Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 550.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1984273

Nee, alleen het alcoholpromillage is van invloed ( :clown: ) bij het invorderen van een rijbewijs van een beginnend bestuurder.

Qua snelheid betreft kan het rijbewijs van de bestuurder worden ingevorderd volgens Art. 164 als je een auto rijd, bij 50 km/h of harder ( of bij een brommer 30 km/h ), bij een staande houding door een OA.

Bij dit laatste maakt zoals ik net al zei niet uit wanneer je staande word gehouden,zolang het maar duidelijk is dat het de bestuurder is.

Geplaatst:
comment_1984447

Denk dat de meeste Nederlanders op dit forum die een rijbewijs hebben, ook een puntenrijbewijs hebben. Heb je namelijk 5 jaar lang.

Ben wel benieuwd hoeveel punten iedereen hier heeft. Dus, hoeveel punten hebben jullie en hoe lang heb je je rijbewijs al? :puh:

Ik heb dat ding nu 2,5 jaar en 0 punten.

Geplaatst:
comment_1984463

Denk dat de meeste Nederlanders op dit forum die een rijbewijs hebben, ook een puntenrijbewijs hebben. Heb je namelijk 5 jaar lang.

Ben wel benieuwd hoeveel punten iedereen hier heeft. Dus, hoeveel punten hebben jullie en hoe lang heb je je rijbewijs al? puh2.gif

Ik heb dat ding nu 2,5 jaar en 0 punten.

4 jaar, 0 punten, maar wel 13 bekeuringen :engel:

Het is soms best lastig aan de snelheid te houden met zo'n auto als ik heb :puh:

Geplaatst:
comment_1984476

Lol serieus jullie gesprek over rijbewijs maken dit topic wel offtopic :puh: anders eens topic naam veranderen indien beter is

ontopic: nog altijd met den BMW E38 730i :) nu al intussen 170.500 km

DSC_0488.jpg

Geplaatst:
comment_1984529

Ondertussen weer een aantal dingen voor de Golf MK1 besteld:

- Nieuwe ruitenwissers

- Nieuwe ruitensproeiers

- Nieuw slotje voor de achterklep

- Nieuwe knipperlichten voor ( smoke )

Daarnaast gaan we binnekort de Golf en de 6 een detailbeurt geven. Nog even navragen welke producten we gaan nemen bij een bevriende verkoper.

En we gaan afkruisen!!

- Nieuw slotje voor de achterklep

- Nieuwe knipperlichten voor ( smoke )

Nieuw slotje:

post-65044-0-61635000-1353357238.jpg

Nieuwe lampjes:

post-65044-0-51874000-1353357151.jpg

post-65044-0-83416000-1353357165.jpg

Daarnaast is net ook een Hoodlifters besteld. Hopelijk zijn ze in het chrome.

Geplaatst:
comment_1984712

Gekkiej, Ik zou blijer geweest zijn moest het een Caddy mk1 was want ik vind sommige getunde VW Caddy mk1 soms wel echt megavet zijn :puh: maar uwe Golf mk1 ziet ook wel nice tot nu toe hoor, precies nog veel origineels of stukjes minder dan vroeger?

pics-max-7215-316046-vw-caddy-mk1.jpg

Geplaatst:
comment_1984726

Hij's een stukje minder orgineel. Mede door de nieuwe grill, koplampen, kentekenplaat, achterlampen, zij-knipperlichten, radio, subwoofer en ga zo maar door. We hebben overigens wel de orginele onderdelen. Wanneer deze in de verkoop gaat ( nooit dus ), gaan we terug op orgineel. Maargoed, er is dan ook veel geld ingestoken. Alleen er zijn nog genoeg opties om hem "eigen" te maken.

Geplaatst:
comment_1984807

Gekkiej, Ik zou blijer geweest zijn moest het een Caddy mk1 was want ik vind sommige getunde VW Caddy mk1 soms wel echt megavet zijn :puh: maar uwe Golf mk1 ziet ook wel nice tot nu toe hoor, precies nog veel origineels of stukjes minder dan vroeger?

pics-max-7215-316046-vw-caddy-mk1.jpg

Jammer, een super ronde Audi TT dashboard in een super hoekige MK1 Caddy, beide mooie dingen maar daardoor betekend nog niet dat het samen past.

Verders op de spiegels en sideskirts na een erg gaaf dingetje :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.