Jump to content
Geplaatst:
comment_705536

dag Forumleden

vertel hier welke auto jullie hebben of als je nog bij ouders woont je ouders auto .

zet er voor de leukigheid anders nog een leuk plaatje bij zodat de anderen het ook weten

hoe die auto eruit ziet :D!

wij hebben een Opel Astra 1.6 16V

p10100569xi.jpg

Als je er meerdere hebt , jah dan noem je er meerdere op,

Wat is jou toekomstige auto ?

wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren ;) , maar gewone autootjes ;)

Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf :)

7df57156eaec87a480aadd4853502e70.jpg

Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk :)

Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar :) , BMW 5 serie

bmw_5_serie.jpg

Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra :)

e08250d123436cfe71ec3dc63b06f06d.jpg

oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 :)

May-Exotic.jpg

Groot-Duimpje :cya:

Bewerkt: door Groot-Duimpje

• Reacties 9.4k
  • Bezichtigingen 545.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Joriz
    Joriz

Mooi mooi Sentasi! Na weken en weken lang stof op de auto's (echt totaal onwasbaar) heeft iedereen in Nederland een gratis wasbeurt gehad met al die regen. Mijn auto is bijna helemaal praktisch weer

• Sentasi
    Sentasi

Road trips zijn altijd mooi! In de winter word 'ie niet gewassen, geen doen als het altijd onder het vriespunt is. Zodra de zomerbanden er weer onder komen, is het tijd voor een goede wasbeurt. Kel

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2000035

Ik vind voor dagelijks rijden een diesel net iets lekkerder. Dan heb ik het niet over zo'n 1.2tdi'tje met 3 cylinders zoals in de slowmotion. Ik erger me kapot aan dat ding.

Maar gewoon een 2.0 vind ik echt gewoon lekker rijden hoor :)

En ik vind benzine aan een kant wel iets lekkerder kwa sportiviteit. Even lekker in de toeren gaan etc.

Maar voor dagelijks rijden vind ik een diesel juist lekker. Het karakter van een diesel vind ik dan ook heel lekker, lekker rustig etc. En als het moet sprint hij er ook nog wel goed vandoor.

(wss komt rusty nu weer opscheppen met zn ricer en zeggen dat die vw sloom is :clown: )

Geplaatst:
comment_2000243

Piepend benzine'tje? :7 Ronkt gewoon veel beter dan een diesel..

Dus jij wilt supercars met een diesel blok erin? :7

Eerlijk is eerlijk, diesel klinkt niet verkeerd, wij hebben hier thuis ook een diesel. Maar in een supercar of ook maar een beetje sportieve auto hoef ik geen diesel blok hoor.

Ik heb het over het Motorgeluid niet het geluid wat uit de uitlaat komt :))

Geplaatst:
comment_2000274
(wss komt rusty nu weer opscheppen met zn ricer en zeggen dat die vw sloom is :clown: )

WTF is dat nou weer voor reactie :?

Waarschijnlijk ben jij de enige op dit forum dat mijn Scoob een ricer vind, maargoed, jij hebt dan ook kennelijk geen smaak...

Bewerkt: door RustyRustler89

Geplaatst:
comment_2000278

Waarschijnlijk ben jij de enige op dit forum dat mijn Scoob een ricer vind, maargoed, jij hebt dan ook kennelijk geen smaak...

Waar slaat dit op?? iedereen heeft een eigen smaak ?

Sorry dit moest even :D

Bewerkt: door MaxVito

Geplaatst:
comment_2000282

Eerlijk is eerlijk, diesel klinkt niet verkeerd, wij hebben hier thuis ook een diesel. Maar in een supercar of ook maar een beetje sportieve auto hoef ik geen diesel blok hoor.

Ik had het over beide, het motor/uitlaat geluid dat een diesel maakt past nou eenmaal niet bij een sportieve auto.

Geplaatst:
comment_2000298

Ik had het over beide, het motor/uitlaat geluid dat een diesel maakt past nou eenmaal niet bij een sportieve auto.

Heb jij 6 cylinder diesel wel eens met 7500 toeren gehoord? :7

EDIT:

WTF is dat nou weer voor reactie :?

Om simpel even erop te wijzen hoe je tot nu toe elke keer op mijn posts reageerde in dit topic...

Bewerkt: door jobator

Geplaatst:
comment_2000413

Ach een lekkere 2.0 turbodiesel met 180Pk klinkt niet verkeerd hoor :puh:.

Geplaatst:
comment_2000417

Vandaag een knalrode Sirocco gespot, compleet met bodykit, 4 uitlaatpijpen en stoere velgen. Stond niet zo laag, omgeving van de bewoner bevat nog slechtere straten dan hier, zou me dus niet verwonderen dat ie daarom niet wat lager stond. Ik weet niet of er hier mensen van Oost-Vlaanderen zijn, maar in Brakel is er dus een straat met verkeer in 2 richtingen, rijbanen zijn niet gescheiden door een onderbroken witte ljin. Aan de linkerkant is er een fietspad dat de auto's gebruiken als rijbaan. De weg is in erbarmelijke staat en het lijkt er op dat er 2 rijbanen zijn gescheiden door een ellenlange scheur in de weg..:7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.