Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 553.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1971128

Wordt een beetje een motortopic dit he puh2.gif

Afgelopen dinsdag nieuwe bougies en bougiekabels in de Scooby gedaan, en hij loopt nu weer helemaal prima !shiny.gif

We kunnen nu dus weer al 330 paarden voorin loslatenApplaus.gif

Ach die moeten er bij kunnen toch puh2.gif

Ik vind soms 1 dingetje over een motor wel leuk, maar er gaat wat mij betreft toch niets boven vier wielen een een regenbestendige kooiconstructie XD
Geplaatst:
comment_1971196

Afgelopen dinsdag nieuwe bougies en bougiekabels in de Scooby gedaan, en hij loopt nu weer helemaal prima !shiny.gif

Ik vind soms 1 dingetje over een motor wel leuk, maar er gaat wat mij betreft toch niets boven vier wielen een een regenbestendige kooiconstructie XD

Dat zijn de voordelen, je bent droog en warm, maar dat weegt nog steeds niet op tegen het grootste nadeel --> file :puh:

Geplaatst:
comment_1971234

Dat zijn de voordelen, je bent droog en warm, maar dat weegt nog steeds niet op tegen het grootste nadeel --> file :puh:

Maarja, aangereden worden op een motor is geen pretje, ken mensen die op een zijden draadje stonden toen ze werden aangereden.

Geplaatst:
comment_1971238

Ik zou wel graag motor willen rijden hoor, alleen willen mijn ouders, vrienden en vriendinnen en verdere mensen dat liever niet schater.gif

Die zijn bang dat ik, of meteen m'n rijbewijs kwijt ben, of ze me van een vangrail af kunnen schrapen

Ach, komt nog wel een keer, de auto is voorlopig even duur zat!hypocrite.gif

Ik heb m'n 'about me page' trouwens ge-update!smile3.gif

Geplaatst:
comment_1971243

Als ik weer wat geld heb ga ik proberen mijn motorrijbewijs te halen. Voorlopig heb ik nu genoeg aan auto+brommer.

@ Rusty

Die metertjes van Autostyle voor oliedruk, turbodruk enzovoort.. Werkt dat een beetje fatsoenlijk? Want ik heb gehoord dat dat meestal troep is van Autostyle.

Geplaatst:
comment_1971248
@ Rusty

Die metertjes van Autostyle voor oliedruk, turbodruk enzovoort.. Werkt dat een beetje fatsoenlijk? Want ik heb gehoord dat dat meestal troep is van Autostyle.

Complet bagger die discotheek, dat is ook zeker iets wat veranderd gaat worden, komen meters in van STRI

Opzich werken de meters prima, maar ze hebben een multicolor funtie, die werkt via het aanraken... dus je hoort zo'n meter aan te tikken om een andere kleur te kiezen

Alleen zijn de mensen bij Autostyle kennelijk niet bijzonder snugger, want een auto trilt uit zichzelf, dus hij veranderd elke keer zelf van kleur confused2.gif

Bewerkt: door RustyRustler89

Geplaatst:
comment_1971255

Hahaha, dat dacht ik dus al.. Bij onze Mk1 is ook ruimte voor 3 metertjes.. Nu dus maar een alternatief zoeken. clown.gif .

Zulke Autostyle puin moet je sowieso niet hebben, deze staan beter ;)

Kost wat, maar dan heb je ook OEM uiterlijk en geen meters wat afleidend werkt en VDO is goed spul.

Geplaatst:
comment_1971257

Hahaha, dat dacht ik dus al.. Bij onze Mk1 is ook ruimte voor 3 metertjes.. Nu dus maar een alternatief zoeken. clown.gif .

Zulke Autostyle puin moet je sowieso niet hebben, deze staan beter knipoog.gif

Kost wat, maar dan heb je ook OEM uiterlijk en geen meters wat afleidend werkt en VDO is goed spul.

Jep, dit staat vele malen beter! (In de Golf dan)

Een vriend van me heeft ze geloof ik ook zitten in z'n Golf 1 GTI Cabrio puh2.gif

Geplaatst:
comment_1971582

Zo, even een dubbelpostje er doorheen gooien..

Net voor het eerst legaal in de Mazda 6 gereden. Rit van 40km van Pijnacker naar Hoek van Holland.. Ook nog een stuk snelweg meegepakt en 140 gereden ( was eigenlijk 130 als limiet ). Best wel wennen om van een diesel naar benzine over te stappen, heb de auto dan ook maar 2 x laten afslaan. :muur:

Geplaatst:
comment_1971593

Vind het ook slecht dat mensen leren rijden met een diesel, men vriendin is er ook zo eentje. Leert rijden in een peugeot partner 1.9 diesel.

Ze heeft wel het voordeel dat het geen compacte wagen is, dus parkeren zal ze goed leren, maar als ze in een lichte benzine stapt twijfel ik er niet aan dat ze meerdere keren zal stilvallen.

Geplaatst:
comment_1971662

Vind het ook slecht dat mensen leren rijden met een diesel, men vriendin is er ook zo eentje. Leert rijden in een peugeot partner 1.9 diesel.

Ze heeft wel het voordeel dat het geen compacte wagen is, dus parkeren zal ze goed leren, maar als ze in een lichte benzine stapt twijfel ik er niet aan dat ze meerdere keren zal stilvallen.

Klopt, ik heb ook in een diesel 'Toyota Corrola uit 2004 gereden. Qua koppeling is dat veel makkelijker, bij de Mazda moet je echt meehelpen om hem niet te laten afslaan door gas erbij te geven. Parkeren met de Mazda gaat trouwens prima, geen moeite met de grootte van de wagen.

Geplaatst:
comment_1971887

Dat zijn de voordelen, je bent droog en warm, maar dat weegt nog steeds niet op tegen het grootste nadeel --> file puh2.gif

Da's geen probleem, daar heb ik een oplossing voor gevonden... :clown:

Zwaailicht1.gif

En in andere gevallen vermijd ik de files :puh:

Geplaatst:
comment_1971894

Ligt er aan. Meeste benzineautos waar je in komt te rijden net na je rijbewijs, hebben een best wel afgetrapte koppeling, waardoor 't punt van koppelen wat minder gevoelig is. Toen ik met m`n rijbewijs bezig was, vlak voor m`n examen, en met een kennis in m`n Ibiza ging rijden op 't industrieterrein heb ik `m eigenlijk maar één keer laten afslaan, en dat was toen ik uit ging stappen om van bestuurder te wisselen en vergat dat ie in de versnelling stond... Komt vooral omdat de koppeling bij die Ibiza's super zwaar gaat en het punt van koppelen vrij hoog ligt. Kan `m zelfs gewoon normaal laten opkomen zonder af te slaan, helemaal zonder gas te geven(dat kan bij benzine normaal eigenlijk nooit, tenzij je heel voorzichtig doet)... Ik vond het vreemder toen ik van een benzine auto terugging in een diesel: aangezien ik toen gewend was aan het hoge koppelpunt van de Ibiza liet ik die diesel best een paar keer afslaan...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.