Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 551k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1963200

Olie + oliefilter neemt ongeveer een kwartiertje tot 20minuutjes in beslag op jouw dingetje. Hoe lui kan je zijn :7.

Heeft Fiat geen vierkant carterplug? Of was het Peugeot/Citroen?

Nja, niet iedereen heeft een vierkant thuis liggen, ik iig niet :puh:

Peugeot/citroën en zelfs dan nog niet allemaal :puh:.

Geplaatst:
comment_1963207

Heuy, ik kom hier weer eens binnen wandelen... Anyway ik reed laatst een keer naar school en toen zag ik dit voorbij komen, een Nissan Primera 1.8 16V

0218512229001.jpg

Ik had deze auto eigenlijk nog nooit eerder gezien :$

Maar nu is mijn vraag.. Is dit een beetje een goede starter auto aangezien ik binnenkort waarschijnlijk ga lessen..

Ik heb eens rondgekeken en zo'n Primera is best lekker ruim.. 4-deurs... en nog best een aardig blok erin als je het mij vraagt.

Geplaatst:
comment_1963213

Peugeot/citroën en zelfs dan nog niet allemaal :puh:.

Dan laat mijn geheugen me toch niet helemaal in de steek :puh:

Heuy, ik kom hier weer eens binnen wandelen... Anyway ik reed laatst een keer naar school en toen zag ik dit voorbij komen, een Nissan Primera 1.8 16V

Ik had deze auto eigenlijk nog nooit eerder gezien :$

Maar nu is mijn vraag.. Is dit een beetje een goede starter auto aangezien ik binnenkort waarschijnlijk ga lessen..

Ik heb eens rondgekeken en zo'n Primera is best lekker ruim.. 4-deurs... en nog best een aardig blok erin als je het mij vraagt.

Pak gewoon een aftrap auto, als je daarmee een paaltje of iets raakt raakt dan is het geen probleem.

Daarnaast zie je vaak genoeg dat mensen hun eerste wagen schade of zelfs total los rijden, zonde als je een nette wagen in de prak rijdt omdat je nog niet (echt) kunt rijden.

Weet niet hoe het in België maar beginnen in Nederland met een risico of snellere auto is in de verzekering duur.

Beginnende bestuurder hier met een Golf/Corrado G60 betaald makkelijk 100 euro per maand voor de basis WA verzekering.

Terwijl iemand met een paar schade vrije jaren slechts rond de 30 euro betaald voor een basis WA verzekering.

Geplaatst:
comment_1963222

Ik heb wel eens eerder 10 KM zonder problemen gereden met de auto van mijn vader :) Dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik neem geen aftrap auto, gewoon iets wat er proper uitziet, goed rijdt. De kilometers die erop staan maken mij op dat moment nog niet echt uit. En die verzekering zou voor mij niet echt een probleem moeten zijn. Ik heb goed werk en daar ben ik blij mee :)

Wat dan wel weer zo jammer is, zijn de benzine prijzen.. Maar aangezien ik er lange afstanden mee wil gaan rijden (school/werk) zou ik hoogstwaarschijnlijk een diesel nemen. Maar als iemand een betere suggestie heeft, heb ik daar oor voor ;)

Geplaatst:
comment_1963255

ja inderdaad ( al levert dat geen geld voor hun op :puh: ) speaking about olie; die mensen zijn of oliedom of ze leren gewoon voor geen bakkes. En zelfs dan... iedere toets zou ik na 27 keer kunnen halen, zelfs zonder te leren ( dan leer je van de toetsen :D )

moet trouwens ook weer eens m'n olie vervangen, naja ik wacht er gewoon mee tot de grote beurt ( bit lazy :bier: )

Olie + oliefilter neemt ongeveer een kwartiertje tot 20minuutjes in beslag op jouw dingetje. Hoe lui kan je zijn :7.

bedenk maar zo, in 20 minuten kon het autootje al 20km verder zitten ( dat is het dan als ie dan niet gaat roken enzo, nee... dan vervang ik mn olie :D )

speaking of which, heb nu toch niet veel te doen ( loopt naar de schuur toe naar de motorolie )

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1963309

Ik heb wel eens eerder 10 KM zonder problemen gereden met de auto van mijn vader :) Dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik neem geen aftrap auto, gewoon iets wat er proper uitziet, goed rijdt. De kilometers die erop staan maken mij op dat moment nog niet echt uit. En die verzekering zou voor mij niet echt een probleem moeten zijn. Ik heb goed werk en daar ben ik blij mee :)

Wat dan wel weer zo jammer is, zijn de benzine prijzen.. Maar aangezien ik er lange afstanden mee wil gaan rijden (school/werk) zou ik hoogstwaarschijnlijk een diesel nemen. Maar als iemand een betere suggestie heeft, heb ik daar oor voor ;)

Doe je meer dan 25.000km op een jaar? Zoja diesel kopen. Zonee, benzine :puh:.

Maar als je 2dehands koopt, kijk dan maar uit naar een leuke diesel.

Overigens is de ford courier totaal niet door de keuring :7.

Geplaatst:
comment_1963313

Ik denk wel dat ik ongeveer rond de 25.000km per jaar zal doen. Aangezien ik af en toe vanuit Zeeland naar Zuid-Brabant rijd.. is ook al gauw 100 km per keer ;) En ik neem isowieso een 2de handsje. 1ste hands heb ik op het moment niet genoeg geld voor. Moet ik een betere baan voor hebben :7

Wat dan wel weer fijn is dat Nissan Primera's ook in diesel-uitvoering komen :)

Geplaatst:
comment_1963315

Wat scheelt eraan?

Geplaatst:
comment_1963325

Wat scheelt eraan?

Teveel om nog te reparen, word voor export en kijken voor een goedkoop dieseltje.

Geplaatst:
comment_1963359

Ja wat nou? :7

Niet iedereen zonder rijbewijs bestuurd zomaar even een auto hoor...

Dude, ik heb zonder hulp leren 'rijden', niet iemand die me vertelde wat ik moest doen en wat niet, waarom, omdat auto rijden niks moeilijks aan is.

Belangrijkste is dat je goed met situaties om kan gaan, in kan schatten, en weet waar je mee bezig bent en natuurlijk borden/regels kent.

Voordat je serieus kunt rijden ben je al 5 jaar verder, geen ongelukken maken of brokken betekend nog niet dat je kunt rijden, en al helemaal niet in 10km :schater:

Moechy, laat mij raden, teveel roestschade?

Geplaatst:
comment_1963361

Ja wat nou? :7

Niet iedereen zonder rijbewijs bestuurd zomaar even een auto hoor...

Dude, ik heb zonder hulp leren 'rijden', niet iemand die me vertelde wat ik moest doen en wat niet, waarom, omdat auto rijden niks moeilijks aan is.

Belangrijkste is dat je goed met situaties om kan gaan, in kan schatten, en weet waar je mee bezig bent en natuurlijk borden/regels kent.

Voordat je serieus kunt rijden ben je al 5 jaar verder, geen ongelukken maken of brokken betekend nog niet dat je kunt rijden, en al helemaal niet in 10km :schater:

Slechte zaak :N, mits je eerst op het circuit heb gereden als racer ( en ook daarbij kan ik hulp de eerste lessen aanraden ) , en daarna pas voor je rijbewijs ging. En zelfs dan met al die ervaring zal je merken dat je je rijstijl aan zal moeten passen aan de openbare weg. En inderdaad; door ervaring leer je beter te rijden. Geen ongelukken / brokken maken ( door eigen schuld ) per aantal kilometers ( op de openbare weg ) is wel een redelijke maatstaaf, immers als je niet kan rijden heb je per aantal gereden kilometers meer kans op ongelukken / brokken. Natuurlijk zijn deze brokken een resultaat van het slechte rijgedrag, maar om echt te meten of iemand goed kan rijden ( op dat moment ) , moet je hem of haar ( meerdere keren ) laten examineren door het CBR :puh:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.