft als je het rempedaal intrapt zeg maar.

Ik weet dat de Mercedes van m'n oma (280CE, 1977) dit ook heeft en dat is nooit ergens een probleem geweest geloof ik.

Remolie is mooi op peil, maar wat verse erin zal nooit geen kwaad kunnen natuurlijk. Banden zien er optisch wel goed uit, kan er geen rare dingen aan ontdekken.

Even foto's van de schijven rechts achter en rechts voor.

img0490r.jpg

img0493fg.jpg

En ja, een hele verandering, je merkt in het dorp goed dat 'ie een stuk groter is als de Xsara. :D Leuk om te zien dat mensen je toch vaak even nakijken.. :7

En het rijdt gewoon fantastisch. :tu:

Geplaatst:
comment_1952454

De schijven zelf zit geen roest op, dat zit op de buitenrand zeg maar. Ik heb geen idee wanneer zoiets afkeur is. Remmen doet 'ie wel goed naar mijn idee, maar pas vanaf de 2e helft als je het rempedaal intrapt zeg maar.

Ik weet dat de Mercedes van m'n oma (280CE, 1977) dit ook heeft en dat is nooit ergens een probleem geweest geloof ik.

Remolie is mooi op peil, maar wat verse erin zal nooit geen kwaad kunnen natuurlijk. Banden zien er optisch wel goed uit, kan er geen rare dingen aan ontdekken.

Even foto's van de schijven rechts achter en rechts voor.

*Foto's*

En ja, een hele verandering, je merkt in het dorp goed dat 'ie een stuk groter is als de Xsara. :D Leuk om te zien dat mensen je toch vaak even nakijken.. :7

En het rijdt gewoon fantastisch. :tu:

Dan zal dat idd wel goed zijn, anders zou het ook op zijn gevallen bij de remmentest.

Schijven zijn niks mis mee zover ik zie, roestrand is best normaal.

Afkeur is naar mijn weten pas als de schijven op een bepaalde dikte zit, en er visueel zichtbaar is dat er gebreken aan zijn zoals een glazuurlaag en diepe krassen of scheuren.

Ik hoop dat je veel plezier aan je MB zal hebben :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.