Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1409553

Ik had een tijdje geleden al wat foto's van mijn auto geplaatst (klik), maar hij is ondertussen een beetje veranderd (verlaagd, Borbet velgen, geluidsinstalatie en nog wat kleine details).

img0111ceb.jpg

@ Bling wil je ook is een keer een screen van je interieur maken, kijken of er ook een beetje gepimpt is binnenin.

Leren interieur met stoelverwarming:

img0224z.jpg

Geplaatst:
comment_1410992
Ik had een tijdje geleden al wat foto's van mijn auto geplaatst (klik), maar hij is ondertussen een beetje veranderd (verlaagd, Borbet velgen, geluidsinstalatie en nog wat kleine details).

En nu nog een bodykit, sportuitlaat en geblendeerde ramen kopen en dan is je auto helemaal top.!

Stoelverwarming :bonk: In de zomer? Nouja, het is een hele mooie bak.

Bewerkt: door GekkieJ01

Geplaatst:
comment_1411346

En nu nog een bodykit, sportuitlaat en geblendeerde ramen kopen en dan is je auto helemaal top.!

Stoelverwarming :bonk: In de zomer? Nouja, het is een hele mooie bak.

Wel eens gedacht dat er ook nog een winter is?

Bling, vette wagen, ik ben gek op golf 2's :puh: (Mk 1 ook :puh:)

En die ziet er echt vet uit, gewoon zo laten, al zijn het niet mijn stijl velgen, maar verder is ie echt vet :puh: .

Geplaatst:
comment_1411551

Een andere uitlaat met een leuk geluidje komt er denk ik nog wel onder, maar niet eentje die meer kabaal maakt dan dat de auto vooruit gaat. Bodykit en geblindeerde ramen vind ik, vooral onder een Golf, te fout en te lelijk voor woorden. Dat komt er dus niet onder. Het is een auto, geen vliegtuig of iets dergelijks.

En die ziet er echt vet uit, gewoon zo laten, al zijn het niet mijn stijl velgen, maar verder is ie echt vet :puh: .

Dank je. :) De type 1 (niet de cabrio's) vind ik zelf ook erg vet. En wat die velgen betreft: dat zijn Borbet A velgen, worden toch wel redelijk vaak onder Golfjes type 2 gegooid en doordat hij achter 9J breed is en een dikke cuprand heeft, vond ik dit wel dik staan onder mijn auto.

img0116brz.jpg

Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk.

Bewerkt: door Bling

Geplaatst:
comment_1411557

Een andere uitlaat met een leuk geluidje komt er denk ik nog wel onder, maar niet eentje die meer kabaal maakt dan dat de auto vooruit gaat. Bodykit en geblindeerde ramen vind ik, vooral onder een Golf, te fout en te lelijk voor woorden. Dat komt er dus niet onder. Het is een auto, geen vliegtuig of iets dergelijks.

Dank je. :) De type 1 (niet de cabrio's) vind ik zelf ook erg vet. En wat die velgen betreft: dat zijn Borbet A velgen, worden toch wel redelijk vaak onder Golfjes type 2 gegooid en doordat hij achter 9J breed is en een dikke cuprand heeft, vond ik dit wel dik staan onder mijn auto. Maar ieder zijn smaak natuurlijk.

Ja idd, maar alleen dat spakenmodel vind ik minder, velgjes zoals BBS'ers zijn ook vet, en ook vrij veel gebruikt.

Maar opzich, het is naar mijn mening niet lelijk, voordat die velgrand maakt het voor een groot deel weer goed, maar BBSjes blijven dé Golf velgen in mijn ogen :puh:

Cabrio's zijn ook wel vet, maar de gewone hatchies zijn vetter, bij ons in Blerick reed een super vette, motor getuned, had zelfs een lachgas fles achterin liggen :puh:

En er reed een Cabrio met G60 blok erin, supervet ding :puh:

En gelukkig iemand die er geen belachelijke bumpers en zo erop gaat zetten, bij de meeste auto's is dit gewoon fout en geldverspilling :bonk:

Me oom heeft ook een Golf 2, ook best vet, alleen de velgen ietsje minder naar mijn mening:

582299864_5_vRfG.jpeg

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
comment_1411609

BBS, en dan vooral de BBS RS, vind ik zelf ook de mooiste velgen voor onder een Golf 2 (zelfde geldt voor MK1). Helaas zijn deze vaak errug duur.. :D

En wat die Golf van je oom betreft, ben ik zelf ook niet zo'n fan van die velgen. Ik vind de kleur van de auto zelf echter wel grappig. Nooit eerder gezien. 8)

Geplaatst:
comment_1418826
BBS, en dan vooral de BBS RS, vind ik zelf ook de mooiste velgen voor onder een Golf 2 (zelfde geldt voor MK1). Helaas zijn deze vaak errug duur.. :D

En wat die Golf van je oom betreft, ben ik zelf ook niet zo'n fan van die velgen. Ik vind de kleur van de auto zelf echter wel grappig. Nooit eerder gezien. 8)

Ben 't op beide punten met je eens. _O_ RS velgen staan rachtig onder een golf twee (elke golf eigenlijk), en die velgen van die andere golf vind ik ook niet erg mooi. :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1437318

Mn vader heeft zn saab 9000CS

mn stief- vader hebben een MB sprinter 316CDI van het vorige model

MN vader heeft de langste en mn stief heeft de middel.

Bij mn moeder hebben we een VW Passat variant uit 2001

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.