Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 551.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1977013

Gaat lekker, pff. Eerste boete is binnen na 2 weken. Iemand die mijn record kan verbeteren? 4 KM te hard in het 120 gedeelte bij Zoetermeer. Voortaan toch maar de flitsmeister aan..

Wat was het prijskaartje eraan? Een half volle tank?

23 eurie's.. Hield eigenlijk 128 aan, maar 4 km correctie blijkt.

Wat zijn die boetes toch duur in nederland. Gelukkig ontloop ik de politie vaak want ik rij altijd wel te hard. Ik kreeg in de vakantie een bekeuring in duitsland, ik reed tien km te hard in de bebouwde kom. Moest 15 euro betalen. Zo goedkoop krijg je ze niet in nederland.

Viva La Germany. Vind het sowieso veel fijner rijden in Duitsland. Ben er ook bijna wekelijks te vinden.

Ik erger me trouwens ook aan mensen die tien km te langzaam rijden. Hier mogen ze van mij best boetes voor geven. ze houden het hele verkeer op.

Bewerkt: door Mazzeltje

Geplaatst:
comment_1977021

Ik erger me trouwens ook aan mensen die tien km te langzaam rijden. Hier mogen ze van mij best boetes voor geven. ze houden het hele verkeer op.

Een rustige instelling, dat helpt... 10km/h is zelfs in een stapvoets-zone van 15km/h niet erg :D

20 km/h is een ander verhaal, maar t/m 10kmh heb ik er weinig problemen mee...

Geplaatst:
comment_1977070

Wat zijn die boetes toch duur in nederland. Gelukkig ontloop ik de politie vaak want ik rij altijd wel te hard. Ik kreeg in de vakantie een bekeuring in duitsland, ik reed tien km te hard in de bebouwde kom. Moest 15 euro betalen. Zo goedkoop krijg je ze niet in nederland.

Bij ons beginnen de boetes vanaf 50 euro als ik het goed heb. Mijn pa had 2 km teveel na correctie waar je 50 mag, 50 euro dokken. Het kan altijd slechter(in dit geval duurder)..

Viva La Germany. Vind het sowieso veel fijner rijden in Duitsland. Ben er ook bijna wekelijks te vinden.

Als passagier erger ik er mij al aan, dit zal als bestuurder niet anders zijn.. :D

Maandag heb ik trouwens m'n theorie, ben best zenuwachtig met al die kutvragen die er kunnen tussenzitten..Zo had ik eens in een proefexamen een foto van een motorrijder die zich op de autosnelweg begaf tussen de auto's(hij reed er dus tussen met z'n pinkers/richtingaanwijzers aan). Is dit toegelaten? Ik antwoord: ja. Weet je wat het juiste antwoord is? Het is niet toegelaten maar het wordt door de vingers gezien. :bonk: Ach kom zeg!

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1977161

Zijn het nu al meer theorievragen in België? Ik dacht dat het aantal vragen bij het theorie-examen omhoog ging gaan. Ik had er 50 en vond dat wel genoeg. :puh:

Nog steeds 50 hoor..Vind ik wel genoeg. :puh:

Geplaatst:
comment_1978015

Zo, gister de Impreza op de winterslofjes gezet, ik vrees alleen dat de witte velgen geen succes zullen worden :puh:

M'n vader heeft de X1 ook weer terug, en m'n moeder heeft donderdag haar Mini Cooper opgehaald, die ze laatst had gekocht :)

Het wagenparkje is weer compleet 8)

Geplaatst:
comment_1978089

heb er 1x in mogen rijden in een X1, en ik moet zeggen ik merk vrij weinig verschil met de 3 klasse... ja natuurlijk wel wat, maar vergeleken met een x5, is er toch wel een wereld van verschil ( ook qua hoogte ).

Geplaatst:
comment_1978160

in NL heb je (30+10)+25 = 65 vragen

vind die gevaarherkenning maar een beetje gaar, gevaarherkenning dat leer je toch voor je praktijk :t

je mag dan ook meer dan de helft (13) van fout hebben. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.