Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 550.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1957303

Dus die Audi TT die ik postte, waarin de wielen zowat in de wielkassen zitten vind jij dan zoveel beter? :puh:

Iemand met wat verstand van auto's ziet dat die Audi op luchtvering rijdt.

Eerste hint, wielen in de wielkasten, zo kan je niet sturen want dan lopen je wielen aan.

Tweede hint, achter staat ie veel hoger dan voor, dat kan niet goed rijden.

Laat me raden, tupperware bumpers?

Dure of niet dure bumpers, als je auto te laag hangt moet je wel zo over verkeersdrempels rijden.

Dude, het gaat mij niet of het dure bumpers zijn :7

Golfjes 1-2-3-4(Behalve R32 en Jubi)-5(Behalve GTI en R32) hebben altijd bij de voorkant als laagste punt een kunststof onderlip, die kunnen veel verdragen.

Bij dat soort auto's is meestal je dorpels, uitlaat en je bodem je laagste punt, dat zal schrapen.

Als je bang bent dat je bumper beschadigt heb je vaak tupperware bumpers, omdat die bij iedere scheet breken en niks kunnen hebben.

Weer wat haat/fap materiaal :D

Geplaatst:
comment_1957306

Zie niet in waarom die auto perse op luchtveren staat..:?

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4758196-Audi-TT-Quattro-Air-Suspension-Build/page4

^Hier heb ik de foto vandaan trouwens.

Heb je je linkje eens goed bekeken?

/showthread.php?4758196-Audi-TT-Quattro-Air-Suspension-Build/page4

En heb je het topic eens gelezen? Hij praat heel uitgebreid over luchtvering ;)

Geplaatst:
comment_1957318

Zie niet in waarom die auto perse op luchtveren staat..:?

http://forums.vwvort...ion-Build/page4

^Hier heb ik de foto vandaan trouwens.

Heb je je linkje eens goed bekeken?

/showthread.php?4758196-Audi-TT-Quattro-Air-Suspension-Build/page4

En heb je het topic eens gelezen? Hij praat heel uitgebreid over luchtvering ;)

Oké, deze mag je in het fail topic plaatsen. :7

Geplaatst:
comment_1957697

Ik ben inderdaad ook meer bang dat ik me dorpel of iets op de bodem beschadig als een onderlip van 60 euro. Heb 2 van die rubberen doppen aan de onderkant eruit gereden, lekker alles eruit gesloopt en plaatjes erin gelast. Voila probleem opgelost.

Vorige week serieus gekeken bij een nieuwe wagen gekeken, maar als er sowieso al 1000 euro bij moet aan rubbers etc. en er niks van de prijs af kan houd het voor mij op. Dus lekker rustig verder kijken voor wat anders.

Geplaatst:
comment_1957819

Vandaag naar het TT circuit in Assen geweest voor de Gamma Racing Day. (We hebben heen en terug 460 km gereden.) Was echt f*cking vet. Tim Coronel was er, er waren Super Car races, F3 Races, Motor Races, Zijspan Races, Kart Races, en ga zo maar door. Ook was er een 2011 Redbull Nascar wagen met 850 PK. Jezus dat ding was vet zeg... :7 En er waren natuurlijk ook veel andere auto's van onder andere, Wiesmann, Lamobrgini, Ferarri, Porsche, Renault, Seat, Ginetta, Lotus, BMW, Audi, Ford, en ga zo maar door. Echt een aanrader. Het is gratis en het is iedere zomer. :)

Bewerkt: door Redfire18

Geplaatst:
comment_1958180

Waarom zou je überhaupt zo een Lupo GTI willen? Voor hetzelfde geld heb je een nieuwere, in mijn ogen mooiere, ruimere Polo. Die heeft dat wel minder PK, maar alsof je daar ook maar iets aan hebt.

vind die lupo's stiekem eigenlijk altijd mooier dan polo's, tja dat is mijn mening... rijd niet voor niets nu in een Seicento :puh: kleine bakkies trekken me aan :D

...

Poeij, wat een neuz :{

BMW_2002_%28M%29.jpg

nog zo'n mooi neuzje :D

maarja, alle bmw's hebben mooie neuzen :puh:

BMW-M3_CSL_2003_1600x1200_wallpaper_04.jpg

BMW-M3-GTR-E46-005.jpg

ik heb die liever eigenlijk dan die oude cars, ( nog liever jouw nieuwe auto , daar ben ik nog steeds van de rel van :cab: )

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1958406

Zonet even gaan horen voor verzekering voor men honda.

Als ik het op mijn eigen naam zou zetten ben ik rond de €540 kwijt (met rechtsbijstand bij).

Zet ik het op men pa zijn naam samen met een auto dan ben ik maar €204 kwijt.

Nu mijn keus is gemaakt xD.

Binnenkort maar eens verzekeren + plak aanvragen en daar gaan we dan! :D

Overigens nog eens wat picca's deze keer met windscherm.

IMGP1146.jpg

IMGP1147.jpg

IMGP1148.jpg

IMGP1149.jpg

IMGP1150.jpg

IMGP1151.jpg

Bewerkt: door moechy

Geplaatst:
comment_1958421

Ziet er netjes uit Moechy, niet mijn smaak maar zeker niet verkeerd.

Ik ga zelf eerst voor mijn motorrijbewijs en ga op korte termijn beginnen, ivm. de komende regels in Nederland ga ik eerst motor doen en daarna auto.

Als ik het af heb, heb ik al een motor geregeld, namelijk een Honda CBR600 van ongeveer 1995.

Dus kan niet wachten ^_^

Geplaatst:
comment_1958433

Ik ga zelf eerst voor mijn motorrijbewijs en ga op korte termijn beginnen, ivm. de komende regels in Nederland ga ik eerst motor doen en daarna auto.

Als ik het af heb, heb ik al een motor geregeld, namelijk een Honda CBR600 van ongeveer 1995.

Dus kan niet wachten ^_^

Lekker begrensd op 25Kw? :puh:

Bewerkt: door moechy

Geplaatst:
comment_1958445

Dus kan niet wachten ^_^

Lekker begrensd of 25Kw? :puh:

Begrensd ja, moet ook wel voor een beginner.

Nieuwe regeling wordt, eerst lessen-examen-geslaagd->Max 125cc -2 jaar later+examen-> Max 25kw -2-jaar later + examen> volledig rijbewijs.

Dus je moet dan dus minimaal 4 jaar wachten voor volledig rijbewijs en 3 examens in totaal afleggen.

Huidige regeling is lessen-examen-geslaagd->Max 25kw-twee jaar later->vol rijbewijs.

Dus maar 1 examen en 2 jaar wachten, daarna wordt je rijbewijs automatisch een volledig motorrijbewijs zonder enig gedoe.

Lekker begrensd of 25Kw? :puh:

Is dat niet hetzelfde?

Nee, er zijn ook motoren met fabrieksaf 25kw en motoren die teruggevoerd worden naar 25kw.

Bewerkt: door GolfG60

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.