Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 550.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

• .Sharingan
    .Sharingan

nja als jij er tevreden mee bent.. Ik heb totaal niets met Amerikaanse merken.. Enkel de muscle classics vind ik wel vet. yup, had een mx5. Heb er gelukkig niets aan overgehouden. Heb enorm veel gelu

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1988036

Alweer een tijdje niks van mij laten horen hierzo. Vorige week nieuwe winter bandjes gekocht.

IMAG0050.jpg

Voor de rest nog wat klein onderhoud gedaan en that's it. Laatste maanden hard aan het sparen voor een plekje voor mezelf maar word erg lastig met behoud van de auto. Des al niet te min is een beetje geld achter de hand altijd lekker. De RS4 velgen ga ik opknappen en wil ik nog een jaar oprijden en dan wil ik hem na de winter van 2013/2014 de leon er ongv. zo bij hebben staan.

35.JPG

Niet zo'n hele strakke deadline, maar we komen er wel!

Geplaatst:
comment_1988038

Haha inderdaad, sommige hebben mij op facebook die zien wat meer dan de andere. Misstaat op de foto's niet maar in het echt ziet het er niet uit. Kan sowieso niet wachten tot de rs4 wielen er weer onderzitten. Rijd net wat lekkerder als de staaltjes.

Geplaatst:
comment_1988055

http://www.hln.be/hl...strafblad.dhtml

Jong, roekeloos en teveel PK zijn altijd een slechte combinatie.

Holy... Inderdaad roekeloos... Maar waar ik me nog het meest over verbaas: die Cayenne moet echt flink air hebben gehad. Check hoe hoog die rotonde is O.O Als je daar met 100 overheen gaat. That's some Dukes of Hazard sh*t right there.

media_xll_5354921.jpg

@Rullez: Je Leon ziet er erg netjes uit, persoonlijk zou ik `m niet veel lager doen dat hij nu is. Met dat geld kun je dan beter de motor verder tunen, dan heb je er wat meer plezier van dan wanneer ie zo laag is als die zwarte... Tenzij je airride hebt natuurlijk.

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1988057

Bestuurder van 26 en 28 dat noem jij jong?

Ze vallen toch onder mijn definitie van jonge chauffeurs.

@ Myth: Ze zullen wel meer gereden hebben dan 100, gezien het feit ze nek aan nek(ze wouden elkaar op dat punt niet voorlaten) aan het racen waren.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1988058

http://www.hln.be/hl...strafblad.dhtml

Jong, roekeloos en teveel PK zijn altijd een slechte combinatie.

Holy... Inderdaad roekeloos... Maar waar ik me nog het meest over verbaas: die Cayenne moet echt flink air hebben gehad. Check hoe hoog die rotonde is O.O Als je daar met 100 overheen gaat, dat is gewoon Dukes of Hazard style right there.

media_xll_5354921.jpg

@Rullez: Je Leon ziet er erg netjes uit, persoonlijk zou ik `m niet veel lager doen dat hij nu is. Met dat geld kun je dan beter de motor verder tunen, dan heb je er wat meer plezier van dan wanneer ie zo laag is als die zwarte... Tenzij je airride hebt natuurlijk.

Dit zijn de standaard veren nog hoor. Mag van mij sowieso nog wel 4/5 cm zakken zodat ik de ruimte tussen de band en kas kwijt te raken. Zal hooguit me rijstijl nog aan moeten passen al ben ik al aardig wat gewend van me golf. Motor tuning vind ik weg gegooid geld. Wil je echte pk winst hebben ga je al voor een kompressor of turbo ombouw wat ik zonde van me geld vind. Wil zoals ik net al zei graag een plekje voor mezelf. En dat is tegenwoordig ook niet gratis meer.

Bestuurder van 26 en 28 dat noem jij jong?

Ze vallen toch onder mijn definitie van jonge chauffeurs.

Volgens mij ben je in Nederland vanaf je 23e officieel volwassen...

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
comment_1988060

En dan krijg je opeens te horen dat de Golf weer kapot is. De drijfstand is afgebroken dus moet er een nieuw onderblok in. Als het zo doorgaat verkopen we hem gewoon aan de sloop.

Geplaatst:
comment_1988064

Moet inderdaad, maar als je het niet doe zal je echt niet de enigste zijn. Heb genoeg vrienden die ook op kenteken nog 1.6 heeft staan terwijl ze met een 1.8turbo met 240 pk rijden. Omkeuren zelf kost volgens mij niet eens zo heel veel. Zolang alles maar deugdelijk word gemonteerd heb je geen probleem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.